Skocz do zawartości

Gdzie kupić silnik żarowy?


marijuz2

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, f2cmariusz napisał:

ja tylko zamieszczę jeden film z bardzo charakterystycznymi odgłosami świeżo zmontowanego silnika (Pary AAC) wymagającego pierwszego uruchomienia przed lotem.

 

Taki ciasny ze aż się przyciera.

9 minut temu, witold_pi napisał:

Chyba go upoluję bo takiego nie mam ?

Bardzo dobry motor.Miałem takiego w Smith miniplane sig-a Była kiedyś moja relacja z budowy jego od podstaw z planów sigW avatrze z tym modelem jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Dotrę go zgodnie ze sztuką. Już buduje stanowisko do tego przeznaczone. Podchodzę do tematu na spokojnie i bez pośpiechu tak żeby nie popełniać głupich błędów. Ale z tymi silnikami to już się zakręciłem. Każdy poleca co innego i każdy kłóci się o swoje racje. Potrzebuje czegoś co nie rozerwie mi tego modelu no i w miarę bezawaryjnego. Producent zaleca 25-32. Nie boje się ustawień ani jakiś tam usterek. Wolę kupić silnik konkretnie pod ten model. Nie chcę przekładać silników z modelu do modelu. Chyba, że rozwalę. Jeden model, jeden silnik. Chyba mnie rozumiecie. Chce mieć hangar modeli gotowych do lotu wtedy kiedy będę mieć ochotę na dany model. Już kilka lat temu latałem takim i poradziłem sobie ale wiecie jakie jest życie. Musiałem zrezygnować z hobby. Dopiero teraz mogę sobie pozwolić na kontynuację. Lubię mieć porządek... Dlatego wolę się najpierw poradzić a efektami napewno się pochwalę przecież to niszowe hobby...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu z linku jest właśnie MVVS 3,5 o który usilnie kolego Witek wałczy że to sie czy tamto nieda.Jest to pierwsza wersja jeszcze ze starym gaźnikiem w mojej pierwszej łódce lata 90'.Proponuje obejrzeć film jak silnik się zachowuje.Do 7 minuty regulacja zmiana śrub itp.Po 7 minucie jest jak być powinno.Zaraz padnie hejt że to ślizg nie samolot.A ja powiem tyle że w ślizgu trudniej jest o regulacje niż w samolocie.A paliwo to 80/20 rycyna.I powiem więcej to był zajechany silnik w którym napunktowałem tłok aby miał kompresje.Jak widać można i się da,ale trzeba mieć trochę wiedzy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enya 40 za 25 EUR i ENYA 30 za "trzeba zapytac" , oraz stary - nowy  OSik za 30 EUR . Silniki ktore przezyja wiekszosc Twoich modeli

( czego nie dokona zaden ASP ).

Uwazam ( Marcin MASK pewnie tez ? ) , ze ten ostatni OS jest DUUUUZO lepszy , jak jakies tam ostatnie ich wypusty. MA moze lekko "antyczny" wyglad , ale w trenerku NIE bedzie razil w oczy . To stara , "prawdziwa" ( do tego prawdopodobnie japonska ) produkcja. 

No i sorry , ale te wszystkie ruskie wynalazki ktore Ci tutaj co niektorzy polecaja , to sa fajne , ale na polke ( nie obraz sie Grzesiu ? )

 

Sam napisales : Potrzebuję silnika żarowego do trenera 1,4m najlepiej coś 25-32.

Po pierwsze  trenerek to nie model . Trenerek to TRENEREK !!! Jego rola jest roz..........ic sie ( predzej , czy pozniej ) w malutkie drzazgi , aby popchnac Cie do zbudowania nastepnego , ale juz prawdziwego MODELU . Nie wiem JAK i ILE latasz , ale porzadne silniki bedziesz ladowal w porzadne modele. W trenerku ma niezawodnie  DZIALAC i wcale nie trzeba tam ladowac nowego silnika. 

No i pamietaj ; rozwalisz i trenerka i ten porzadny . Takie jest nasze ( modelarzy ) zycie ?

To jest oczywiscie moje zdanie i nie pogniewam sie , jak koledzy ( lub Ty ) bedziecie mieli inne. Osobiscie kupiolbym  uzywke ( tez sie przy niej wiele nauczysz ) , a wygladal juz nowego ( ale czterosuwika  ) do jakiegos "prawdziwego" modelu ?

