Jump to content

Recommended Posts

Podajesz przykłady silników zasilanych akumulatorami 4-6s :-) Ja do komory mojego modelu mogę max zmieścić akumulator 3s.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

podaje przykłady silników zasilanych 3-4s :) wystarczy czytnąć se pierwszy lepszy opis :)

 

No i tak se po godzinie 23.00 czytnąłem  ;) pierwszy lepszy opis dla EMAX LS2207 (bez czytania pozostałych) i ...4-6s. 

 

 

post-10327-0-55178600-1543921104.jpg

 

Zamówiłem sztywniejsze śmigła 6x4,5 - zrobię nowe pomiary i dam znać co wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Po pierwsze jakimś cudem trafiłeś akurat na jeden z nielicznych opisów takich silników, do tego jest to silnik 1900kv i nie dawno sie pojawił.

2. Po drugie podałem na czuja przykłady silników bardziej wyżyłowanych, przez co zaistniała taka możliwość, że zostanie przekroczone 4s.

3. Po trzecie. Nie musisz zasilaś 6s ani 5s, ani 4s, a wartość powyżej 1000g spokojnie jest uzyskiwana przy 4s, a przy 3s wartoś powyżej 800g, przy statystycznym silniku tej klasy :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obydwa typy śmigieł to 6x4,5. Są bardzo twarde i sztywne. Jaki wpływ na parametry lotu wg Was będą miały tak różne końcówki śmigła?

W skrócie:

- śmigła Bullnose to dużo większa powierzchnia łopat śmigła, dzięki temu ciąg zwiększa się nawet do 30%

- dużo większa sztywność w stosunku do innych śmigieł

- mniejsze wibracje

- cichsza praca

- śmigła nie wpadają we flater przy większych obrotach i obciążeniu.

 

Czy coś jeszcze?

post-10327-0-41808100-1545081023_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te po lewej tzw bullnose (czyli z tępym noskiem) będą stawiały większy opór, generowały odrobinę większy ciąg i będą bardziej prądożerne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śmigło bullnose 6x4,5R sztywne - wyniki obiecujące. Wzrost poboru prądu o 5A a i "ciąg" dużo większy. Czas przetestować w powietrzu. Regulator muszę przenieść na zewnątrz bo  gorący co mogło być  powodem jego zachowania jak w ostatnich lotach na śmigle 6x4E.

 

post-10327-0-01602700-1556265366_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model poleciał przy starcie wypuszczony z ręki a nie rzucony. Nowe śmigło, chłodzenie regulatora, półka na LiPo i wyważenie zdało w całości egzamin na 6. Teraz mogę samodzielnie jechać na lotnisko i startować modelem. A różnica 110g przy zastosowaniu LiPo 1300mAh zamiast 2200mAh też ma znaczenie. Lot na 5min w zupełności mi wystarcza.

post-10327-0-92346500-1558128863_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By RAFALR30
      3D MAX (Batix) - pierwszy własnoręcznie wykonany model na którym uczyłem się latania modelami RC
       
      Długość 96 cm
      Rozpiętość skrzydeł 94 cm
       
      Waga modelu bez akumulatora: 484g. (po wszystkich przeróbkach)
      Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 584g
       
      Silnik Emax CF2822
      Śmigło 9x6 na szybkie loty, 9x4,7 na loty wolniejsze
      Regulator ESC 18A BEC
      Serwa 4x Hextronic Hxt900 (2x lotki, 1x ster wysokości, 1 x ster kierunku)
      Akumulator Li-Pol 3s 1300 mAh
       

       
      Historia modelu - loty i przeróbki autorskie
      http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.