sebarc Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 mineła godzina 19 i wszystko działa czyli tak jak mówiłem jest limit 24h
olo Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Jeżeli oba zamówienia zrobiłeś dla siebie to może się zdarzyć tak,że obie przesyłki będą w UC w tym samym czasie a to kuszenie losu a raczej celnika
sebarc Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 ja jeszcze czekam w sumie na 4 paczki z hobbycity ale wszystkie nie przekraczają 750g
Marcinmb Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: dostalem paczke!!!!!!!!!!!!!!!! wszystko perfekt zapakowane itp...dzis rano przyszla ...wrocilem teraz i mama mi ja dala!!! ominela UC..na szczescie bo ponad 1 kg
rapier Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Mam pytanie..Czy ktos z kolegow probowal sie dodzwonic do UH? Ja probuje od kilku dni i nic z tego:( Telefon mi pokazuje ze jest polaczenie ale nikt nie odpowiada a po chwili sygnal zmienia sie na zajety. Potrzebuje wyjasnic sprawe blednej przesylki. Zamowilem 2 odbiorniki z synteza 8 kanalowe corony a dostalem 4 kanalowe. Tak wiec w plecy 20$ bo taka jest roznica cenowa. Wpierw zaproponowali mi zakup wlasciwych odbiornikow za promocyjna cene ( 5$ mniejsza)..Nie bardzo rozumiem to bo albo ja jestem tempy albo oni maja poroblem z matematyka....bo to i tak jestem stratny 10$..Potem zaproponowali mi zwrot kasy ale jak im przesle te odbiorniki.. Problem taki ze juz zdecydowalem sie zostac porzy tych co przyslali ( zawsze sie przydadza ) a chcialbym aby mi kase odliczyli od nastepnych zakupow..Niestety oni upieraja sie i nie chca w zaden sposob oddac nadplaconej kasy... Macie jakis pomysl?Wiewm ze ktos pisal ze w takich sytuacjach dostaje sie kod bonusowy....
Mars_2000 Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Mam pytanie..Czy ktos z kolegow probowal sie dodzwonic do UH? Ja probuje od kilku dni i nic z tego:( Telefon mi pokazuje ze jest polaczenie ale nikt nie odpowiada a po chwili sygnal zmienia sie na zajety.Potrzebuje wyjasnic sprawe blednej przesylki. Zamowilem 2 odbiorniki z synteza 8 kanalowe corony a dostalem 4 kanalowe. Tak wiec w plecy 20$ bo taka jest roznica cenowa. Wpierw zaproponowali mi zakup wlasciwych odbiornikow za promocyjna cene ( 5$ mniejsza)..Nie bardzo rozumiem to bo albo ja jestem tempy albo oni maja poroblem z matematyka....bo to i tak jestem stratny 10$..Potem zaproponowali mi zwrot kasy ale jak im przesle te odbiorniki.. Problem taki ze juz zdecydowalem sie zostac porzy tych co przyslali ( zawsze sie przydadza ) a chcialbym aby mi kase odliczyli od nastepnych zakupow..Niestety oni upieraja sie i nie chca w zaden sposob oddac nadplaconej kasy... Macie jakis pomysl?Wiewm ze ktos pisal ze w takich sytuacjach dostaje sie kod bonusowy.... Faktycznie dodzwonić się do nich to sztuka wielka, ale wykonalna. Mnie udało się już to 2 razy na 2 próby. Znaczy się nie od razu oczywiście. Musiałem wybierać numer z kilka razy aż w końcu kitajec lub kitajka podniosła łaskawie słuchawkę. Co do zwrotów, to nie wiem czy mają ustalone jakieś zasady czy dużo zależy od klienta (jego statusu w ich bazie danych znaczy się :rotfl: ) . Nie wiem ile razy zamawiałeś już u nich i na jakie kwoty, ale być może to ma znaczenie. Jak byłem Gold , to faktycznie nie było mowy o uznaniu reklamacji bez odesłania wadliwego towaru. Jak zostałem Platinum i trafiła mi się sprawa, to dostałem rabat na następne zakupy bez udowadniania że białe jest białe a czarne to czarne. Wystarczyły 2 fotki wysłane e-mailem dokumentujące problem wraz z opisem i było po sprawie.
