qba Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Oczywiście zlecałem, nie mam w swoim garażu narzędzi żeby zrobić wał. ale może kiedyś Korbowód jest nowy firmy DUELLS, blachy wycięte na laserze, przeciwwagi są wyszkiełkowane w środku a z zewnątrz lekko zatoczone. Samo punktowanie blach to poziom expert, ale robi to chłopak który się na tym doskonale zna. Wał złożony z biciem poniżej dopuszczalnego. Będę składał powoli dwa silniki a może nawet trzy to mogę podrzucić kilka zdęć z placu boju.
Granacik Opublikowano 1 Maja 2021 Opublikowano 1 Maja 2021 Macie Koledzy jakieś sposoby na gruz w zbiorniku? Sprawdzona chemia? Wiem, że najlepiej nasypać do środka nakrętek, podkładek i wytrzepać. Potem po wypłukaniu wypadało by czymś zabezpieczyć wnętrze, przynajmniej zastopować dalsze postępy korozji. Musi wytrzymać paliwo do cwajtaktów.
qba Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Opublikowano 2 Maja 2021 Standard, zbiornik, nakrętki, betoniarka a potem TAPOX Fertan
Granacik Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 4 godziny temu, qpa napisał: TAPOX Fertan Fajna chemia ale ciut za droga na obecne potrzeby. Bo to zbiornik od Komara. Wystarczyło by mi coś jak Fosol, tylko żeby zastopować dalszą korozję i nie wchodziło w reakcję z paliwem.
qba Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Opublikowano 4 Maja 2021 Zrobiłem ze 20 zbiorników na niemieckich specyfikach i nie widzę różnicy w działaniu od naszych polskich. Błażej masz dwa wyjścia budżetowe - kupić zbiornik bez rdzy, lub usunąć rdzę nakrętkami i betoniarką a potem zalać do pełna
qba Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 A to przepraszam, było dodać komentarz że Ty używałeś taki i taki i zdał egzamin, bardziej Twój post wyglądał jak pytanie przez ten znak zapytania na końcu
Granacik Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Jarku a ile ten Twój preparat kosztuje bo wydaje mi się, że amazon jakieś głupoty wypisuje.
Granacik Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Muszę zrewidować zbiorniki do innych motongów które chciałbym za tego życia przywrócić do użytku i może wtedy zainwestuje w jakąś chemię i hurtowo je zabezpieczę. Generalnie tak się w życiu układało, że nie miałem nigdy większych problemów z rdzą w zbiornikach. Obecnie NTV mimo 32 lat na karku ma zdrowy baniak a Bielizna ma plastikowy. A może by tak potraktować go Cortaninem? Oczywiście po odgruzowaniu w betoniarce. A teraz z innej beczki. Drgnęło w temacie baterii LiFePo do NTV. Przyszedł jakiś czas temu BMS teraz dotarły ogniwka wyglądają na oryginały. Poprosiłem sprzedawcę o możliwie najlepsze dopasowanie ogniw względem siebie. Zobaczymy. BMS i ogniwka będę upakowywał w bryle takiego akusa Już widać, że nie będzie łatwo. W motocyklu siedzi na styk, może z 5mm będę mógł pójść w górę. Pierwsze przymiarki wyglądają tak już widać, że nie da się upchnąć 4s4p, zostaje 4s3p. Pojemnościowo i tak wydoli a prądowo aż nadto. Ogniw trochę więcej bo docelowo będzie kilka akumulatorów. Będzie np. jeden 4s1p do GasGas'a supermoto mojego kolegi. Ale niestety prace znów przystopują bo z fabryki będę miał dużo wyjazdów. Kolejny już na początku przyszłego tygodnia. A i jeszcze w temacie Komara. Przyszły graty. Ale widoczna tutaj jedna część od niego nie będzie do niego. Będzie miała zastosowanie w modelarstwie. Ciekawe czy ktoś zgadnie co i do czego. Komarek też doczeka się swojego rozdziału bo to jest całkiem ciekawa historia. Ale to w swoim czasie.
