Jump to content

Freewing MiG-29 Fulcrum


AKocjan
 Share

Recommended Posts

Świetny model czekam na recenzje, ponieważ przymierzam się do kupna. Jeśli jest to model z ostatniej dostawy to ma już mocniejsze serwa i pręty na sterach wysokości. Jakimi pakietami masz zamiar go zasilać i czy planujesz jakieś modernizacje? Powodzenia przy oblocie i czekam na opinie :)

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, lukaszjb napisał:

Świetny model czekam na recenzje, ponieważ przymierzam się do kupna. Jeśli jest to model z ostatniej dostawy to ma już mocniejsze serwa i pręty na sterach wysokości. Jakimi pakietami masz zamiar go zasilać i czy planujesz jakieś modernizacje? Powodzenia przy oblocie i czekam na opinie :)

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

2 x 4500 mAh 6S (620 g każdy) Gens Ace, tak ma inne napędy sterów wysokości 

Link to comment
Share on other sites

2 x 4500 mAh 6S (620 g każdy) Gens Ace, tak ma inne napędy sterów wysokości 
4500 nie za mało na te gabaryty i wagę? I jak ogólnie te pakiety bo nie znam firmy.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, robertus napisał:

Podobno trudny model i potrafi zaskoczyć. Masz już wersję z poprawionym serwami na stateczniki poziome? Daj może lepsze dźwigienki bo sie wyginają. I czytałem, że lot na klapach potrzebuje prędkości.

Prawie 5,5 kg do lotu :D

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio badam temat  przejścia z lipo na lion dla dużych pakietów. Okazuje się bowiem, że takie cegły jak masz to w Lionie będą lżejsze lub będziesz miał większa pojemność przy tej samej wadze, a więc dłuższy lot.

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, robertus napisał:

Ostatnio badam temat  przejścia z lipo na lion dla dużych pakietów. Okazuje się bowiem, że takie cegły jak masz to w Lionie będą lżejsze lub będziesz miał większa pojemność przy tej samej wadze, a więc dłuższy lot.

 

 

@robertus tak ale czy  Lion toleruje duże prądy rozładowania?

5 godzin temu, lukaszjb napisał:

4500 nie za mało na te gabaryty i wagę? I jak ogólnie te pakiety bo nie znam firmy.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

https://rcpro.pl/product-pol-13423-Akumulator-Gens-Ace-4500mAh-22-2V-60C-6S1P-HardCase.html - ciężko powiedzieć, moim phantomem na pojedynczym akumulatorze latam około 3 min. 

Link to comment
Share on other sites

- W skrócie przed oblotem wyważyłem model przy użyciu wagi kuchennej (środek ciężkości 5mm za propozycją freewinnga)
- Start na klapach pośrednich 
- Lądowanie pełne klapy

Samolot w konfiguracji do lądowania / gładkiej pilotuje się poprawnie, nie mam większych uwag. 
Rozbieg dług, wymagający zużycia sporej energii (przynajmniej na trawie) 
W powietrzu model lat dostojnie z prędkościami makietowymi, brzmienie silników - rewelacja :D
Ogólnie jestem zadowolony. 
 

 

Zostawiłem sobie duży zapas energii przed lądowaniem - stąd krótki lot. Docelowo czas lotu oceniam na 4 min (2x 6S 4500 mAh)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Arkadiusz gratuluje nowego modelu no i  pomyślnego oblotu. Model zacny, pięknie się prezentuje. Nic tylko nabijać kolejne loty.
Nie ukrywam że od bodajże dwóch lat drapię się po głowie czy warto nabyć coś w tym stylu, myślę o modelu EDF VIPER JET lub AVANTI
Skutecznie od pomysłu zakupu odrzuca mnie trawiaste lotnisko, o ile jest skoszone bardzo krótko nie ma problemu, w innym przypadku

( duża trawa tudzież pozostałości po kosiarce )  to już warto się zastanowić czy jest sens jakiegokolwiek startu a o lądowaniu już nie wspominam.

Tak więc walka z myślami nadal trwa. Czekam na kolejne filmy :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Atomizer napisał:

Model jest dość ciężki...5,5kg ale to tez chyba standard

@Atomizer tak ciężki, ale dzięki  temu lata makietowo , pięknie się prezentuje w powietrzu. Znacznie lepiej od mojego F-4. Duża masa również ułatwia pilotaż. Model pewnie się pilotuje - bezwładność robi robotę ;) 

@sbogdan1 
To fakt, trawa przeszkadza, a modele EDF potrzebują długiego rozbiegu :D (w porównaniu do napędu śmigłowego). W przypadku F-4 jak i zarówno miga 29 startuję na mocy maksymalnej :D, dopiero podczas wznoszenia redukuję ciąg.  Taki proceder strasznie wysysa akumulatory :D. Ale za to dźwięk dwóch turbin 80 mm (MiG'a) wynagradza wszelkie wady :D. Lądowanie to mniejszy problem, trawa nawet pomaga skrócić dobieg. Oczywiście lądowisko musi być w miarę równe :D .
Dziękuję i pozdrawiam 

@Francka ciekawa sprawa z tymi akumulatorami. Zainteresuję się tematem

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.