balcerseb88 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witan mam pewien problem ok 2 tygodni temu zrobilem w tym sklepie zakupy zaplacilem pynplayem i caly czas status zamowienia jest PROCESSING jak zamawialem to wszystko bylo na stanie. Wczesniej juz raz zamawialem paczke i wszystko bylo ok po ok. 2 dniach zmienili status na pakowanie i zaraz potem wysylali. Jak dlugo wy czekacie na paczki czy u nich to normalnosc i nie ma sie o co martwic czy cos jest nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_ Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 a czy orientuje sie ktos jaka jest oplata jak sie placi karta z USA ? moze brat by zaplacil czytalem kilka pierwszych stron i ostatnich, ale wszystkich nie dalem rady dzieki za info balcer - proponuje do nich napisac, moze cos nie tak poszlo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerseb88 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Pisalem kika dni temu to napisali ze dziekuja za emaila i ze jeden z ich pracownikow odezwie sie do mnie ale narazie cisza a zaczynam sie powoli martwic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witan mam pewien problem ok 2 tygodni temu zrobilem w tym sklepie zakupy zaplacilem pynplayem i caly czas status zamowienia jest PROCESSING jak zamawialem to wszystko bylo na stanie. Wczesniej juz raz zamawialem paczke i wszystko bylo ok po ok. 2 dniach zmienili status na pakowanie i zaraz potem wysylali. Jak dlugo wy czekacie na paczki czy u nich to normalnosc i nie ma sie o co martwic czy cos jest nie tak ? U mnie dopiero po tygodniu zmieniło się z "Processing" na "Printed and being packed". Spójrz sobie ile tam jest zamówień w liście - skopiowałem całą tabelę, odfiltrowałem same "Processing" i jest tego ... 3800 pozycji. Wg mojego rozeznania robią po 300-500 pozycji dziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Wydaje mi sie ze zaczynam obserwowac coraz to bardziej niepokojace objawy jesli chodzi o dbalosc o klijenta. Sklep rozwija sie bardzo.Praktycznie codziennie pojawiaja sie nowe produkty, zamowienia i sprzedaz idzie w tysiacach zamowien ( zamowien a nie artykulow!!!!! ) nic dziwnego ze ilosc powoli zaczyna pzeslaniac jakosc. JA juz od 1,5 miesiaca walcze o odzyskanie pieniedzy. Zaplacilem za 2 odbiorniki 8 kanalowe z synteza a przyslali 2 odbiorniki 4 kanalowe. Nie dosc ze dostalem zly towar to nie chca zwrocic kasy . Nie mowie tu o zwrocie na konto ale o kuponie rabatowym na dalsze zakupy. Zadaja odeslania odbiornikow ktorych juz nie mam bo udalo mi sie je odsprzedac. Zreszta koszt przesylki jest wiekszy niz suma jaka mieliby zwrocic. Po drugie przesylki pakowane sa coraz dluzej a to ze kupujemy cos co jest na magazynie nie gwarantuje nam juz ze towar jest zamowiony. Slawomir zamawial serwa - na stanie bylo cos kolo 200 po tygodniu statusu procesing napisali mu ze serwa sie skonczyy tak wiec teraz juz trudno przewidziec kiedy dostaniemy towar..Moze sie okazac ze zamowimy kilka rzeczy i zanim wysla to nasze zamowione niby i bedace na stanie produkty nagle sie ulotnia..Potem wroca ale tylko np 2 i beda czekac na reszte...W miedzy czasi znow braknie tych co byly..... Myslalem ze taki spadek jakosci w przypadku wzrostu liczby klijentow jest tylko domena polskich sklepow ktore juz chyba nauczyly sie co nieco na naszym dosc ograniczonym rynku ale widze ze to regula chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebarc Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 ja nigdy nie narzekam, czasami na zapakowanie czekam tydzien czasami 1 dzien ale zawsze wszystko dojdzie, a zrobiłem juz ponad 10 zamowień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Slawomir zamawial serwa - na stanie bylo cos kolo 200 po tygodniu statusu procesing napisali mu ze serwa sie skonczyy tak wiec teraz juz trudno przewidziec kiedy dostaniemy towar.. Ja mialem to samo, czekalem 5 tygodni, najpierw niby swieta, potem zabraklo.. Masakra. Dobrze ze mam juz wszystko czego potrzebuje i nic wdo konca roku nie musze zamawiac u nich. Bo juz mi sie ten sklep nie podoba. O tym ze nie wlozyli mi smigla do paczki i sa mi winni 99 