Skocz do zawartości

Stiletto F2B


PiotrSzmagier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Tytuł został zmieniony na Stiletto F2B

Piotrze , rozpocznij budowę od skrzydła i statecznika poziomego  ze sterem . jak dojdziesz do budowy kadłuba to wtedy podejmiesz decyzję ,który silnik. Porównaj sobie dane techniczne obu silników, ich wagę z tłumikiem. Weź również pod uwagę ich dostępność na rynku  jak by coś się przytrafiło ( kraksa). Wtedy wybierzesz optymalny napęd. Zapytaj Krzysztofa na czym lata takim samym modelem.

Sukcesów życzę.

Pozdrawiam

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sylkub napisał:

Piotrze , rozpocznij budowę od skrzydła i statecznika poziomego  ze sterem . jak dojdziesz do budowy kadłuba to wtedy podejmiesz decyzję ,który silnik. Porównaj sobie dane techniczne obu silników, ich wagę z tłumikiem. Weź również pod uwagę ich dostępność na rynku  jak by coś się przytrafiło ( kraksa). Wtedy wybierzesz optymalny napęd. Zapytaj Krzysztofa na czym lata takim samym modelem.

Sukcesów życzę.

Pozdrawiam

 

Taki jest plan, skrzydło, statecznik i dopiero kadłub.

Krzysztof z tego co widzę, napisał na początku swojej relacji - instrukcji, że model jest zaplanowany pod OS Maxa 46FX, który jak pisał jest za mocny do tego modelu.

Finalnie z tego co wyczytałem Stiletto z relacji latał z silnikiem .40

Tak myślę, jeżeli zmieścił bym się w wadze założonej w projekcie - około 1250g to ten mój silnik 46LA będzie zupełnie wystarczający.

Moki z tłumikiem waży 385g i musiał bym pod niego zwężać listwy łoża do 7mm, o dostępności części nie wspomnę.

Os max 46LA z tłumikiem waży 347g i będzie pasował perfekto, a części są do niego jeszcze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grzesiek napisał:

Jedne i drugie będą ok.Możesz też użyć drutu z migomatu.

Dzięki, ale dla własnego spokoju, muszę je przetestować, jaką mają wytrzymałość.

Na drucie robiłem wyprowadzenia w ostatnich dwóch modelach i doszedłem do wniosku że nie do końca jest to praktyczne,

Można łatwo to uszkodzić przy przemieszczaniu modelu np: w transporcie.   

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to statyczny test...? Bo jeśli kinetyczny to linka jest 20 razy za wytrzymała. Jeszcze grubość tych linek jak byś podał to by było fajnie bo byśmy wiedzieli jakie siły na SK występują w modelach RC bo Ciężko to zmieżyć a linki miracle wytrzymują. Mało tego serwa wsadza się tam po 50-70 kg na cm . A linki dalej dają radę.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.