Therapy Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Jestem początkujący proszę wyrozumiałość. Składam Oriona 1.7 m i w skrzydłach lotki pracują w tym samym kierunku, obydwie w górę lub dół. Zmieniłem nawet kabel Y. Nie da się ich inaczej zamontować. Odbiornik i radio przełożem z pioneer i tam było ok. Help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Jeżeli masz serwa zamontowane w skrzydłach w odbiciu lustrzanym względem osi podłużnej kadłuba, to nie ma to tamto, musi działać OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Masz lotki na oddzielnych serwach czy na jednym serwie? Pytam bo tytuł sugeruje jedno serwo wtedy mechanicznie uruchamia lotki. Jeśli na dwóch to pewnie nie odwróciłeś ich stronami i zamontowałeś tak jak do uruchamiania klap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Irku jak podłączył je przez kabe Y to dwa serwa z jednego kanału w odbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nitromaniak Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Po co mu Y kabel do jednego serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 A jak na jednym serwie lotki mogą pracować w tym samym kierunku? Poza tym skąd wzieliście jedno serwo? Poza tym Orion 1,7m, hmm... Orion 2,5m z ArtHobby, to znam ale tego 1,7 jakoś nie kojarzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...