Skocz do zawartości

Budowa Spitfire 2.06 (elektryk)


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, jarek996 napisał:

Prosze to ladnie spilowac.

Niechlujstwu na forum mowimy stanowcze NIE ! 🤣

 

 

IMG_2681.thumb.jpg.2c4083d4d516f6241831325e3b19a420.jpg

Na wszystko przyjdzie czas.

Pisaniu bez polskich liter, mówimy również stanowcze NIE :).

 

1 godzinę temu, FockeWulf napisał:

Ja bym dodał też interpunkcję. Ciekawie się czyta i ogląda Twoją relację, ale czasami muszę dwa lub trzy razy czytać, aby zrozumieć o co chodzi...

Szkoda, że nie ma słownika na forum.

O ile wiem błędów ortograficznych ,nie robię w tym co piszę, a interpunkcji czasem pewnie brakuje.

Nie jest to celowe, ot wiek i zmęczenie materiału.

Postaram się zwrócić na to uwagę :)

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robertus napisał:

Nie znalazłem, jaki masz silnik i ile waży?

https://modelemax.pl/pl/silniki-dualsky/32993-dualsky-silnik-ga20004-kv400-2200w

 

Dość ciekawa konstrukcja, bo jest lekki i mocny.

Ma dużą średnicę a jest krótki.

Sam jestem go ciekaw w locie :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Viper napisał:

Seria Dualsky GA jest świetna, mam testowałem, kupiłem kolejny do kolejnego modelu i mam zamiar kupic kolejny do kolejnego.

Będzie Pan zadowolony ;) 

Dzięki za info.

I Jeśli mogę poprosić to nie "Panujmy" sobie ;)

Jak mawiała Babcia, na Pana to trzeba mieć wygląd i pieniądze, a u mnie ani tego, ani tego drugiego :)

 

Małe podsumowanie dnia, kadłub zaczął się wyłaniać.

Ster wysokości się klei, za chwilę trzeba będzie powalczyć z kierunkiem i kryciem tyłu.
#spitfire #balsamodel #rcmodel #spitfirerc #cnc #3dprint #modelarstwo

IMG_2688.thumb.jpg.92042b7004012d228b70c37d7d17f500.jpg

IMG_2689.thumb.jpg.4034cd7f711fa1b51044d0905fcd0b3e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To "panowanie" to nawiązanie do chyba jakiegoś kabaretu, czy filmu, juz nie pamiętam.

Ale oczywiście, miło mi :) 

A co do silnika, to testowałem w Extrze od Extreme Flight 1,98m rozpiętości, generacji pierwszej, więc tej najcięższej (jutro sprawdzę dokładnie który silnik tej serii) i mimo iż testowałem na mniejszym niż optymalne śmigło, to poweru miał od groma, dodatkowo fajna kultura pracy i dobre chłodzenie i w przeciwieństwie do wielu innych producentów jego dane papierowe pokrywały się z odczytami z wattometru. Drugi silnik tym razem GA1500 kupiłem do jeszcze nie złożonego Turbo Ravena też od Extreme Flighta (jeden z dwóch silników zalecanych przez producenta do tego modelu). Jak ten samolot lata na tym silniku można w internecie znaleźć :)

A trzeci zamierzam kupić do budowanego Albatrosa DIII. Według mnie wśród w miarę budżetowych silników od ręki dostepnych w PL Dualsky GA nie ma konkurencji, ale to moje subiektywne zdanie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Viper napisał:

To "panowanie" to nawiązanie do chyba jakiegoś kabaretu, czy filmu, juz nie pamiętam.

Ale oczywiście, miło mi :) 

A co do silnika, to testowałem w Extrze od Extreme Flight 1,98m rozpiętości, generacji pierwszej, więc tej najcięższej (jutro sprawdzę dokładnie który silnik tej serii) i mimo iż testowałem na mniejszym niż optymalne śmigło, to poweru miał od groma, dodatkowo fajna kultura pracy i dobre chłodzenie i w przeciwieństwie do wielu innych producentów jego dane papierowe pokrywały się z odczytami z wattometru. Drugi silnik tym razem GA1500 kupiłem do jeszcze nie złożonego Turbo Ravena też od Extreme Flighta (jeden z dwóch silników zalecanych przez producenta do tego modelu). Jak ten samolot lata na tym silniku można w internecie znaleźć :)

A trzeci zamierzam kupić do budowanego Albatrosa DIII. Według mnie wśród w miarę budżetowych silników od ręki dostepnych w PL Dualsky GA nie ma konkurencji, ale to moje subiektywne zdanie :) 

Mam Eko Dualskiego w Sinbadzie 3metrowym i rzeczywiście chodzi lepiej niż by wynikało z metryki :)

A cena naprawdę zacna.

Kilku Dualskich używają znajomi i wszyscy sobie chwalą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga, podobno, ale takie opinie czytałem, GA nie lubią się ze wszystkimi regulatorami. Oczywiscie producent zaleca serię Summit (jest całkiem niezły wybór wersji OPTO i z Becem, nawet ostatnio pojawiła się wersja light), więc ewentualnie potestuj/poczytaj/poszukaj w sieci. W tej mojej extrze GA współpracowałem bodajże z Jeti i Jeti Becem i nie było zadnego problemu - plug and play. Ale tak jak napisałem, ewentualnie poszukaj w sieci. DO swojego GA1500 dokupiłem Summit (też zgodnie z zaleceniem Extrem Flight)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.