Skocz do zawartości

EDO OSE-1 WODNOSAMOLOT


Lucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, mirolek napisał:

Świetnie to w całości wygląda, mam jednak wątpliwość czy nie zbyt wąskie wykonałeś kierownice strug.

Ze zdjęcia ciężko to ocenić ale na zasadzie proporcji do całego pływaka kierownice na krawędziach wydają się trochę liche.

 

ms

 

Przy wykonywaniu kierownic strug kierowałem się planem (zaufałem autorowi planów ). Są to listwy  o przekroju trójkąta o wymiarze 6 mm.

Myślę że  będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

W modelu Kingficher-a mam kierownicę z blachy o szerokości ok.12mm a przy starcie i tak musze wolno dokładać gazu aby uniknąć zaciągania wody na śmigło.

Oby w tym przypadku rozwiązanie projektowe okazało się skuteczne.

Wiem, że może jeszcze nie czas na to pytanie ale gdzie planujesz oblot....Pogoria?

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2020 o 15:15, mirolek napisał:

W modelu Kingficher-a mam kierownicę z blachy o szerokości ok.12mm a przy starcie i tak musze wolno dokładać gazu aby uniknąć zaciągania wody na śmigło.

Oby w tym przypadku rozwiązanie projektowe okazało się skuteczne.

Wiem, że może jeszcze nie czas na to pytanie ale gdzie planujesz oblot....Pogoria?

 

ms

Tak na Pogorii.   Jest dużo miejsca i w miarę  niedaleko od  Katowic. A z tymi bryzgami wody okaże się w czasie prób. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Widzę, że wszyscy mamy ten sam problem z rozsuwaniem się zawiasów klapowych. Ja zastosowałem ten sam patent jak Ty. Też musiałem dla pewności założyć 

termo kurcz na zawiasach klap w mojej Cessnie 150.

A model robisz "cacy". Perfekcyjna robota. Gratuluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, HELIKOPTER napisał:

Widzę, że wszyscy mamy ten sam problem z rozsuwaniem się zawiasów klapowych. Ja zastosowałem ten sam patent jak Ty. Też musiałem dla pewności założyć 

termo kurcz na zawiasach klap w mojej Cessnie 150.

A model robisz "cacy". Perfekcyjna robota. Gratuluję.

 

Dzięki  za miłe słowa.    Jeżeli chodzi o zawiasy    to termo kurcz   jest prostym sposobem na zabezpieczenie , ale przy większych klapach   usuwam plastikową oś  , przewiercam wiertłem śr. 2 mm.   i wstawiam oś ze śrubki M- 2 . Jest to mocne i pewniejsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, solainer napisał:

Uwielbiam ten etap. Fajny, niespotykany model. W lato na pogorii bedzisz gwiazdą publiczności :)

 

Dzięki !  Ja też bardzo lubię  malowanie i waloryzację.  A z tym " gwiazdorstwem" to zobaczymy, najważniejsze  aby loty były szczęśliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.