Sage Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Uzywam takich http://www.hoelleinshop.com/All-you-need-for-electric-flight/Props-and-adapters/Spinner/fuer-Klappluftschrauben/Freudenthaler-Spinner/Freudenthaler-Spinner-SPEZIAL/CFK-Spinner-38-6mm-mit-Versatz-0-verdreht-und-Kuehlbohrung.htm?shop=hoellein_e&SessionId=&a=article&ProdNr=RFM9130mK&t=49302&c=46415&p=46415
mmarkow Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Piotrze, jak widzę dobrze jest mieć nadwornego fotografa Jakiś czas temu kupiłem mocno sfatygowane takie spalinowe maleństwo i powiem Wam, że się ... zakochałem Dużo tym latam i już planuję zakup czegoś podobnego tylko w większej skali i na Pb. Paliwo do silników żarowych tanie nie jest jak się dużo lata. Wracając do RESPECT-a Ostatnio urwał/złamał mi się plastikowy snap na jednej z klap. Obyło się bez innych przygód i stresu bo usterka wyszła przed kolejnym lotem na ziemi. Przy okazji zrobiłem inspekcję pozostałych połączeń/snapów/popychaczy.
Marcin851 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Marek ja snapy z obu stron dałem metalowe, utwało co innego też na klapie
mmarkow Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Widać, że dostają w kość
Oko 007 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Dobrze chłopaki że urywa tylko te plastikowe elementy Marku a czy ty przypadkiem nie za daleko wkręciłeś pręt gwintowany ?
mmarkow Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Może i trochę za długie mam te pręty, lecz nie przeszkadzają i układ pracuje prawidłowo. Marcin widzę, że zalewasz połączenia żywicą, ja jedynie lekko kleiłem CA, żeby się same nie rozkręcały.
Marcin851 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 tylko z jednej strony, druga do regulacji
cZyNo Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 CA lepsze. Żywica krucha. Plastiki maja pękać. Po to właśnie sa. Jako bezpieczniki
mmarkow Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Tak właśnie robiłem - z jednej strony snap metalowy, a z drugiej plastikowy ... zupełnie nie mając pojęcia, że to dobre rozwiązanie mogące uratować serwo.
Shock Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Ech ,ten Respect .Fajnie lata na 8 S . Kapitalna muza ,fajna jakość,model daje czadu ...
sbogdan1 Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Rafał nic nie mówię ale coś mi się wydaje że....No dobra ugryzłem się w język, ale 2 RESPECT_y to zawsze lepiej niż 1den
mmarkow Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Jestem ciekawy jak on tam upchnął 3300 8S i jak go wyważył
mmarkow Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Trochę odświeżę temat. RESPECT został trochę odchudzony, wywaliłem li-pola zasilającego elektronikę, odbiornik przeniosłem za serwa od V-ki, wywaliłem ołów z tyłka. Model jest lżejszy o jakieś 150g, lecz ile teraz waży to nie wiem - nie zważyłem Kilka fotek z dzisiejszego latania:
Anluk Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 lecz ile teraz waży to nie wiem - nie zważyłem A mógłbyś? Interesuje mnie ile waży taki Respect elektro RTF.
mmarkow Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Wolną chwilą zważę go w wersji RTF bez pakietu.
Marcin.O Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Kto widział Respecta odchudzać ?? To już jakieś zboczenie
mmarkow Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 A po co wozić zbędne graty? Zawsze jak zajdzie potrzeba można model balastować. Marcin, model służy mi do latania na nizinach, nie wiem czy kiedykolwiek zobaczy jakieś zbocze/klif
Rekomendowane odpowiedzi