Jump to content
Lucjan

P -39 AIRACOBRA

Recommended Posts

W prezencie do mojego syna dostałem na gwiazdkę  zestaw  modelu samolotu P-39 Airacobra    firmy ESM.

Po obejrzeniu  modelu  postanowiłem go trochę podrasować. Zacząłem od skrzydeł i stateczników.

 

 

 

 

IMG_1939.thumb.JPG.72d706e60ada1f56641ffb87b7d6f3b6.JPGIMG_1938.thumb.JPG.73dc252296c88587509db95a92595fc4.JPGIMG_1933.thumb.JPG.125cdf95690a4f44b6921f31a6c9c782.JPGIMG_1937.thumb.JPG.43755169021b65caf86aec0a87604e65.JPGIMG_1934.thumb.JPG.583e2f791e9a431517c544a52c7113be.JPGIMG_1936.thumb.JPG.d9bff72b91d0aabceb119a76f6db80b7.JPG

 

IMG_1935.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zawsze popsujesz (zartuje oczywiście) ciekawie sie zapowiada a jaki napęd?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Marek_Spy napisał:

Jak zawsze popsujesz (zartuje oczywiście) ciekawie sie zapowiada a jaki napęd?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Dziękuję  Marku .?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamy sie ze 100 lat i znam twoje modele chyba na serio tego nie brałeś

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Marcin K. napisał:

Silnik jak w oryginale?;)

 Bardzo podobałby mi się  silnik  umieszczony tak jak w oryginale  , ale jak mówi stare przysłowie : " NIEWARTA  SKÓRKA   WYPRAWKI "

Zamontuję silnik spalinowy  tradycyjnie z przodu  , z jak najmniejszą szkodą  dla wyglądu modelu.

6 minut temu, Marek_Spy napisał:

Znamy sie ze 100 lat i znam twoje modele chyba na serio tego nie brałeś emoji23.pngemoji23.png

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Oczywiście  zrozumiałem Twoje przewrotne stwierdzenie .  Trochę  znam się na żartach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście  zrozumiałem Twoje przewrotne stwierdzenie .  Trochę  znam się na żartach.
Czyli nic sie nie zmieniło.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, witold_pi napisał:

Jaki silnik przewidujesz?

Mam wolnego OS max 36 więc go  zamontuję.

Prace przy podrasowywaniu  kadłuba rozpoczęte .

 

 

 

IMG_1940.thumb.JPG.336f852261b1a0a2e0777e4ab256a4f6.JPGIMG_1941.thumb.JPG.94b9cc089d0fb0edbee5a7bf5c53293c.JPGIMG_1942.thumb.JPG.37fdf33474d24040bf36b68ea12ff09a.JPG

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Lucjan napisał:

Mam wolnego OS max 36 więc go  zamontuję.

 

Jaki to dokladnie silnik ? Dwusuw ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

Bardzo ciekawy model, choć mi najbardziej się podoba "makietowanie" w Twoim wydaniu, extra to wygląda. 

 

Co do samego modelu firmy ESM czy tam kiedyś FSM (nie miałem... czytałem, rozmawiałem) wykonanie jest podobno fajne ale są dość ciężkie i przeglądając różne fora czy rozmawiając z kolegami którzy mieli te modele zawsze słyszałem takie oto rady: 

- sprawdzić podwozie pneumatyczne z zestawu (zbiornik, rurki i złączki nie raz puszczają powietrze) można schować podwozie ale lądowanie może być czasem na brzuchu.

- silniki które zaleca producent są tak minimalnie podane że modele aby się utrzymać w powietrzu latają prawie cały czas na full gazu. 

- przez swój ciężar lądowanie jest dość hmmm szybkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jarek996 napisał:

 

Jaki to dokladnie silnik ? Dwusuw ? 

Cześć !

To jest OS max  GT - 33  benzyna dwusuw .

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, jarek996 napisał:

Ok , czyli nie zaden OS 36 , bo sie cholera naszukalem i NIC ?

Sory !!    Pomyliłem się (popełniłem literówkę)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Exu napisał:

Witam 

Bardzo ciekawy model, choć mi najbardziej się podoba "makietowanie" w Twoim wydaniu, extra to wygląda. 

 

Co do samego modelu firmy ESM czy tam kiedyś FSM (nie miałem... czytałem, rozmawiałem) wykonanie jest podobno fajne ale są dość ciężkie i przeglądając różne fora czy rozmawiając z kolegami którzy mieli te modele zawsze słyszałem takie oto rady: 

- sprawdzić podwozie pneumatyczne z zestawu (zbiornik, rurki i złączki nie raz puszczają powietrze) można schować podwozie ale lądowanie może być czasem na brzuchu.

- silniki które zaleca producent są tak minimalnie podane że modele aby się utrzymać w powietrzu latają prawie cały czas na full gazu. 

- przez swój ciężar lądowanie jest dość hmmm szybkie.

Cześć !

 

 Miło mi że podoba ci się moja technika " mkietowania".    Szacuję  wagę gotowego modelu na 8-9 kg.  Jestem przyzwyczajony do ciężkich szybko lądujących modeli , ale jak ten  będzie się zachowywał  zobaczymy  po pierwszych lotach próbnych.   Jak silnik będzie za słaby   to zamontuję mocniejszy.  Podwozie chowane  mam  własne   sprawdzone .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makietowanie kadłuba skończone .  Pozostanie jeszcze do zrobienia :  napisy eksploatacyjne   i pokrycie modelu  bezbarwnym  lakierem matowym.

 

 

 

IMG_1943.JPG

IMG_1944.JPG

IMG_1945.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.