Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Witam. Po oblotach Młodzika i oczekiwaniu na pakiety do Kvanta powoli przymierzam się do uzbrajania Blejda. Na początek kwestia usterzenia klasyczne (tylko ster wysokości), czy V i pełne usterzenie czy tylko SW? Nie mam doświadczenia z usterzeniem V. Co polecacie?
Peter. Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 V- ka może się delikatnie bardziej zwalać przy ostrzejszych zakrętach. Natomiast przy lądowaniach układ V jest korzystniejszy w przypadku lądowań na zboczu (kamienie, nierówności, itd.) Gratuluję kiedyś chciałem kupić ten model
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedna kwestia czy wystarczy na usterzeniu V sam SW lotki są to chyba SK nie potrzebny, no i tylko jedno serwo, więcej miejsca bo z tym miejscem w "nosku" to szału nie ma
Konrad_P Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 O! Widzę że Marcin mnie ubiegł. Ster kierunku zawsze jest potrzebny w szybowcu i nie ma to znaczenia czy to usterzenie typu V czy klasyczne.
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Dzięki za rozjaśnienie tematu. Zadałem takie pytanie bo oryginalny statecznik pionowy nie ma steru kierunku .
jarek996 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 No to pewnie jest felerny. Zawsze twierdzilem , ze jak sie pracuje 12 godz. dziennie , to sie robi TAKIE bledy
Shock Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Są tacy co zawody wygrywają i nie mają kierunku.... No ale warto go mieć i pamiętać o nim podczas latania
Peter. Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Czyli model drugiej kategorii .... do reklamacji na pewno się znajdzie jaki statecznik na warsztacie
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Próbuje dopatrzyć się jakiejś nieprawidłowości w tym usterzeniu ale nie mogę niczego się doszukać, z tego co pamiętam był taki szybowiec Omei i też nie miał SK a kolega latał nim na klifie w Mechelinkach.
Konrad_P Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie koniecznie drugiej. Widziałem już sprzedawane właśnie bez kierunku. Było to rozmyślnie robione. Tyle że lepiej go mieć i uczyć się latać z wykorzystaniem kierunku. Też kiedyś twierdziłem, że jest niepotrzebny, teraz nie umiem już bez niego latać.
Daniel1978 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Na szczęście jest V model będzie na zboczę to jak pisali przedmówcy bardziej się sprawdzi, a elektronikę to się jakoś upchnie
Daniel1978 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Dziękuję za pomoc w temacie. Jutro zamawiam serwa i ogon będzie na pełnym motylku. Ale pytań będzie pewnie sporo..... Pozdrawiam.
tytan12 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Dziękuję za pomoc w temacie. Jutro zamawiam serwa i ogon będzie na pełnym motylku. Ale pytań będzie pewnie sporo..... Pozdrawiam. No i ,bardzo dobra decyzja ,przybędzie Ci parę gram,ale będziesz miał ''full wypas'' .Ja latam z motylkiem,zmiksowany z lotkami mówię o sterze kierunku,a jak mi się nudzi to przełączam albo same lotki,albo ster kierunku albo razem i jest zabawa .
Daniel1978 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 OJ rośnie rośnie.... Modele F3F to poezja czasami nawet częściej jak czasami patrzę sobie jak Trójmiasto lata na Klifie, Zbiorniku, Na wschodniej czy też nad Wisłą Gniew, Nowe, jadę i podglądam może kiedyś jak finanse pozwolą kto wie będzie jakiś Respect albo inne cudo.....
a74BACK Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Między ołów, a aku włóż tam jakiś kawałek pianki/gąbki.
Daniel1978 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 To wstępna przymiarka na pewno trzeba będzie doważać ołowiem przód, co prawda jest mało miejsca i nie wiem czy jak dam piankę pod aku to może nosek się nie zamknąć już nachodzi na styk nad odbiornikiem.
andrzejp Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Daniel, Piotr pisał o piance POMIĘDZY akumulatorem i ołowiem. Ma to na celu amortyzację akumulatora w przypadku twardszego lądowania. Jeszcze jedna sprawa. Do takiego modelu dałbym serwa co najmniej Hi-tec HS-82MG jeśli upierasz się przy Hi-tec'ach. No i ustawiłbym je wzdłuż kadłuba
Rekomendowane odpowiedzi