Skocz do zawartości

Freewing MiG-29 Fulcrum


AKocjan

Rekomendowane odpowiedzi

Czy u Ciebie ta rurka pitota jest schowana w środku noska i powietrze w nią dmucha przez otwór w nim? Czy rurka była na zewnątrz i wpadła do środka?

Wysłane z mojego SM-A127F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 11.03.2024 o 17:08, lukaszjb napisał:

Czy u Ciebie ta rurka pitota jest schowana w środku noska i powietrze w nią dmucha przez otwór w nim? Czy rurka była na zewnątrz i wpadła do środka?

Wysłane z mojego SM-A127F przy użyciu Tapatalka
 

@lukaszjb schowałem ją do noska aby jej nie uszkodzić na nierównym lotnisku (nie była używana w tym locie). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wznowienie lotów po krótkiej przerwie, samolot został uziemiony ze względu na utratę sztywności łoża podwozia głównego, udało się to naprawić.  (szerzej problem opiszę na filmie z opisem naprawy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.