jacek LP Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Ja dzwoniłem w zeszły piątek ok. 7.30 naszego czasu na numer francuski. Miałem problemy z płatnością. Wykonałem zakup manualnie, a po 24 h oczekiwania mój status payment był nadal pending. Płacąc manualnie w uwagach zapomniałem wpisać ID zamówienia. Dodzwoniłem się od razu, pani odebrała po drugin sygnale. Załatwiła wszystko od ręki i w ciągu 1 minuty status zmienił się na paid i otrzymałem maila z potwierdzeniem otrzymania wpłaty. PZDR Ciekawe tylko jak długo poczekam sobie na zamówiony towar, którego aktualnie nie ma na stanie, np. Model Cap -3, Odbiornik Corona - 110, itp.
Grzechu Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Mam prośbę, nie mam ani paypala ani visy czy innej podobnej karty... jakby ktoś zamawiał można się dołączyć? nic ciężkiego, kilka serw po parenaście g, mały silniczek elektornyczny, regulator, czyli elementy do pierwszego (albo i dwóch) modeli zapłaciłbym przelewem dla zamawiającego, dołożyłbym do przesyłki... ale to już szczegóły do ustalenia wykazałby się ktoś pomocą?
kamil_rc Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 A ja mam takie mały pytanie apropo płatności. Założyłem sobie konto w pko inteligo z karta Visa Electron. Mogę taką karte zalogować w pay-palu i czy mogę ta kata płacić w UH? Wiem ze było w tym wątku ale jedni piszą ze sie da a inni piszą ze sie nie da płacić.
Irek M Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Możesz płacić Visa Elektron. Śmieszne i dziwne - mnie system Pay-Pal odrzucił kartę kredytową(wypukłą), którą już raz płaciłem przez ten system, a przyjął własnię te zwykłą Visa Elektron.
rapier Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Nie kazda visa electron ale wydana przez PKO Inteligo napewno.Uzywam i sobie chwale
Mareq Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 A mi Visy Elektron z PKO Inteligo nie przyjęło, musiałem się dorobić przez to kredytówki
kamil_rc Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Noto moze mopja przyjmie mi ta karte. Narazie czekam na kuriera z umowa i karta.
sebarc Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 a tak wogole ile przedmiotów należy kupić, aby stać się platinum? zrobiłem już u nich około 9 zamowien i dalej jestem gold.
Kuba_s Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 A ja mam pytanko co do opisów ofert. Naprzykład http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5469 w tytule jest napisane 1600 mAH na zdjęciu też jest taki pakiet ale w opisie widnieje jak byk : Capacity:1000mAH. O co tu chodzi? Czy to jest błąd na stronie, czy może jakaś inna "niespodzianka"? Gdyby przysłali mi zły pakiet w tym przypadku 1000mAH to mam prawo się kłócić, czy to co w opisie to "święte" a zdjęcie i tytuł jest tylko poglądowo .
jacek LP Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Najważniejsza jest nazwa przedmiotu - ta ponad zdjęciem. W opisach często pojawiają się błędy i nieścisłości. Jak będziesz zamawiał - na liście będzie wyszczególnione, że zarezerwowałeś pakiet 1600 więc chyba nie ma obaw, że ci wyślą inny.
Grzechu Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 IN STOCK oznacza ilość w magazynie? jak jest na minusie, co to oznacza?
baxter12 Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Ze nie dosc ze nie ma to jeszcze sa np. 34 zamowienia i ludzie na to czekaja... Baxter
Kuba_s Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Czyli jak jest na minusie to nie ma nawet sensu zamawiać czy poprostu dłuższy czas oczekiwania? A jak jest 0 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.