Skocz do zawartości

Szybowiec Blade 1,9 Mawi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po oblotach Młodzika i oczekiwaniu na pakiety do Kvanta powoli przymierzam się do uzbrajania Blejda.

Na początek kwestia usterzenia klasyczne (tylko ster wysokości), czy V i pełne usterzenie czy tylko SW? 

Nie mam doświadczenia z usterzeniem V. Co polecacie?

post-22222-0-48494500-1574878776_thumb.jpg

post-22222-0-64548300-1574878811_thumb.jpg

post-22222-0-61275200-1574878845_thumb.jpg

Opublikowano

V- ka może się delikatnie bardziej zwalać przy ostrzejszych zakrętach. Natomiast przy lądowaniach układ V jest korzystniejszy w przypadku lądowań na zboczu (kamienie, nierówności, itd.)

 

Gratuluję kiedyś chciałem kupić ten model :)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedna kwestia czy wystarczy na usterzeniu V sam SW lotki są to chyba SK nie potrzebny, no i tylko jedno serwo, więcej miejsca bo z tym miejscem w "nosku" to szału nie ma :(

Opublikowano

Próbuje dopatrzyć się jakiejś nieprawidłowości w tym usterzeniu ale nie mogę niczego się doszukać, z tego co pamiętam był taki szybowiec Omei  i też nie miał SK a kolega latał nim na klifie w Mechelinkach.

post-22222-0-55903300-1574881640_thumb.jpg

 

 

Opublikowano

Nie koniecznie drugiej. Widziałem już sprzedawane właśnie bez kierunku. Było to rozmyślnie robione. Tyle że lepiej go mieć i uczyć się latać z wykorzystaniem kierunku.

Też kiedyś twierdziłem, że jest niepotrzebny, teraz nie umiem już bez niego latać. :)

Opublikowano

Dziękuję za pomoc w temacie. Jutro zamawiam serwa i ogon będzie na pełnym motylku.

Ale pytań będzie pewnie sporo.....

Pozdrawiam.

No i ,bardzo dobra decyzja :) ,przybędzie Ci parę gram,ale będziesz miał ''full wypas'' :D .Ja latam z motylkiem,zmiksowany z lotkami mówię o sterze kierunku,a jak mi się nudzi to przełączam albo same lotki,albo ster kierunku albo razem i jest zabawa :lol: .

Opublikowano

OJ rośnie rośnie.... Modele F3F to poezja czasami nawet częściej jak czasami patrzę sobie jak Trójmiasto lata na Klifie, Zbiorniku, Na wschodniej czy też nad Wisłą Gniew, Nowe, jadę i podglądam :ph34r: może kiedyś jak finanse pozwolą kto wie

będzie jakiś Respect albo inne cudo..... :D

Opublikowano

To wstępna przymiarka na pewno trzeba będzie doważać ołowiem przód,

co prawda jest mało miejsca i nie wiem czy jak dam piankę pod aku to może nosek się

nie zamknąć już nachodzi na styk nad odbiornikiem.

Opublikowano

Daniel, Piotr pisał o piance POMIĘDZY akumulatorem i ołowiem. Ma to na celu amortyzację akumulatora w przypadku twardszego lądowania.

Jeszcze jedna sprawa. Do takiego modelu dałbym serwa co najmniej Hi-tec HS-82MG jeśli upierasz się przy Hi-tec'ach. No i ustawiłbym je wzdłuż kadłuba

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.