Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Odgrzeję trochę temat Lentusa.

Mam pytanie odnośnie klap, lotek i steru wysokości. Czy uważacie, że zawiasy wyciskane w elaporze są wystarczająco wytrzymałe i pewne, czy raczej należałoby je odcinać i wklejać typowe zawiasy, aby mieć spokój na dłuższy czas?

Opublikowano

Lentusa nie mam, ale w posiadanych modelach multiplexa modelach nigdy nie miałem problemów z fabrycznymi zawiasami. Wszystkie miałem z drugiej ręki i przelatały u mnie ponad 5 lat. W heronie katowanym ogolnie i na zboczu łącznie z twardymi lądowaniami, w krzakach i cyrklowaniu po wyboistym gruncie nie zauważyłem niepokojących śladów zużycia zawiasów fabrycznych.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 7.01.2024 o 16:35, Jacekecaj napisał:

Witam. Odgrzeję trochę temat Lentusa.

Mam pytanie odnośnie klap, lotek i steru wysokości. Czy uważacie, że zawiasy wyciskane w elaporze są wystarczająco wytrzymałe i pewne, czy raczej należałoby je odcinać i wklejać typowe zawiasy, aby mieć spokój na dłuższy czas?

Posiadam dwa modele Multiplexa: Easy Glidera i Herona. Pierwszy lata już 15 lat , drugi 5 lat. 

Zawiasy są oryginalne i nigdy nie było problemów. Jeśli kupujesz nowy model to dobrze jest stery i lotki  stopniowo delikatnie z wyczuciem wyginać o coraz większy kąt w celu ich "rozruszania".

Pozdrawiam.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi. Pozostanę przy oryginalnych zawiasach i nic nie będę przerabiał.

 

Jeszcze jedno pytanie - kupiłem zestaw KIT - czy oryginalne opakowanie było zabezpieczone przed otwarciem ?

Po sprawdzeniu zawartości model jest kompletny, brak natomiast instrukcji montażu (można pbrać ze strony sklepu), oraz naklejek wnętrza kabinki, pod kadłub i napisów na klapy : MULTIPLX i LENTUS

Mam tylko jeden arkusz z kolorowymi naklejkami na skrzydła, stateczniki i kadłub.

Przeglądając instrukcję producenta powinna być jeszcze oddzielnie naklejka na spód kadłuba, wnętrze kabinki i napisy - jak to wyglądało u Was?

Opublikowano

Ja jak kupowałem zestaw KIT, to w środku była instrukcja i wszystkie naklejki. Pudełko chyba było tez zabezpieczone przed otwarciem, ale tego nie jestem pewien

Opublikowano
58 minut temu, Jacekecaj napisał:

Dziękuję za odpowiedzi. Pozostanę przy oryginalnych zawiasach i nic nie będę przerabiał.

 

Jeszcze jedno pytanie - kupiłem zestaw KIT - czy oryginalne opakowanie było zabezpieczone przed otwarciem ?

Po sprawdzeniu zawartości model jest kompletny, brak natomiast instrukcji montażu (można pbrać ze strony sklepu), oraz naklejek wnętrza kabinki i napisów na klapy : MULTIPLX i LENTUS

Mam tylko jeden arkusz z kolorowymi naklejkami na skrzydła, stateczniki i kadłub.

Przeglądając instrukcję producenta powinna być jeszcze oddzielnie naklejka na spód kadłuba, wnętrze kabinki i napisy - jak to wyglądało u Was?

Jacku , nie pamiętam dokładnie jak było z naklejkami ale instrukcja była w pudełku. 

Ja również kupowałem KITa. Przy obecnej jakości wytwarzanych produktów ( bezczelne ździerstwo i wciskanie klientowi byle czego aby tylko zarobić)

nic mnie nie zdziwi.

Być może Twój zestaw jest niekompletny także jeśli wszystkie częsci modelu są w pudełku to można składać a jeśli masz chęć powalczyć reklamuj towar ze względu na brak instrukcji i nalepek.

Pamiętam ,że u mnie brakowało dźwigni steru kierunku ale zrobiłem ją sobie sam i nie oddawałem towaru .

Opublikowano
Godzinę temu, Jacekecaj napisał:

Dziękuję za odpowiedzi. Pozostanę przy oryginalnych zawiasach i nic nie będę przerabiał.

 

Jeszcze jedno pytanie - kupiłem zestaw KIT - czy oryginalne opakowanie było zabezpieczone przed otwarciem ?

