kszczech Opublikowano Poniedziałek o 16:38 Autor Opublikowano Poniedziałek o 16:38 Kontra wychodzi z mody Latam na silnikach firmy Badass.
Paweł karwowski Opublikowano Poniedziałek o 17:00 Opublikowano Poniedziałek o 17:00 3515 710 kv? Bateria jaka starcza na program. 2200mah 6s. Starczy.? Oczywiście na badassa.Mi na kavana starcza, nie wiem jak z badaas em?.
leszek-bart Opublikowano Poniedziałek o 18:14 Opublikowano Poniedziałek o 18:14 Ale fajnie obklejona ta Elipsa , klasa sama w sobie . 1
kszczech Opublikowano Poniedziałek o 19:22 Autor Opublikowano Poniedziałek o 19:22 2 godziny temu, Paweł karwowski napisał: 3515 710 kv? Bateria jaka starcza na program. 2200mah 6s. Starczy.? Oczywiście na badassa.Mi na kavana starcza, nie wiem jak z badaas em?. Starczy, starczy. Ja mam dwa pakiety 2600 i 2300 doważony do tej samej wagi co 2600. Około 1500 idzie na program.
Paweł karwowski Opublikowano Poniedziałek o 19:38 Opublikowano Poniedziałek o 19:38 Dzięki. Ja używam dwóch aernautów sklejonych 11/6. Te twoje to 12 cali.?
Grzesiek Opublikowano Poniedziałek o 20:01 Opublikowano Poniedziałek o 20:01 Ja zapytam o smigło,co daje takie klejenie dwóch?Ustawienie lopat jest przypadkowe czy jakiś określony kąt przesunięcią?
kszczech Opublikowano Wtorek o 09:10 Autor Opublikowano Wtorek o 09:10 13 godzin temu, Paweł karwowski napisał: Dzięki. Ja używam dwóch aernautów sklejonych 11/6. Te twoje to 12 cali.? No to używamy identycznych śmigieł 😁 13 godzin temu, Grzesiek napisał: Ja zapytam o smigło,co daje takie klejenie dwóch?Ustawienie lopat jest przypadkowe czy jakiś określony kąt przesunięcią? Nie sprawdzałem tego ale prawdopodobnie takie ułożenie śmigieł ma większą sprawność. Tal mówią. Nie potrafię tego rozkminić dlaczego. Ale coś w tym jest. Bo latałem ze sklejonymi pod kątem prostym i mam faktycznie wrażenie, że takie ustawienie jak teraz jest lepsze. Przesunięcie oczywiście precyzyjne "na oko" 😉 2
Darek Kuras Opublikowano Wtorek o 12:09 Opublikowano Wtorek o 12:09 Zaintrygowałeś mnie takim ustawieniem śmigieł. Muszę przetestować. Też zakładamy Carbon Light 11x6 ale na +/- 90stopni. Teoretycznie bliskie ułożenie łopat nie powinno działać dobrze, bo "druga" wpada w pustkę po pierwszym ale przy obrotach do 10k może tak nie jest. Dla przykładu, w F2A przy ponad 40k Rpm, maja tylko jedną łopatkę bo druga nie miał sensu, raz nie ciągła, dwa robiła opór.
kszczech Opublikowano Wtorek o 19:19 Autor Opublikowano Wtorek o 19:19 Przetestuj. Będzie fajnie mieć pewność. Ja nie mam za bardzo warunków. Jest jedna podstawowa zaleta takiego rozwiązania. Nie musisz kombinować z ustawieniem 90 stopni. Smarujesz klejem, przykręcasz do silnika i gotowe. 😁 1
Paweł karwowski Opublikowano Wtorek o 20:07 Opublikowano Wtorek o 20:07 W dniu 19.05.2025 o 22:01, Grzesiek napisał: 46 minut temu, kszczech napisał: Przetestuj. Będzie fajnie mieć pewność. Ja nie mam za bardzo warunków. Jest jedna podstawowa zaleta takiego rozwiązania. Nie musisz kombinować z ustawieniem 90 stopni. Smarujesz klejem, przykręcasz do silnika i gotowe. 😁 Dzięki za podpowiedź. Też spróbuje.Bo wcześniej też ustawiałem 90°.
kszczech Opublikowano wczoraj o 09:36 Autor Opublikowano wczoraj o 09:36 2 godziny temu, symon5 napisał: A przeciwbieżne nie jest lepsze ? Jasne, że przeciwbieżne jest lepsze. Ale nic za darmo. Po pierwsze koszty. Ale pal licho koszty, na hobby się nie oszczędza. Druga sprawa to waga. Potrzeba albo dwa silniki albo tzw. kontrę. Przy dwóch silnikach to i dwa regle i akku. Przy kontrze to trzeba też mieć woreczek z częściami zapasowymi. Czyli sprawy się komplikują trochę. No i na dodatek samolot z takimi rozwiązaniami daje sporo hałasu. Czyli tak jak w życiu. Zawsze są "plusy dodatnie i plusy ujemne". 😉 1
Rekomendowane odpowiedzi