Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakaś linka Ci ze skrzydła dynda, to chyba antenka od radia? :D

To o ile mi sie wydaje uwieziowka wiec nie antena a linki sterujące.

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam

 

Kawałek sklejki a tyle radości :P

post-497-0-15388900-1548870604_thumb.jpg

no to zrobiłem jedno oprofilowanie

post-497-0-44755900-1548870654_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 no dobra zrobiłem też  drugie

post-497-0-84473600-1548870745_thumb.jpg

 

zostało troszkę pod szpachlować i wyszlifować

 

 

CDN

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam

Dzisiaj niewiele :( zalaminowałem kadłub ,tkanina 33g/m

post-497-0-48738000-1549208319_thumb.jpg

za to zmajstrowałem sobie rozrusznik 

post-497-0-39117700-1549208414_thumb.jpg

,tak kręci 55

 

CDN

 

Opublikowano

Witam

trzeba podgonić robotę przy RWD

W kwietniu 2019 musi latać

kadłub prawie gotowy do malowania, czas brać się za laminowanie skrzydła

post-497-0-82976500-1550000480_thumb.jpg

 

CDN

  • Lubię to 1
Opublikowano

No zacnie to wygląda :) .

180cm rozpiętości to kawał fajnego samolotu.

Przeczytałem cały wątek z uwagą i mam pytanie: jakiego profilu użyłeś w skrzydłach? I czy posiadają zwichrzenie?

 

Odnośnie malowania, sugeruję użyć farb Hataka http://hataka-hobby.com/products/orange-line-polish-air-force-paint-set/ 

lub wzorować na nich. One chyba są najbliższe oryginałowi.

Opublikowano

No zacnie to wygląda :) .

180cm rozpiętości to kawał fajnego samolotu.

Przeczytałem cały wątek z uwagą i mam pytanie: jakiego profilu użyłeś w skrzydłach? I czy posiadają zwichrzenie?

 

Odnośnie malowania, sugeruję użyć farb Hataka http://hataka-hobby.com/products/orange-line-polish-air-force-paint-set/ 

lub wzorować na nich. One chyba są najbliższe oryginałowi.

Clark Y 15 u nasady zaklinowany na 1.5 stopnia końcówka skrzydła   Clark Y 15 zaklinowana na 0

statecznik poziomy symetryczny 6% zaklinowany na 0

skłon i wykłon silnika  silnika 2 stopnie

 

Wzory farb zamówione

 

PS pozdrawiam z pikniku z Kielc i w tym roku zapraszam na " czekoladkę"

Opublikowano

:) , postaram się zawitać również w tym roku,  choćby tylko dla tej "czekolady" :D .

Do końca nie jestem przekonany do tego profilu, tu sugerowałbym skontaktować się z Jarkiem awiatikiem z tego forum, on jest specem od profili. Na pewno dobrze zrobiłeś że zastosowałeś skręcenie. 

Opublikowano

Miałem kilka "myśliwców" z tym profilem co prawda mniejsze do 1,6m i dobrze latały to zastosowałem tą kombinacje jako sprawdzoną.

Opublikowano

Od początku obserwuję twoją relację z budowy  .  Fajny samolot, też miałem ochotę go zbudować , ale ostatecznie padło na PZL 46 SUM. Życzę powodzenia  w budowie i  lotach.

Opublikowano

 Życzę powodzenia  w budowie i  lotach.

Dzięki

 

Zabrałem się za podwozie a właściwie za osłony podwozia.

tak wygląda jedna goleń

post-497-0-27669300-1550172773_thumb.jpg

osłony na jedną goleń

post-497-0-54197800-1550172804_thumb.jpg

poskładane

post-497-0-24923300-1550172840_thumb.jpg

sklejone na Poxipol ,będzie z tego wyszlifowane oprofilowanie które zalaminuje tkaniną

post-497-0-79156500-1550172871_thumb.jpgpost-497-0-48958000-1550172912_thumb.jpg

 

a na koniec poskładałem RWD w całość

post-497-0-23474600-1550173053_thumb.jpg

post-497-0-11439600-1550173078_thumb.jpg

 

Fajny jest co nie :D

 

Pytanko tłumik wystaje pod gondole silnika za dużo ( będzie jeszcze  3 0 mm wlotu powietrza do gaźnika ) a tam chciałem  schować tłumik można to obciąć ( nie zmieni  dźwięku na gorszy )

 

PS środek ciężkości tego bez maski i śmigła jest 15mm do tyły od planowanego

 

 

 

CDN

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.