Granacik Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Przydała by się analiza tego zdarzenia bo sam nie mogę rozkminić co u kogo nie pykło, że do tego doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegor Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Ci fajterzy lepiej żeby zakończyli przygodę na kołowaniu. Mniej płaczu i ofiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 1 godzinę temu, Granacik napisał: Przydała by się analiza tego zdarzenia bo sam nie mogę rozkminić co u kogo nie pykło, że do tego doszło. procedury....czasami wydaje się ,że są upiorne ale one właśnie po to są żeby wyeliminować takie wypadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegor Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Rzadko spotykana sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art_c Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Widać na filmie, że: - pilot pomarańczowego Skyleadera 500 rusza i rozpoczyna kołowanie nie mając słuchawek, które zakłada na głowę w chwili, gdy zajmuje pas. Nie zatrzymuje się przed wjazdem na pas, by sprawdzić wzrokowo, że pas jest wolny. Widać, że rozpoczynając kołowanie ma rozproszoną uwagę, a ponieważ nie rozpoczął jeszcze korespondencji radiowej - nie ma świadomości sytuacyjnej i nie wie, że pas jest już zajęty - w 5 s filmu widać biało - czerwony dolnopłat, który prawdopodobnie rozpoczął manewr startu, ale przerwał widząc pomarańczowego zajmującego pas - w 22 s pomarańczowy prawdopodobnie zauważa biało - czerwonego, bo zatrzymuje się i do 28 s waha co zrobić, po czym przyspiesza, jednocześnie zjeżdżając z osi pasa do przeciwległej krawędzi, aby dać miejsce do startu biało - czerwonemu - w 43 s biało-czerwony rusza i prawdopodobnie rozpoczyna ponownie rozbieg. Ponieważ ma świadomość, że jest już w połowie długości pasa, energicznie dodaje gazu, w wyniku czego nie utrzymuje kierunku rozbiegu i uderza lewym skrzydłem w usterzenie pomarańczowego. W mojej ocenie obaj popełnili błędy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Taki wypadek jest niesamowity jednemu i drugiemu pilotowi zabrac wszystkie uprawnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Gość sobie wykołował na zajęty pas startowy przez inny samolot. Od tego się zaczęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Pewnie ten idiota (pilot z pomarańczowego) pisał sms-a i się władował na pas, zresztą podobnie jak lemingi włażące na jezdnię zapatrzone w komórkę. Dobrze że tylko tak się skończyło. A gdyby ten biało czerwony już by startował! mielibyśmy " piękną katastrofę " jak by to ujął Zorba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a74BACK Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Nie myśleliście robić podyplomówki z PKBWL ? Chociaż w sumie, to niektórzy jej tutaj, nie potrzebują! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 4 godziny temu, a74BACK napisał: Nie myśleliście robić podyplomówki z PKBWL ? Chociaż w sumie, to niektórzy jej tutaj, nie potrzebują! ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi