qba Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Oczywiście zlecałem, nie mam w swoim garażu narzędzi żeby zrobić wał. ale może kiedyś Korbowód jest nowy firmy DUELLS, blachy wycięte na laserze, przeciwwagi są wyszkiełkowane w środku a z zewnątrz lekko zatoczone. Samo punktowanie blach to poziom expert, ale robi to chłopak który się na tym doskonale zna. Wał złożony z biciem poniżej dopuszczalnego. Będę składał powoli dwa silniki a może nawet trzy to mogę podrzucić kilka zdęć z placu boju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 Macie Koledzy jakieś sposoby na gruz w zbiorniku? Sprawdzona chemia? Wiem, że najlepiej nasypać do środka nakrętek, podkładek i wytrzepać. Potem po wypłukaniu wypadało by czymś zabezpieczyć wnętrze, przynajmniej zastopować dalsze postępy korozji. Musi wytrzymać paliwo do cwajtaktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Standard, zbiornik, nakrętki, betoniarka a potem TAPOX Fertan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 4 godziny temu, qpa napisał: TAPOX Fertan Fajna chemia ale ciut za droga na obecne potrzeby. Bo to zbiornik od Komara. Wystarczyło by mi coś jak Fosol, tylko żeby zastopować dalszą korozję i nie wchodziło w reakcję z paliwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Zrobiłem ze 20 zbiorników na niemieckich specyfikach i nie widzę różnicy w działaniu od naszych polskich. Błażej masz dwa wyjścia budżetowe - kupić zbiornik bez rdzy, lub usunąć rdzę nakrętkami i betoniarką a potem zalać do pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 A to przepraszam, było dodać komentarz że Ty używałeś taki i taki i zdał egzamin, bardziej Twój post wyglądał jak pytanie przez ten znak zapytania na końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Jarku a ile ten Twój preparat kosztuje bo wydaje mi się, że amazon jakieś głupoty wypisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Muszę zrewidować zbiorniki do innych motongów które chciałbym za tego życia przywrócić do użytku i może wtedy zainwestuje w jakąś chemię i hurtowo je zabezpieczę. Generalnie tak się w życiu układało, że nie miałem nigdy większych problemów z rdzą w zbiornikach. Obecnie NTV mimo 32 lat na karku ma zdrowy baniak a Bielizna ma plastikowy. A może by tak potraktować go Cortaninem? Oczywiście po odgruzowaniu w betoniarce. A teraz z innej beczki. Drgnęło w temacie baterii LiFePo do NTV. Przyszedł jakiś czas temu BMS teraz dotarły ogniwka wyglądają na oryginały. Poprosiłem sprzedawcę o możliwie najlepsze dopasowanie ogniw względem siebie. Zobaczymy. BMS i ogniwka będę upakowywał w bryle takiego akusa Już widać, że nie będzie łatwo. W motocyklu siedzi na styk, może z 5mm będę mógł pójść w górę. Pierwsze przymiarki wyglądają tak już widać, że nie da się upchnąć 4s4p, zostaje 4s3p. Pojemnościowo i tak wydoli a prądowo aż nadto. Ogniw trochę więcej bo docelowo będzie kilka akumulatorów. Będzie np. jeden 4s1p do GasGas'a supermoto mojego kolegi. Ale niestety prace znów przystopują bo z fabryki będę miał dużo wyjazdów. Kolejny już na początku przyszłego tygodnia. A i jeszcze w temacie Komara. Przyszły graty. Ale widoczna tutaj jedna część od niego nie będzie do niego. Będzie miała zastosowanie w modelarstwie. Ciekawe czy ktoś zgadnie co i do czego. Komarek też doczeka się swojego rozdziału bo to jest całkiem ciekawa historia. Ale to w swoim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 20 minut temu, Granacik napisał: A może by tak potraktować go Cortaninem? Wyciąg z kory zwiąże resztki rdzy a potem pewnie będzie zapychać kranik/filtr, imo wyczyść - zatankuj - zapomnij 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Wiem że to tylko motorower, a nie motocykl, ale się pochwalę . Trochę będzie roboty, ale przypomną się lata dorastania. Mopek kompletny, do tego dostałem 2 skrzynki części, w sumie chyba drugi silnik porozkręcany i parę innych pierdółek.Zrobiłem mały risercz i części praktycznie wszystkie są dostępne za parę zeta I to cieszy mnie najbardziej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 W dniu 6.05.2021 o 12:55, qpa napisał: Wyciąg z kory zwiąże resztki rdzy a potem pewnie będzie zapychać kranik/filtr, imo wyczyść - zatankuj - zapomni betoniarka + śruby tak potem odrdzewiacz na bazie kwasu fosforowego + płukanie + suszenie specjalne preparaty do zabezpieczania wewnętrznego zbiorników mozna dostać na pewnym portalu aukcyjnym polecam !!! tzn preparaty a nie portal? