Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie wiem gdzie mógłbym napisać to zapytanie więc trafiłem tutaj (jeżeli nie w tym temacie proszę o przeniesienie do stosownego działu . ) . 

Jestem początkujący to moja pierwsza budowa .  

IMG_6465.jpeg

Tutaj przeszkadza mi ta luka między tą listwą depronową z żeberkiem , z dugiej strony idealnie mi się zakłada jak w zdjęciu poniżej.  To dla przykłądy płytha HDF 3mm miałem akurat taką pod ręką. 

IMG_6468.jpeg 

najchętniej to wkleił bym wszystkie żeberką położył bym na to hdf i w tedy bym szlifował to zrobiłby mi się kąt automatycznie , ale wolę zapytać i sprawdzić niż  borykać się z tym problemem

IMG_6466.jpeg 

Czy są jakieś tipy jak odmierzyć na tym etapie jaką idealną długość potrzebuję? Czy lepiej  kawałek ścinki odciąć i zrobić symulacje i wyjdzie +/- ? 

Opublikowano

https://www.motylasty.pl/toto00.html

Na tym etapie jest ze szlifujemy krawędzie spływu ja nie muszę tej listwy którą wkleiłem szlifować  bo będę miał ładną równą powierzchnie spływu. 

Staram się  robić jeden do jeden a nawet dokładniej.  Wiec dla mnie przeskok kroku, to ryzyko że będe robić od nowa.  Zresztą tak to już jest za pierwszym razem mało komu się udaje dobrze coś zrobić. 

Wiec pominę ten etap przeskoczę najwyżej wrócę, w razie czego to przyłożę tą płytę hdf i będę miał punkt zaczepienia do szlifowania. 

Zobaczę idę wklejać te żeberka na projekt. 

A przeszlifować zawsze się da i odkurzyć też jak by była taka potrzeba.

Kilka nocy wieczorów jeszcze zalegnę, bo później są tam wzmocnienia do zrobienia jakieś znowu u góry szlifowanie ... 

Opublikowano

Zakładam, że wszystkie żebra zostały wycięte i obrobione w bloku, zatem jesli coś nie pasuje w jednym żeberku to problem jest z tym jednym żeberkiem i jak słusznie radzi "Jacek z Krakowa" ... trzeba je doszlifować.