robertus Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 Jacy z Was poeci he he. Przypominam, że ostatni MiG-23 ma KFm-2, a tu jakoś nie pasowały mi stopnie do krzywizn 29go.
robertus Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Skrzydła już wklejone w kadłub, Jak zwykle lenistwo wzięło górę i zrobiłem skrzydła nie demontowalne. Pomóżcie mi, jak wzmocnić ogonową cześć aby stery płytowe miały pewne oparcie.
dukeroger Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 W poprzek wklej rurkę w której obracać się mogą osie sterów, dołóż wzdłużne usztywnienie na linii styku ze skrzydłami, np płaskownik węglowy co jest lekki i sztywny, na połączeniu rurki i węgla dodaj sklejkowe "gniazdo" co to połączy, takie samo węglowe wzdłużne usztywnienia dodaj w linii gondol silników by gondole miały podparcie. Płaskowniki ustawił bym pionowo klejąc do depronu, te wewnętrzne wkleił bym też pionowo na pasku depronowym, żeby zapewnić stateczność poprzeczną. dodatkowa uwaga; jak planujesz oświetlenie to dołóż okablowanie teraz EDIT: bo stery będą ruchome tak?
robertus Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 Stery będą płytowe. No więc tak. Na razie nie mam wzmocnienia w tej części. Zamknąłem poszycie i samo w sobie jest sztywne. Wkleję pręcik na os sterów a rurka będzie w płycie steru. Takie rozwiązanie mam w MiG-23. Dodatkowo statecznik pionowy usztywni centropłat, ale w tej chwili nie jest to konieczne. Centropłat nie jest prostą skrzynką a wg przekrojów ma wybrzuszenia od góry i od dołu. Poszycie pręży i nadaje sztywności takiemu pudełku. Będzie dobrze. Co do wyposażenia będzie 1. Lotka lewa - serwo SG92R 2. Lotka prawa- serwo SG92R 3. Silnik+led dopalacza na kablu Y 4. Stery kierunku - 2 serwa 5g 5. Klapy - 2 serwa 9g na kablu Y 6. Ster płytowy lewy - serwo HK939MG 7. Ster płytowy prawy - serwo HK939MG 8. Włącznik oświetlenia Heh, nie mam odbiornika 8ch
Dj. Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Jezeli moje odbiorniki pasuja to Ci pożyczę...
jethrotull Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Te klapy mają bardzo małą rozpiętość. Może sensowniej byłoby zrobić zamiast nich klapolotki (i tym samym oszczędzić kanały w odbiorniku kosztem miksów)?
robertus Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Jakoś z klapolotkami mi nie po drodze. Klapy tu bardziej jako gadżet będą, tak myślę. Taka przymiarka gondoli silnikowych.
robertus Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 Mały konkursik. Jak pisałem napędem będzie FMS EDF70mm na 4S Ale mam tylko jeden taki napęd a dwa silniki w Migu . Jak to połączyć, da się?
Bartek Piękoś Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Były tu na forum relacje z rozdzielania kanałów wylotowych. Zdaje się, że robił tak Piotrek @MZWB w Iskrze.
MZWBPiotr Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Jedna turbina w Mig 29 to rozbój w biały dzień Przyznam, ze to był ten główny czynnik przez ktory zdecydowałem sie na kolejny model taki a nie inny Gdybym miał tak zrobić, to turbinę "wtopiłbym" w kadłub między, najgłębiej jak się da, żeby najmniej wystawała od spodu. A dalej to juz zabawa z odpowiednim zaprofilowaniem kanałów. Trochę problematyczny ten mój nick
ANDY.57 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Może takie "okraczki"z laminatu metodą traconego styropianu. Mogą być też elementem nośnym
robertus Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 Straty, straty i jeszcze raz straty . Mała podpowiedź
MZWBPiotr Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Z przodu tunel łączony, turbina w zbiorniku paliwa a wylot prosty miedzy dyszami?Pewnie dupkę zbiornika obetniesz
ANDY.57 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Napisz coś więcej. Ciekawy jestem co wymyśliłeś.
robertus Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 Brawo Piotrek, idealnie wykombinowałeś. Taka przymiarka. Od razu widać gdzie wyjdzie mniej więcej pakiet 4S Rozrysowałem ten model wg przekrojów, więc spód też ma jakby garba tylko bardziej płaskiego. Żeby wmontować EDF musiałem go trochę podciąć aby za bardzo nie wystawał. A potem wkleiłem edf-a Całość przykryję imitacją zbiornika dodatkowego a powietrze z wlotów samolotu przekieruje na turbinę. Silniki będą nieprzelotowe bo chcę zrobić takie oświetlenie dysz. Szacuję wagę do lotu na ok 1200g Powierzchnia skrzydła hmm od 17,6 dm2 samego skrzydła do 41 dm2 skrzydło plus skrzydło pasmowe i kadłub nośny. Zatem obciążenie skrzydła będzie circa 68g/dm2 do 29g/dm2.
MZWBPiotr Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Mimo wszystko jedna turbina w Mig29 to czysta profanacja :p
robertus Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Chciałbym tak sprofanować Miga jedną turbiną
Osa Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Mi by nawet nie przeszkadzał silnik i śmigiełko w tyłeczku.
Rekomendowane odpowiedzi