Po sprawdzeniu zawartości model jest kompletny, brak natomiast instrukcji montażu (można pbrać ze strony sklepu), oraz naklejek wnętrza kabinki i napisów na klapy : MULTIPLX i LENTUS

Mam tylko jeden arkusz z kolorowymi naklejkami na skrzydła, stateczniki i kadłub.

Przeglądając instrukcję producenta powinna być jeszcze oddzielnie naklejka na spód kadłuba, wnętrze kabinki i napisy - jak to wyglądało u Was?

Jak brak to jest do załatwienia.

 

Zadzwoń do sklepu i powiedz o co chodzi. Kolega miał taką sytuację z mocowaniami silników w Twinstarze i po prostu zostały mu elementy dosłane przez sklep.

Opublikowano

Szczerze mówiąc naklejki to w zasadzie drobiazg (główne części modelu jak i pozostała galanteria jest) ale skoro w/g instrukcji powinny być również naklejki to ta sprawa pozostawia pewien niesmak.

Patryku, dzwoniłem do sklepu w tej sprawie ale właściciel twierdzi, że w drugim zestawie który posiada też brak instrukci papierowej i pozostałych naklejek. Choć nie powiem, zaoferował podesłanie kuriera i odbiór modelu jesli jestem niezadowolony.

Opublikowano

Ja nie miałem jakiejś cześci i erraty do instrukcji jak montować rurę w kadłubie by statecznik pionowy był pod kątem 90 %. Dostałem część od P. Grzegorza z Nastik mimo tego, że chciałem zapłacić, bo przecież nie udowodniłbym, że to nie ja zgubiłem. Niesmak do wytwórcy pozostał.

Opublikowano
7 godzin temu, Jacekecaj napisał:

Szczerze mówiąc naklejki to w zasadzie drobiazg (główne części modelu jak i pozostała galanteria jest) ale skoro w/g instrukcji powinny być również naklejki to ta sprawa pozostawia pewien niesmak.

Patryku, dzwoniłem do sklepu w tej sprawie ale właściciel twierdzi, że w drugim zestawie który posiada też brak instrukci papierowej i pozostałych naklejek. Choć nie powiem, zaoferował podesłanie kuriera i odbiór modelu jesli jestem niezadowolony.

Powiem Ci że nie Tobie pierwszemu coś brakuje w zestawie. 
Ja np. w swoim zestawie KIT - Lentus miałem dwa lewe skrzydła, to dopiero niespodzianka :)
No ale sprzedawca przeprosił i dosłał nowe pudło z modelem. W sumie to był mocno zdziwiony.
MPX coraz częściej daje przysłowiowej dupy.


image.png.ee37e8d7b807bc9fbcd9ac9a44934d00.png

Opublikowano

Wojtuś nie wykluczone. W każdym bądź razie, rezultat taki że oczami potem świecą dystrybutorzy tudzież sklepy modelarskie, bo w MPX kontrola jakości pakowania poszła w las. 

Opublikowano
13 godzin temu, sbogdan1 napisał:

MPX kontrola jakości pakowania poszła w las. 

Bogdan , jak wszędzie. Teraz firmy myślą tylko jak by to maksymalnie zarobić przy minimum kosztów: oczywiście to jest normalne ale nie za cenę jakości czy reputacji firmy.

Gospodarka światowa idzie w złym kierunku i produkuje się śmieci ( oczywiście to dla tzw. zwykłych ludzi)  no bo elita to inna para kaloszy........

Taka to równość w społeczeństwie panuje:)

Opublikowano

Kurde, ciagle mi Lentus w głowie ale chyba go jakoś lokalnie w sklepie kupię i odpakuję od razu przy sprzedawcy, żeby nie było przypału.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Będziecie zdziwieni, ale jest pozytywne zakończenie sprawy z Lentusem.

Otóż przyszło mi na myśl, aby napisać wiadomość e-mail do producenta, opisując mój zakup. Wyobrażcie sobie, że dostałem dość szyko odpowiedź a w niej informację, że doślą mi brakujące naklejki wraz z papierową instrukcją; potrzebują tylko datę zakupu zestawu i skan faktury / paragonu.

Po 3 dniach otrzymałem przesyłkę GLS-em. 

Tak jak pisaliście również, że zdarzają się niekompletne zestawy, wiec czasami warto próbować dochodzić swoich racji niekoniecznie w sklepie, który twierdził, że nic już w tej sprawie zrobić się nie da.

  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.