silvermind Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Wklejłes gołe rury?bez pochew?czy bedziesz wsuwał rura w rure.......bo nie łapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Wklejłes gołe rury?bez pochew?czy bedziesz wsuwał rura w rure.......bo nie łapie Rura w rure będzie wsuwana. Mam drugą rurę o mniejszej średnicy, tyle że ona ma luzy tak ok. 2-3mm. Wydaje mi się że trzeba tą drugą mniejszą oklejić matą szklaną posmarowaną żywicą. Dobrze myśle? czy coś mam zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silvermind Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Kuba troche to przekombinowałes wszystko, niepotrzebnie bedziesz zwiekszal wage modelu....zrob tak...wywal ta rure ktora wklejles,kup taka sama nowa oklej ja trzema warstwami maty po wyschnieciu wyciagasz rure i masz gotowa pochwe ktora wklejasz w skrzydla i kadlub a rure wykorzystujesz jako lacznik...prosto,lekko i sztywno bez jakis kombinacji z dwoma rurami....mam nadzieje ze pomoglem w razie problemow pisz to pomozemy pzdr Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 ...+ dokładne spasowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Prace trwają, na razie jest oklejone wyloty karabinów maszynowych, oraz przednia częśc kadłuba, olejone są też lotki i klapy. Zdjęć na razie nie zamieszczam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Montaż kółka ogonowego: Tulejki (czarny kolor na zdjęciu) wykonane z starego przewodu paliwowego z Trabanta , resor ze sprężyny, dwie tulejki dystansowe (białe pierścienie na zdjęciu), orczyk serwa i pręt z alu. (kolor różowy, tymczasowo będzie przemalowany na czarny kolor). Ujęcie z innej strony, kółko ogonowe będzie sprzęgnięnte z serwem dla kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kółko ogonowe montujesz na pręcie aluminiowym?? W modelu w skali 1:5? Gratuluję pomysłowości. Willi Messerschmitt pewnie w grobie się przewraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kółko ogonowe montujesz na pręcie aluminiowym?? W modelu w skali 1:5? Gratuluję pomysłowości. Willi Messerschmitt pewnie w grobie się przewraca. to jest gruby i sztywny pręt wzmocniony przeze mnie, obawiam się że każdy projektant samolotów załamał by się gdyby zoabczył z czego robi się modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiku2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Świetnie, że budowa idzie do przodu, ze zdjęcia widać, że pręt kółka ogonowego jest poprzedzielany tulejkami dystansowymi co dodatkowo go usztywni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kółko ogonowe montujesz na pręcie aluminiowym?? W modelu w skali 1:5? Gratuluję pomysłowości. Willi Messerschmitt pewnie w grobie się przewraca. Tu przyznam rację, dodatkowo jak nagwintowałeś końcówkę do mocowania uchwytu koła to podwozie złamie się zapewne w tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Kółko ogonowe montujesz na pręcie aluminiowym?? W modelu w skali 1:5? Gratuluję pomysłowości. Willi Messerschmitt pewnie w grobie się przewraca. Należy się sprostowanie, jest to pręt stalowy nie aluminiowy. Przepraszam za pomyłkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 To zmienia postać rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jest problem, podczas ruchu serwa pręt wychyla się we wszystkie strony tak być nie powinno. Czy jest na to jakaś rada jak z tego problemu wyjść. Chce oklejić dolną część skrzydła ale właśnie ten problem mi to uniemożliwia. W załączeniu przesyłam film. http://www.youtube.com/watch?v=ZsinEoaSilM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wychyla się dlatego że: a) za duże wychylenia serwa za giętki pręt w przypadku a) trzeba zmienić end point w nadajniku, w przypadku trzeba dać usztywnienie pręta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jest rada i to prosta :rotfl: drut się wygina bo lotka po wychyleniu sie maxymalnie blokuje dalszy ruch popychacza. Teraz albo masz jakiś błąd konstrukcyjny ograniczajacy wychylenia lub za długi popychacz. Sktóć go minimalnie na mocowaniu do orczyka lub zmniejsz wychylenie na serwie jesli nie ma usterki montażowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Możesz zrobić taką podporę na popychacz mniej więcej na środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 drut się wygina bo lotka po wychyleniu sie maxymalnie blokuje dalszy ruch popychacza Otóż to. Tak to właśnie wygląda. ECO400, taka podpora usztywni drut, czyli tak jak zakładasz, ale może spowodować uszkodzenie lotki, bo serwo będzie chciało ją przepchać dalej niż lotka może się wychylić. Trzeba przesunąć punkt mocowania popychacza na orczyku bliżej osi obrotu, albo na dźwigni dalej od osi obrotu. Albo ograniczyć wychylenia programowo w aparaturze, jak już zresztą pisali koledzy wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepcio Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Chce oklejić dolną część skrzydła ale właśnie ten problem mi to uniemożliwia Byczek! Jak uporasz się z tym problemem to pomyśl o wzierniku aby mieć dostęp do serwa i popychacza. Ja wiem że chcesz wszystko ukryć aby model wglądał makietowo ale jak coś walnie to będziesz pruł skrzydło? Nawet w prawdziwym samolocie są otwory inspekcyjne i możliwość demontażu podzespołów bez rozwalania konstrukcji. Pozdrawiam Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Chce oklejić dolną część skrzydła ale właśnie ten problem mi to uniemożliwia Byczek! Jak uporasz się z tym problemem to pomyśl o wzierniku aby mieć dostęp do serwa i popychacza. Ja wiem że chcesz wszystko ukryć aby model wglądał makietowo ale jak coś walnie to będziesz pruł skrzydło? Nawet w prawdziwym samolocie są otwory inspekcyjne i możliwość demontażu podzespołów bez rozwalania konstrukcji. Pozdrawiam Mirek Dzięki, to będzie musiało być zrobione i widze to tak, nakleje balse po czym wytne taki kwadracik czy prostokącik, wzmocnie listewkami otwór po czym dam zawiaski i zasuwki lub zatrzaski. Problem odnośnie wyginania się pręta już rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi