Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od spodu maski mam 1 cm szczelinę, na szerokości maski. Następnym razem jak model będzie złożony to wrzucę fotę.feb9a1805972316c4b3cea4487b75a0c.jpg8921d43c54755c9133f69bc7a999948e.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kumam ! Nie widac na TAMTYCH zdjeciach ;)

HOLBA - jedno z moich ulubionych ? .

Leja czasem w Szwejku ( mozesz nawet poprosic , aby nalali klasycznie  "po czesku" ) !!!

 

Jak zobaczylem Twoja HOLBE , to otworzylem sobie Warsteinera ?

Jedyne jakie mialem zimnie w lodowce ( HOLBE zaraz wrzuce do lodowy ) .

Opublikowano

To na zdrowie ... fotki są sprzed paru miesięcy, HOLBA lub BERNARD zawsze towarzyszą mi przy pracy, ja niestety na chwilę obecną nie mogę, nawet na zakończenie budowy modelu... jadę na lekach od miesiąca i jeszcze co najmniej przez miesiąc.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.
Dzisiaj odpaliłem silnik w modelu i zaskoczył mnie. Silnik mam dotarty, w modelu jest zamontowany głowicą do dołu, podłączony jest stały podgrzewacz świecy, który działa do 3/4 drążka gazu i w tym momencie gdy nie działa podgrzewanie silnik mi gaśnie. Nie ściągałem jeszcze maski, za mało czasu miałem... sprawdzę instalację paliwową... ewentualnie jakieś pomysły?
Ostatecznie jak wszystko będzie ok to silnik zamontuję głowicą w bok, ale będzie wystawał za maskę...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wkręcona nówka sztuka oryginał SAITO.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Podejrzewam za wysoko zbiornik, tak mi się coś przypomina...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wczoraj sprawdziłem instalację paliwową, wydaje mi się, że filtr paliwa był nieszczelny, był mokry od paliwa, jest dwuczęściowy, skręciłem go mocniej i zbiornik paliwa opuściłem jeszcze o 1 cm. Znajdę dłuższą chwilę to sprawdzę efekty poprawek... 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzisiaj miałem więcej wolnego czasu, więc walczyłem dalej z gasnącym silnikiem... zdemontowałem zbiornik paliwa, sprawdziłem szczelność, wszystkie przewody sprawdzone, praktycznie cały układ paliwowy od nowa zrobiony. Odpalam silnik, na wolnych obrotach pięknie chodzi dodaję gazu, na 3/4 gaśnie, żadnych pęcherzyków powietrza w przewodach... ręce opadają... Silnik przecież był w innym modelu i bez problemu latał... mam dwa silniki SAITO i nigdy praktycznie nie musiałem regulować.

Postanowiłem, instrukcja do ręki i po kolei sprawdzanie w silniku i co się okazało...? Śruba regulacji składu mieszanki wkręcona do końca. Co ciekawe, nigdy jej nie ruszałem... odkręciłem 1 i 1/2 obrotu, odpalam silnik, dodaję gaz i pięknie kręci na maxa...... czekam teraz na zmiany dotyczącej zarazy i na lotnisko...

 

Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych...

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
9 godzin temu, robert.pilot napisał:

czekam teraz na zmiany dotyczącej zarazy i na lotnisko...


Przyjedz lepiej do Malmö Robert !

To byloby dopiero , gdyby Twoj model mial swoj pierwszy lot na lotnisku "ojca chrzestnego" ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I stało się...

 

Model został oblatany, może nie do końca...

 

Model po starcie miał tendencję do skręcania w lewo, skorygowałem w miarę możliwości trymerem ale chyba za mało… cały czas mi uciekał. Ponadto ustawiłem chyba za małe wychylenia lotek, ponieważ reakcja na lotki była bardzo słaba, w locie silnik mi zgasł, w locie szybowym chciałem ustawić się pod wiatr do lądowania, lecz model cały czas mi uciekał w lewo, ciągła korekta wychyleń lotek spowodowała utratę prędkości, korkociąg i KRET…

 

Model nie jest mocno uszkodzony, da się go odbudować… na jesień wezmę się do pracy...

 

link do filmu

 

 

Opublikowano

Powiem Ci ze jak na takie pikowanie , to model jest CALY !    Jesli mozna tak napisac , to roz.........es go w NAJLEPSZYM miejscu do naprawy ! 

Nie bedzie nic widac po "poskladaniu".   

Jako ojciec chrzestny modelu , ponosze polowe winy za straty. Przyslij fakture ?

Miales ciagle zarzenie silnika , czy tylko przy starcie ? Wiesz dlaczego silnik zgasl ? 

 

P.S. Model prezentuje sie naprawde WSPANIALE na tej zielonej trawce ! 

Opublikowano

Dziękuję za słowa wsparcia...

Żarzenie miałem ustawione od minimum do 3/4, zgasł mi na pełnych obrotach, wydaje mi się że za ubogą mieszankę ustawiłem, chciałem osiągnąć tym najwyższe obroty aby model oderwał się od ziemi. Przedobrzyłem.

Teraz, karambolis8 napisał:

Szkoda, ale grunt to pozytywne nastawienie :) Dodam tylko, że zamiast tej muzyczki, to wolałbym posłuchać wytworu japońskiej myśli technicznej zainstalowanej w modelu ;)

Wolałem wstawić muzyczkę... po starcie i po krecie trochę mięsa poszło ...

Niebawem wrzucę jeszcze jeden film z kołowania przed startem tam pięknie gra japońska muzyczka...

  • Lubię to 1
Opublikowano

O.K. co poleciało, musi wylądować, lepiej czy gorzej. U Ciebie gorzej ale straty małe, trochę pracy i będzie "nówka sztuka nie śmigana". Powodzenia i głowa do góry.

??

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.