qba Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 20 minut temu, Granacik napisał: A może by tak potraktować go Cortaninem? Wyciąg z kory zwiąże resztki rdzy a potem pewnie będzie zapychać kranik/filtr, imo wyczyść - zatankuj - zapomnij 1
dimmus Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 Wiem że to tylko motorower, a nie motocykl, ale się pochwalę . Trochę będzie roboty, ale przypomną się lata dorastania. Mopek kompletny, do tego dostałem 2 skrzynki części, w sumie chyba drugi silnik porozkręcany i parę innych pierdółek.Zrobiłem mały risercz i części praktycznie wszystkie są dostępne za parę zeta I to cieszy mnie najbardziej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 2
d9Jacek Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 W dniu 6.05.2021 o 12:55, qpa napisał: Wyciąg z kory zwiąże resztki rdzy a potem pewnie będzie zapychać kranik/filtr, imo wyczyść - zatankuj - zapomni betoniarka + śruby tak potem odrdzewiacz na bazie kwasu fosforowego + płukanie + suszenie specjalne preparaty do zabezpieczania wewnętrznego zbiorników mozna dostać na pewnym portalu aukcyjnym polecam !!! tzn preparaty a nie portal? 1
RobertK Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 5 godzin temu, dimmus napisał: Wiem że to tylko motorower, a nie motocykl, ale się pochwalę . Trochę będzie roboty, ale przypomną się lata dorastania. Mopek kompletny, do tego dostałem 2 skrzynki części, w sumie chyba drugi silnik porozkręcany i parę innych pierdółek. Zrobiłem mały risercz i części praktycznie wszystkie są dostępne za parę zeta I to cieszy mnie najbardziej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Łza się w oku kręci... W tamtych latach to była wersja Rometa z najmocniejszym silnikiem. Widzę że wymaga trochę pracy. U mnie też coś się dzieje.
d9Jacek Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 8 minut temu, RobertK napisał: Łza się w oku kręci no kręci się...dlatego za wszelką cenę należy popierać działalnośc osób chcących przywrócic to do życia . Nie ma aut, motocykli , mopedów czy rowerów niewaznych... każde z tych urządzęn coś wniosło w rozwój i historię. Proszę zobaczyc co sie dzieje z Warszawami, Syrenami czy Kanciakami...a ile zostało zezłomowane ???
bupir Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 W dniu 6.05.2021 o 12:33, Granacik napisał: Muszę zrewidować zbiorniki do innych motongów które chciałbym za tego życia przywrócić do użytku i może wtedy zainwestuje w jakąś chemię i hurtowo je zabezpieczę. Generalnie tak się w życiu układało, że nie miałem nigdy większych problemów z rdzą w zbiornikach. Obecnie NTV mimo 32 lat na karku ma zdrowy baniak a Bielizna ma plastikowy. A może by tak potraktować go Cortaninem? Oczywiście po odgruzowaniu w betoniarce. A teraz z innej beczki. Drgnęło w temacie baterii LiFePo do NTV. Przyszedł jakiś czas temu BMS teraz dotarły ogniwka wyglądają na oryginały. Poprosiłem sprzedawcę o możliwie najlepsze dopasowanie ogniw względem siebie. Zobaczymy. BMS i ogniwka będę upakowywał w bryle takiego akusa Już widać, że nie będzie łatwo. W motocyklu siedzi na styk, może z 5mm będę mógł pójść w górę. Pierwsze przymiarki wyglądają tak już widać, że nie da się upchnąć 4s4p, zostaje 4s3p. Pojemnościowo i tak wydoli a prądowo aż nadto. Ogniw trochę więcej bo docelowo będzie kilka akumulatorów. Będzie np. jeden 4s1p do GasGas'a supermoto mojego kolegi. Ale niestety prace znów przystopują bo z fabryki będę miał dużo wyjazdów. Kolejny już na początku przyszłego tygodnia. A i jeszcze w temacie Komara. Przyszły graty. Ale widoczna tutaj jedna część od niego nie będzie do niego. Będzie miała zastosowanie w modelarstwie. Ciekawe czy ktoś zgadnie co i do czego. Komarek też doczeka się swojego rozdziału bo to jest całkiem ciekawa historia. Ale to w swoim czasie. Teraz, bupir napisał: Zgaduję. Wg mnie świeca zapłonowa nie jest do Komarka.Swieca na długi gwint i nie jest do dwusuwów (wysunięta elektroda centralna)
Granacik Opublikowano 5 Lipca 2021 Opublikowano 5 Lipca 2021 7 minut temu, bupir napisał: Zgaduję. Wg mnie świeca zapłonowa nie jest do Komarka.Swieca na długi gwint i nie jest do dwusuwów (wysunięta elektroda centralna) Pudło. W pudełku klasyczna Iskra F80. Jak najbardziej do Komara. Strzelamy dalej. BTW Komara. Dziś mu założyłem fajkę, świecę, nowy kranik z filtrem i lejek. Od razu inna gadka. Ale i tak jeszcze raz będę musiał odgruzowywać zbiornik bo w środku uzbierał się niezły syfek. Przy okazji dotnę rurki na kraniku do fabrycznych długości.
Rekomendowane odpowiedzi