paweln7 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Witam nie ma działu na forum " modele fantastyczne " to zamieszczam go tutaj. RWD 25 powstaje w oparciu o karto-nówkę https://sklep.orlik-models.pl/index.php?main_page=product_info&cPath=106_88_65&products_id=2514 trochę danych modelu rozpiętość -1850mm waga - odpowiednia silnik - się zobaczy oblot - Maj 2019 na razie co wystrugałem : skrzydła na dzień dzisiejszy wyglądają tak zawias lotki usterzenie poziome a-cha jakby ktoś nie wiedział jak wygląda RWD25 to tak element który przysporzył najwięcej kłopotu w modelu (na razie ) wygląda tak wycięte elementy kadłuba zostały sklejone w kratownicę to na razie tyle jak będzie zainteresowanie to pociągnę temat dalej. 3
Grzesiek Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Dawaj dalej w końcu to rodzima produkcja RWD zasiadam i podglądam
paweln7 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2018 Jak tak to Lecimy poskładałem to co ulepiłem do co do napędu to mam do wyboru MAGNUM 180 FS SV 26cc i takie cuś i teraz mam dylemat CDN
Grifon Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Oczywiście ten SV a ta gwiazdke to mi sprzedaj. ????
Andrzej Klos Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Witam RWD 25 powstaje.... ???? Glosuje na to "Cus"
paweln7 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2018 Witam dokleiłem dolne poszycie skrzydeł ( wcześniej zalaminowałem sklejki mocowania podwozia i śrub mocujących) dorobiłem resztę wręg kadłuba ( brakuje dwóch balsowych ale to dopiero op osadzeniu skrzydła ) teraz trzeba skończyć skrzydło i można dalej ruszać z kadłubem CDN
mirolek Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Z racji "skrzywienia" do konstrukcji RWD ... trzymam kciuki, zasiadam na widowni i podglądam budowę Jakaś dziwna skala mi wyszła 5,67 czy tak było zamierzone czy raczej skala nie była istotna przy rozrysowaniu modelu? ms
paweln7 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 Witam plany zostały dopasowane aby pod osłonę silnika weszło Saito 170 R3 A a płatowiec był w rozsądnym wymiarze .(miało być 190cm ale po wydrukowaniu i sklejeniu wyszło tyle )
paweln7 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 Dokleiłem parę listewek , w tle widać klejący się statecznik poziomy, zabrałem się za kabinę pilota -będzie zdejmowana z całą przednią częścią a tu w towarzystwie JAK -1 CDN
paweln7 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 Witam dzisiaj malutko zrobiłem podstawy goleni z blachy 2mm i ustawiłem golenie do spawania -jurto powinno się udać pospawać . CDN
kesto Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Krótki przód, więc uważaj na wyważenie. Dobrze by było trochę powiększyć poziomy i ująć mu wagi.
paweln7 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 15% powiększony ,serwa i wyposażenie będą przed środkiem ciężkości silnik z tłumikiem waży 1450g +moduł żarzenia + lipol 2S przed całkowitym skończeniem poskładam w całość i się zobaczy
paweln7 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam troszkę do przodu Tylna płoza zamontowane podwozie główne ( pchnięte 15mm do przodu) a tak prezentuje się w całości co do tej pory udało się zrobić ( jak na 1-tydień to chyba spoko ) W tle dla porównania Waco YMF-5D Great Planes teraz prace trochę zwolnią bo muszę wysłać pracowników DWL do zakładów Boeinga aby dokonali podmiany TEGO NA TO może amerykanie się nie kapną A. Jakowlew też upomina się o pracowników aby skończyli JAK -1 bo zimą 1942 każda maszyna potrzebna nad Stalingradem. CDN 1
Grzesiek Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Predkosc prac zdumiewajaca.Ładna maszyna sie zapowiada.W jaki sposob jest amortyzacja podwozia zrobiona?
paweln7 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 W jaki sposob jest amortyzacja podwozia zrobiona? 2szt takich amortyzatorów na koło , https://modelemax.pl/pl/pneumatyczne/16389-podwozie-pneumatyczne-2-2-2-msp2-20002-.html jeden za drugim- rozwiązało sprawę obrotu goleni wokół własnej osi i są krótkie a dwa na koło mają odpowiednią twardość Środek ciężkości wg programu to 100-120mm od natarcia ,środek dźwigara jest na 110mm a CG tego co jest zmontowane na zdjęciu znajduje się równo z tablicą przyrządów w kabinie ,wg mnie na razie jest OK
kaszalu Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - Saito FA 170R3 zostaje i dokładasz mu jeszcze atrapę gwiazdy czy wymieniasz na elektryka w redukcyjnej osłonie? Podgladam, pozdrowienia !
Rekomendowane odpowiedzi