radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tylko problem jest tego typu ze ja mam 10% i 15 % paliwo a na zwykłym on prawie nie chce chodzic a 46AX trawił wszystko :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZ Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Mi to wygląda na złą regulacje, jeżeli dwa identyczne silniki na tym samym lotnisku mają taki sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Mi to wygląda na złą regulacje, jeżeli dwa identyczne silniki na tym samym lotnisku mają taki sam problem Tych silników serii AX mielismy z 10 na lotnisku jak nie wiecej wszystkie regulowalismy z ojcem i wszystkim chodziły w zasadzie tam nie idzie nic zle wyregulować bo te silniki są bardzo posłuszne i trzeba być totalnym laikiem żeby go zle ustawić Tak jak każdego os maxa rgulujemy najpierw w poziomie pełne obroty i sprawdzamy w pozycji pinowej czy nie brakuje.Potem regulacja składu mieszanki przejscia z wolnych na wysokie trwa to z 20min i silnikwchodzi na obroty jak błyskawica i do tej pory wszystkie ustawione w poziomie w pionie chodziły pieknie ten niestety kaprysi PS na spalinach latam od 1999r i przerabiałem juz wszystko od mvvs po Saito więc daję głowe, że to nie wina regulacji A tak wyglada instalacja zbiornik max z przodu na odpowiedniej wysokosci tak jak w instrukcji silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 To objaw ubogiej mieszanki. Jeśli występuje znaczna różnica w pracy silnika w poziomie i w pionie często przyczyną jest za daleko odsunięty zbiornik paliwa od silnika - sprawdziłem Twoje fotki i chyba umieściłeś zbiornik najbliżej jak się da czyli zaraz za firewalem. Wymieniłeś tłumik i on też może być w tym przypadku przyczyniać się do problemu. Wzbogać mieszankę podczas pracy w pionie i zobacz czy dalej będzie tak bardzo się dusił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Próbowałem wszystkiego ubogo bogato bawiłem sie z tym dobre 3 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZ Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Hmm.. a gdy silnik latał w poprzednim modelu wszystko było OK? Może problem tkwi w tłumiku Pitts? Mam 55AX z fabrycznym wydechem i wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ja obstawiam tłumik mój 55AX pracował dobrze, mimo że latał na poczatku z minimalna ilością nitro ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tłumik raczej to nie jest cisnienia nie brakuje nypel jest zaraz przy wylocie. Kolega ma Katane i oryginalny tłumik i to samo co ja problem w pionie. Ja musiałem dac pitts bo inny nie wejdzie. Silniki kupilismy w jednym czasie w tym samym sklepie i mamy te same problemy i prawie te same modele wszystko by było ok gdyby nie te silniki, które wydają mi sie wadliwe nie wiem moze jakas felerna seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jeśli wolno spytać czy ten os 55 to ten sam silnik który poprzednio pracował w Bossanowie, czy inny egzemplarz ?. Z innych Twoich wypowiedzi wnioskowałem że to przyzwoity i bezproblemowy silniczek. Czyżby OS to też loteria i nie wiadomo na co się trafi ?. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czy próbowałeś Radek z innymi świecami jak 8 osmaxa.Bo wbrew pozorom to najistotnieszy element jeśli chodzi o prawidłowe spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe24la Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Kurde mam bardzo podobny problem (też 55 AX). Odkąd założyłem tłumik pitts http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6742 mam problem z niskimi obrotami. Na wysokich obrotach chodzi pięknie, bardzo ładnie się zbiera, ale jak na wolnych obrotach model postawie pionowo, to zaczyna schodzić z obrotów aż w końcu gaśnie. W poziomie jest wszystko OK. Zbiornik paliwa tak jak u radek872 jest przy samym firewallu prawie identycznie jak u ciebie. Dodam, że tydzień temu miałem ten silnik w innej akrobatce tylko, że ze standardowym tłumikiem i chodziło wszystko pięknie. Obawiam się, czy to aby czasami nie wina tłumika puszkowego (za niskie ciśnienie przy wolnych, czy jak...), choć tłumik ten jest w liście części zamiennych OS-Max na stronie producenta i ktoś go chyba testował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A ja własnie dostałem info, że os od kolegi juz chodzi pieknie okazało sie ze tłumik przepuszczał i uciekało podcisnienie.Wywalam tą puszke i teraz musi byc ok szkoda tylko tej kasy, bo tłumik nie był tani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe24la Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 hmm, u mnie raczej nie ma tego problemu, tłumik sprawdzany był kilka razy. Trzeba będzie chyba poświęcić trochę więcej czasu na regulowanie silniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ale ta puszka faktycznie moze nie dawac tego cisnienia jakie potrzebuje silnik wez dmuchnik w tłumik oryginalny i w pittsa poczujesz różnice.Początkowo myslałem, że to nie tłumik bo kolega miał tez taki problem ale po sciagnieciu maski okazało sie że tłumik sie lekko popuscił i po dokreceniu jest jak trzeba pracuje perfect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ja w funtanie 140 miałem osa 26ccm i rure od Mvvsa. Był problem z pracą na niskich obrotach więc zakupiłem pompę oscylacyjną perrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Pompa nic nie da w tym wypadku bo zbiornik jest zaraz za silnikiem kwestia podcisnienia a te tłumiki pitts tylko poprawiaja estetyke w srodku jest pusto i spaliny wylatuja tak jakbys latał bez tłumika :shock: a jednak w fabrycznym box-e jest talezyk i spore cisnienie wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe24la Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dokładnie, nie ma tam miejsca na pompę, ledwo się filtr paliwa u mnie mieści W najgorszym wypadku postaram się upchać oryginalny tłumik, tylko, że wtedy dojdzie mi 50gram wagi i nie będzie się już tak ładnie prezentować jak z puszką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 W tych pitsach to macie po 2 rórki prawda i pewnie wylot w jednej rórce ma takie samo pole jak w normalnych tłumiku. To może poprostu zróbcie jakieś nakładki na rórkio wydechu by zmniejszyć wylot i już ciśnienie wróci. Jak dobrze zrobicie to może nawet silnik nie straci mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Podziekuje juz temu tłumikowi za dużo nerwów mnie to kosztowało tym bardziej, że nigdy nie miałem problemów z silnikami.W poprzednim modelu miałem ten silnik z zwykłym tłumikiem i na dotarciu chodził lepiej niz teraz na paliwie z nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe24la Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 pewnie wylot w jednej rurce ma takie samo pole jak w normalnych tłumiku Wyloty są podobnej wielkości jak w oryginalnym tłumiku, ale te rurki wpuszczone są w środek tłumika i mają dosłownie po kilka takich małych dziurek nawierconych, żeby właśnie ciśnienie trzymał. Ktoś to chyba projektował i sprawdzał, nie wydaje mi się żeby takiego bubla puścili, a ten tłumik jest jako opcja do 55AX na stronie OS-a. Nic jutro wybiorę się na lotnisko i spróbuje z ojcem poregulować silnik na tym tłumiku, dam znać jak coś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.