Mareq Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Ja miałem 2200mAh umieszczony w połowie na półce a w połowie na skrzydle. Spód półki z naklejonym rzepem i akumulator też. Nawet to się trzymało i Extrim dawał radę (świeć Panie nad jego balsianą duszą).
Pawel_W Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 A widziałeś kiedyś exrima?Wydaje mi się że chyba nie.Więc nie pisz bzdur i nie wprowadzaj ludzi w błąd. Tak właśnie mam umocowany pakiet, 3s 1000mAh. Pospieszyłeś się z opinią
mirolek Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Jeżeli pakiet nie mieści się na przeznaczonej dla niego półeczki to zmień pakiet .... albo model. Pakiet należy dobrać do modelu a nie odwrotnie :rotfl: Latałem na 3s 1800 mAh Fullymax a teraz latam na 3s 1500 mAh Kokam i oba się mieszczą w "fabryczną" półkę. Głębokość osadzenia pakietu reguluje wyważenie a od przodu mam wklejone epp aby pakiet nie wpadał zbyt głeboko i jest ok. Nie bardzo widzę możliwość osadzenia pakietu na skrzydle :?: ms
Pawel_W Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Półeczka półeczką, a wyważenie wyważeniem. Po co mam pchać ołów na ogon a pakiet na półę? Wolę cofnąć pakiet.
mirolek Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Po co mam pchać ołów na ogon a pakiet na półę? Wolę cofnąć pakiet. Ale chyba nie leży na skrzydle? ms
mirolek Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Nie chodzi o miejsce którego wszędzie w Extrimie jest dużo ale o trwałe, wygodne i łatwo dostępne miejsce na pakiet. Ta półeczka jest moim zdaniem ok i nie trzeba kombinować z rzepami, taśmami których zaciągnięcie wymaga zdjęcia śmigła i osłony. Kolega "mmm" w modelu Zlin miał takie miejsce na pakiet że za każdym razem przy zmianie musiał ściągać śmigło i osłonę silnika ...... po kilku lotach powiesił go na ścianie :lol2: ms
Pawel_W Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Ale chyba nie leży na skrzydle?ms Leży. Centralnie na skrzydle, przed dźwigarem, pod kabinką. Foty mogę zrobić jak wrócę z pracy.
mirolek Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 miejsce dość dziwne i trudno go polecić .... jako uniwersalne. Mały pakiet łatwiej umocować i nie czyni uszkodzeń ale większy w tym miejscu przy "mało precyzyjnym lądowaniu" może z góry skrzydła znaleźć się szybko na jego spodzie :lol2: ms
Pawel_W Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Mi nie chodzi o to, żeby miejsce było uniwersalne, tylko o to żeby model latał jak najlepiej co mam osiągnięte dzięki wyważeniu i w miarę małej masie. Poza tym, czy nie chodzi o to żeby doskonalić technikę latania żeby wszystkie lądowania był precyzyjne? Nie wyrażam opinii globalnej, że dla każdego pakietu w każdym Extrimie to dobre miejsce - w moim Extrimie, przy moim pakiecie sprawdza sie to idealnie. Jak dla mnie EOT.
ali1983 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 mój prawie ukończony Extrim: silnik Ge 3530/10 1400KV pakiet Dualsky 1300mAh 2S 25C odbiornik Hitec hfd-08ro serwa Turnigy tg9e waga około 700 gram wrażeń z oblotu brak z powodu braku pakietu...
kesto Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Na pakiecie 2S ten silnik nie da odpowiedniego ciągu przy wadze modelu ok. 700g. Będziesz musiał dać pakiet 3S.
Tomek Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Wygląda jak mój Raven przed oblotem :faja:
pagor72 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 skończyłem oklejać SUPER wygląda w tych barwach !
ali1983 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Extrim oblatany!!! 1 próba: trzeba zwracęc uwagę na wiatr, bo model puściłem trochę pod kątem do wiatru, przechył na lewe skrzydło, a, że ostatnio latałem szybowcem tylko ze sterem kierunku... gleba. odkleiła się lotka. trochę CA i próba numer 2. 2 próba: stert ideał pod wiatr. model powoli nabiera wysokości, beczki, pętle. 15 minut więc lądujemy... nie lubię latać na tej łące, którą używam jako lotniska, bo na środku stoi ogromne drzewo... widzę, że model leci prosto na nie więc przechył na lewe skrzydło i już było za późno... gleba. zgubiłem śrubę od maski i pękła w kadłubie wręga pod dźwigarem. już nie było czasu na CA, bo trzeba iść do pracy. jak to z nowym modelem bywa trzeba go poznać, no i wiadomo NERWY... wyposażenie: - silnik turbojet 3530/10 1400 kV ze śmigłem master airscrew 9x6 (za duże do posiadanego pakietu, powinno być 8x4, a mam jeszcze APC 7x5-nie za małe???) - pakiet turnigy 2200mAh 20C/30C 3S - regiel towerpro mag8 25A - odbiornik hitec hfd-08ro - serwa 3x turnigy tg9e (lotki i wysokość) + e-sky 8gram na kierunek waga RTF 770 gram. wieczorem podam ile wyszło z pakietu.
Tomek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wywal ten pakiet 2200 na 1300 i zobaczysz co tracisz. Po za tym to jeden z najlepiej latających tak małych modeli. Będziesz zadowolony.
mirolek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wywal ten pakiet 2200 na 1300 i zobaczysz co tracisz. To prawda zmniejsz ten pakiet a model sporo zyska na możliwościach - ja latam na 1500 z silnikem AXI 2211/20 i jest super. Śmigło jak sam stwierdziłeś zbyt duże dla 1400 kV a na pewno zbyt ostre, spróbuj z 9x4,7 lub 8x4 ..... ze śmigłem 7x5 to raczej dobrze nie będzie. - powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.