I pamietaj ; RAZ LAPY W METANOLU , NA ZAWSZE LAPY W METANOLU !!!

 

$_59.jpg

Enya 30.jpg

OS 30.jpg

 

No chyba ze sie BARDZO upierasz na nowy , to masz tutaj za 100 EUR

 

 

 

 

TT 36 -a.jpg

TT 36.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek , ENYA to faktycznie raczej TYLKO dotarta ( czyli uzywka ? ) .

W sieci jest MASA pieknych , uzytkowych (czyli TZW  popularnych ) starych-nowych ( lub jak kto woli , to nowych-starych ) silnikow i tylko chyba , jak ktos bardzo NIE CHCE , to ich nie znajdzie . 

Tym bardziej , ze kolega chce ten silnik do TRENERKA !!!

Te stare silniki ENYA sa bardzo nudne. One chodza i chodza i nic ( poza konserwacja ) z nimi robic nie trzeba . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Szwecja pod tym względem jest wyjątkowo tania

27 minut temu, jarek996 napisał:

stare silniki ENYA sa bardzo nudne. One chodza i chodza i nic

nie są prestiżowe...?...szpanu  na lotnisku  nie zadasz 

to trochę jak stary SAAB 96...kto zna ten wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, d9Jacek napisał:

ale Szwecja pod tym względem jest wyjątkowo tania

nie są prestiżowe...?...szpanu  na lotnisku  nie zadasz 

to trochę jak stary SAAB 96...kto zna ten wie

 

No i juz tak nie blyszcza , jak nowe ASP , czy MAGNUM ....     

35 letnia patyna je zdobi ( stety lub niestety ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jarek996 napisał:

35 letnia patyna je zdobi ( stety lub niestety ) .

mam cztery starenkie...2 x 09 RC, jedną 19RC  i jedną 29  ( kwadratowy otwór gaznika)...wszystkie  działają bezproblemowo

 

edit:

pomyliłem się , mam 5 ...zapomniałem o 15 RC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dziękuję za te linki. Zamówiłem z Niemiec używany thunder tiger 28 z jednego ze wcześniejszych linków na eBay. Miał być nowy będzie używany...?Chciałem nowy żeby uniknąć problemów ale mówicie, że ASP to lipa więc dałem spokój na OS mi szkoda więc będzie używka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Może dam jakaś relacje z budowy niedługo jeśli macie ochotę oglądać początkującego modelarza. Marzy mi się piękne 3d ? i do tego będę dążyć mam nadzieję pod waszym doświadczonym okiem. Tak jak mówiłem jeszcze was trochę podręcze tu na forum a i może mimo tych chorych czasów uda się kiedyś spotkać na jakieś modelarskiej imprezie. Pozdrawiam i do usłyszenia...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 14.02.2021 o 08:07, witold_pi napisał:

and rotary valve.

trochę odgrzewany temat ..ale MVVS  .40 GRRT , ma rozrząd  takiego samego typu jak KMD, czyli stawidło obrotowe. W jakimś  sensie jest to "rotary valve" ale w żadnym wypadku nie jest to dysk.

Rozbebeszony silnik  leży przede mna  na stole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam  i ja bo mnie zaciekawiło nazwanie dysku -stawidło obrotowe choć po sprawdzeniu chyba rzeczywiście jest to nazwa także prawidłowa .Ale  w  rzeczonym MVVS jest sterowanie bębnem sterującym jak na zdjęciu .W silniku który stosuje CMB 27 EVO a wcześniej CMB 90 sterowanie jest za pomocą właśnie tarczy sterującej (Stawidłem obrotowym ?) i powiem że pierwszy raz słyszę określenie stawidło obrotowe  a z mojej wiedzy silnik KMD ma system sterowania  bębnem jak MVVS  . 1 zdjęcie bęben sterujący MVVS . 2  tarcza CMB-producent nazywa ją także  tarcza sterująca

 

 

 

 

mvvs-40-grrt-drum-rotor-rc-parts_1_504742f877017689cbf582ee17024850.jpg.57a9fbe8a614d20e532b50c2522bebf1.jpg1902597448_2009Picture021004.jpg.27b596a9de55bb4eb3519c42efafed51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.