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 5 godzin temu, dimmus napisał: Wiem że to tylko motorower, a nie motocykl, ale się pochwalę . Trochę będzie roboty, ale przypomną się lata dorastania. Mopek kompletny, do tego dostałem 2 skrzynki części, w sumie chyba drugi silnik porozkręcany i parę innych pierdółek. Zrobiłem mały risercz i części praktycznie wszystkie są dostępne za parę zeta I to cieszy mnie najbardziej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Łza się w oku kręci... W tamtych latach to była wersja Rometa z najmocniejszym silnikiem. Widzę że wymaga trochę pracy. U mnie też coś się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 8 minut temu, RobertK napisał: Łza się w oku kręci no kręci się...dlatego za wszelką cenę należy popierać działalnośc osób chcących przywrócic to do życia . Nie ma aut, motocykli , mopedów czy rowerów niewaznych... każde z tych urządzęn coś wniosło w rozwój i historię. Proszę zobaczyc co sie dzieje z Warszawami, Syrenami czy Kanciakami...a ile zostało zezłomowane ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bupir Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 W dniu 6.05.2021 o 12:33, Granacik napisał: Muszę zrewidować zbiorniki do innych motongów które chciałbym za tego życia przywrócić do użytku i może wtedy zainwestuje w jakąś chemię i hurtowo je zabezpieczę. Generalnie tak się w życiu układało, że nie miałem nigdy większych problemów z rdzą w zbiornikach. Obecnie NTV mimo 32 lat na karku ma zdrowy baniak a Bielizna ma plastikowy. A może by tak potraktować go Cortaninem? Oczywiście po odgruzowaniu w betoniarce. A teraz z innej beczki. Drgnęło w temacie baterii LiFePo do NTV. Przyszedł jakiś czas temu BMS teraz dotarły ogniwka wyglądają na oryginały. Poprosiłem sprzedawcę o możliwie najlepsze dopasowanie ogniw względem siebie. Zobaczymy. BMS i ogniwka będę upakowywał w bryle takiego akusa Już widać, że nie będzie łatwo. W motocyklu siedzi na styk, może z 5mm będę mógł pójść w górę. Pierwsze przymiarki wyglądają tak już widać, że nie da się upchnąć 4s4p, zostaje 4s3p. Pojemnościowo i tak wydoli a prądowo aż nadto. Ogniw trochę więcej bo docelowo będzie kilka akumulatorów. Będzie np. jeden 4s1p do GasGas'a supermoto mojego kolegi. Ale niestety prace znów przystopują bo z fabryki będę miał dużo wyjazdów. Kolejny już na początku przyszłego tygodnia. A i jeszcze w temacie Komara. Przyszły graty. Ale widoczna tutaj jedna część od niego nie będzie do niego. Będzie miała zastosowanie w modelarstwie. Ciekawe czy ktoś zgadnie co i do czego. Komarek też doczeka się swojego rozdziału bo to jest całkiem ciekawa historia. Ale to w swoim czasie. Teraz, bupir napisał: Zgaduję. Wg mnie świeca zapłonowa nie jest do Komarka.Swieca na długi gwint i nie jest do dwusuwów (wysunięta elektroda centralna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 7 minut temu, bupir napisał: Zgaduję. Wg mnie świeca zapłonowa nie jest do Komarka.Swieca na długi gwint i nie jest do dwusuwów (wysunięta elektroda centralna) Pudło. W pudełku klasyczna Iskra F80. Jak najbardziej do Komara. Strzelamy dalej. BTW Komara. Dziś mu założyłem fajkę, świecę, nowy kranik z filtrem i lejek. Od razu inna gadka. Ale i tak jeszcze raz będę musiał odgruzowywać zbiornik bo w środku uzbierał się niezły syfek. Przy okazji dotnę rurki na kraniku do fabrycznych długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi