Skocz do zawartości

hobbyking.com czas wysyłki z Europe (EU)


hubert_tata

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,
 
muszę założyć nowy wątek, bo stary został zarchiwizowany
 
A chodzi o prostą rzecz
Ile koledzy czekali na dostawę z magazynu w Anglii ?

 

Chciałem mieć trochę szybciej i 1-szy raz w życiu zamówiłem w tym magazynie.

Minęło 2 tygodnie i paczki nie widać.

Zdarzało się, że 2 tyg. to szło z chińskiego magazynu Hobbyking - zawsze najtańsza wysyłka.

 

Dodam, że wysyłka to Standard (No Tracking) Mail 201g - 500g

Czy to można jakoś reklamować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Wy tu piszecie...

Ja zamówiłem paczkę z Lindinger, w dwa dni dojechała z Austrii do Zabrza, trzeciego dnia była w Warszawie, tam leżała 3 tygodnie, wczoraj pojechała do... Poznania. Lindinger dał mi link, po którym mogę ją sobie sledzić, ale niestety nikt w Poczcie Polskiej po tym linku śledzić już nie umie, nikt nie potrafi mi powiedzieć dlatego leżała tyle czasu w stolicy, czemu pojechała do Poznania to już nawet nie pytam, zastanawiam się, co jeszcze się zdarzy po drodze. Kraków? Gdańsk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Kiedyś gdy jeszcze wysyłali kurierem szło to 5-9 dni,

Teraz różnie, choć ostatnio akumulatory (trackowana) szły 9 dni.

Ale jak na poczcie jest zator to potrafi 2-3 tygodnie, kiedyś tracking pokazywał moją paczkę leżącą w WER przez 1,5 tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Coś złego dzieje się w Hobby King Europe. Złożyłem zamówienie 2 lutego. Po dniu czy dwóch spakowali zamówione części i nadali numer przesyłki GLS. Niestety, moja paczka do dzisiejszego dnia nie opuściła HK Europe - nadal leży w ich magazynie.
Kontaktowałem się z supportem. Mogę czekać (nie wiadomo do kiedy, ale wyślą ASAP) albo anulują mi zamówienie i zrobią z niego kredy kupiecki. I co, zamówię i też będę czekał, tylko tyle, że na nowe zamówienie? Zdałem też pytanie GLS Nederland. Dowiedziałem się, że "doręczą przesyłkę w przeciągu 3-4 dni roboczych, skoro tylko nadawca dostarczy im paczkę". A więc problem jest po stronie HK Europe.

Dziś jest 28 luty, przesyłka nadal w Holandii. Ciekawe, jak długo jeszcze przyjdzie mi czekać?

Czy tylko ja mam taki problem, czy inne zamówienia przychodzą normalnie? Zamówiłem kilka serwomechanizmów. Zaglądałem  przed chwilą na stronę HK i niby nadal są "in stock", więc o co chodzi? Na stronie sklepu nie ma żadnej informacji o możliwych opóźnieniach w dostawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem zakupy 26-go, wg. trakingu GLS, jest już w tranzycie, czyli musieli przekazać do GLS i niby będzie jechać. 

Ostatni wpis w historii paczki z wczoraj, z 22:30 (przekazanie i zmiana statusu)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opłacona paczka z października ob. roku do dziś nie dotarła. Zamówienia było bez trackingu ale to chyba nie jest wytłumaczenie. Monitowałem i ... nic.

Druga z końca roku z taką samą zawartością i trackingiem dotarła w pięć dni.

Może w trackingu leży problem i to kogoś kusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpada, bo u mnie spedytorem jest GLS. Paczka na monitoringu nadal leży w Holandii, a support HK przyznał się, że mają jakiś problem z magazynem w Europie. Tylko nie chcą napisać jaki... I w ogóle to byli bardzo zdziwieni, że ktoś dostaje paczki (bo podesłałem im tekst o podwójnym traktowaniu klientów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podrzucenie numerów zrealizowanych zamówień. Pozwoliło mi to pokazać supportowi, że mają tam niezły bajzel, że podwójnie traktują klientów. A oto, jaką odpowiedź otrzymałem:

 

"Thank you for your cooperation in providing the order numbers to reveal the truth about your order. I checked this order AAAAAAAAA and you are correct that it was only recently placed but, it was also shipped faster than your order. The reason is, this AAAAAAAAA is not affected by the Logistic Problem which is why it was shipped smoothly. While for your order 102746019 it was affected by Logistic Problem where we need to coordinate your order first to the courier before we can ship your order. Yes, it's been a month since this happened but, it's not really easy to coordinate with the courier and to fix the issue. But, we are working on it as quickly as possible to ship your order. I hope you that I explained the issue for both orders? "

 

i co dowiedziałem się z tego e-mail? Czy padł jakiś termin, jakaś deklaracja? Toż to brzmi jak cytat z Kubusia Puchatka! :D Do mojego zamówienia dorwał się Wielki Problem Logistyczny i go zeżarł, i mimo iż inni otrzymują przesyłki w terminie, to ja od ponad dwóch tygodni dostaję jedynie głupie tłumaczenia, i zapewnienia, że mam wysoki priorytet, że zajmą się moim problemem tak szybko, jak to możliwe itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kilka dni temu reszcie udało mi się zakończyć sprawę z HK Europe. Nie wiem, co tam się dzieje, ale od deklaracji zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie do faktycznego wpływu pieniędzy na rachunek minął miesiąc. Cała "przepychanka" trwała od 2 lutego do 25 kwietnia. O zwrot pieniędzy (po pierwotnej deklaracji supportu) również musiałem się upomnieć. Zamówionych serwomechanizmów nie otrzymałem. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Tłumaczeniem był tajemniczy "logistic problem".

Nie wiem co tam się dzieje - wile razy robiłem u nich zakupy i to pierwsze zdarzenie tego typu, ale po sposobie w jaki działa support chyba odechciało mi się kupowania w HK. Wszytko jest dobrze dopóty, dopóki jest dobrze i niczego od nich nie chcesz. A później to czekaj sobie i już. Naprawdę, do dziś nikt nie wyjaśnił mi dlaczego nie mogłem otrzymać serwomechanizmów. W sumie było ich 10 do dwóch szybowców, a więc żaden zakup hurtowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.