Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Witam. Po oblotach Młodzika i oczekiwaniu na pakiety do Kvanta powoli przymierzam się do uzbrajania Blejda. Na początek kwestia usterzenia klasyczne (tylko ster wysokości), czy V i pełne usterzenie czy tylko SW? Nie mam doświadczenia z usterzeniem V. Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter. Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 V- ka może się delikatnie bardziej zwalać przy ostrzejszych zakrętach. Natomiast przy lądowaniach układ V jest korzystniejszy w przypadku lądowań na zboczu (kamienie, nierówności, itd.) Gratuluję kiedyś chciałem kupić ten model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedna kwestia czy wystarczy na usterzeniu V sam SW lotki są to chyba SK nie potrzebny, no i tylko jedno serwo, więcej miejsca bo z tym miejscem w "nosku" to szału nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jak to nie potrzebny ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 O! Widzę że Marcin mnie ubiegł. Ster kierunku zawsze jest potrzebny w szybowcu i nie ma to znaczenia czy to usterzenie typu V czy klasyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dzięki za rozjaśnienie tematu. Zadałem takie pytanie bo oryginalny statecznik pionowy nie ma steru kierunku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...