centow wogole nie wspomne. Pisalem 3x i w nosie mnie maja. a w specyfikacji wyraznie napisali ze smiglo nie wyslali bo nie ma.. baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 gosc z mLini mowi ze mozna ta karta placic, aktywowalem ta opcje, zarejestrowalem sie na paypal, zaplacilem i odrzucilo, czekam az pobiora mi 6,50 z konto na weryfikacje , moze wtedy ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerseb88 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Dzis mija 3 tygodnie od ostatniego zamowienia i nadal nic sie nie zmienilo caly czas PROCESSING. Juz nie wiem co mam robic na emaile nie odpowiadaja chyba pozostalo mi cierpliwie czekac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Można jeszcze pisać bezpośrednio na ich forum. Jednym z adminów jest przedstawiciel sklepu. Mają np dział, w którym każdy opisuje "feler" jaki wykrył w swoim zamówionym towarze, a oni niby udzielają porady co i jak. Może pisanie na forum będzie skuteczniejsze niż w jednostronnej korespondencji mailowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFlyer Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 a kiedy będą mieli w ofercie pakiety? bo 3/4 wysprzedane;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 na stornie 38 masz wklejone to co mi napisali ja (pośrednio) czekam ponad tydzień, też processing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 witam, mam pytnie troche z innej beczki. Chcialbym zaczac kupowac w tamtym sklepie, ale nie mam konta paypal. Co potrzeba aby takie konto stworzyc i wykonywac platności? Posiadam konto graffiti (mlodziezowe) w PKO, i nie wiem, czy ono sie nadaje. Karte płatnicza mam, ale tez nie wiem, czy musi byc jakas szczególna? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 aby placic przez paypal musisz ..... sie zarejestrowac 8) i miec karte ze znaczkem VISA, Maestro (chyba) i jakies tam jeszcze;) no i zadzwon do banku zapytaj czy mozesz ja czekam na weryfikacje karty, maja mi pobrac z konta 6,50, ale potem oddaja (na koncie w paypalu) i dopiero bede mogl chyba placic :roll: wyglada na to ze mozna placic z paypala, a nie z karty, ale najpierw pobieraja kase z karty masz ja paypalu a potem jak cos to zabieraja, przelew na konto to 5 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebarc Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 bez aktywacji też można placic tylko do jakiejś określonej sumy (jak sie nie myle to chyba nie wiecej niz 120-150 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ja chcialem zaplaci 86 i nie moge edit zaplacilem i od razu mam "paid" udalo sie z tym ze zamawiam 5 przedmiotow, 3 nie ma na stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaper Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 No to pozostaje tylko życzyć jak najkrótszego okresu oczekiwania. Ale zgodnie z tekstami powyżej pewnie trochę sobie poczekasz. ok. 3 tyg temu złożyłem dwa zamówienia w odstępie dwudniowym. Jedno (to drugie) już dotarło, a wcześniejsze (mniejsza wartość, ale więcej sztuk drobnicy) od dwóch tygodni się ciągle pakuje. Tak wolno jeszcze u nich nie miałem (do tej pory tuzin zamówień). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebarc Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 u mnie również jak narazie ani widu ani słychu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alansiu123 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Sorki że troche zmienie temat. :wink: Chodzi o to że zamawialem w UH rzeczy dla dwóch osób i jednej z tych rzeczy już długo nie ma na stanie, ponieważ jedna z tych osób sie troche niecierpliwi chcialem odwołać ten przedmiot i nie do ońca rozumiem jak mam odzyskać za niego gotówke. :?: Załączam screen żeby było wiadomo o co chodzi. Może ktoś z was już robił taka kombinację więc prosze o pomoc. foto Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jak mam odzyskać za niego gotówke Fizycznie odzyskać się nie da, ale przy kolejnych zakupach - podczas finalizacji zamówienia - podajesz Discount Code i o taką wartość pomniejszana jest kwota do zapłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.