ali1983 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 przez 15 minut z pakietu uciekło 1817mAh. narazie zmienię tylko śmigło i serwo wysokości, bo te co mam (tg9e) nie centruje. pakiet 2200 kupiłem specjalnie do ex-a.
cyrax_ojz Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja też poleciałem model waży podobnie 750-770g Silniczek Turnigy 35-30 1100kv Regiel 30A Turnigy Pakiet Flightmax 2200 3s 30C Serwa lotki HXT900 Serwa ogon Corona 929MG pierwsze wrażenia pozytywne bo jest stabilniejszy od Edge-a ze styropianu koncepcja ciężkiego samolotu jako trenera była dobra bo przy oblocie obyło się bez niespodzianek no może tylko magnesy kabinki za słabe bo przy wywijasach potrafi się odczepić samolocik lata całkiem przyjemnie :mrgreen:
ahaweto Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam. Rzeczywiście model lata pięknie a lądowania wręcz pokazowe :shock: . Gratulacje!
ali1983 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 exTRIM dostał nowe śmigiełko APC 8x4 oraz podwozie węglowe, bo druty już nie wytrzymały. pojawiło się również kilka naklejek: muszę przyznać, że model lata super, na max obrotach rwie pionowo aż miło, a lot bez silnika...jak szybowiec!!! w 15 minut silnik wyciąga 1600-1800mAh.
julek26 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam wszystkich! Długo czekałem na wolną chwilę i w końcu oblatałem swojego Extrima :jupi: Na dwa pierwsze loty wsadziłem do niego silnik Turnigy SK3530-1100. ŚC 0,5-1 cm za dźwigarem. Reszta wyposażenia to: - pakiet 3S Turnigy 1500mAh 20C, - regulator TowerPro MAG8 25A, - śmigło GWS 9x6HD, - serwa na SW i SK TowerPro MG90... (czarne z metalowymi zębatkami), a na lotkach TowerPro SG91R, - odbiornik Hitec HFS06MT. Waga do lotu około 740 g, w tym: - skrzydło + wyposażenie - 140 g - kadłub + wyposażenie + pakiet - 532 g - kabinka - 43 g - owiewka silnika - 25 g Waży sporo, ale do rekreacyjnego latania z podstawowymi elementami akrobacji przez 10-12 min wystarczyło. Model jest bardzo stabilny i dość przewidywalny. Radość z latania - nie do opisania W ogóle nie czuć tej masy. Jak chcę, to lata bardzo szybko, a na wyłączonym silniku szybuje zaskakująco wolno. Po tym jak "zdechł" mi pakiet na kilkudziestu metrach zdążyłem powoli zatoczyć dwa koła i lekko posadzić go na łące. Latam też Michasiem RC (~680 g) i prędkość podejścia do lądowania na wyłączonym silniku jest porównywalna. Silnik na wyrost (taki akurat miałem w zapasie), będzie dobry do ćwiczenia 3D w przyszłości. Wczoraj przeszczepiłem z Michasia "szybszy" i lżejszy silnik Dualsky XM2834CA6 (kv~1400) oraz zrobiłem próby "statyczne" ze śmigłami APC 9x6E oraz GWS 9x5 HD. Z pakietem 2S RAY 1600mAh 25C na max gazie model "wisi", a po zmianie na Turnigy 3S wyrywa śmiało do góry na obu śmigłach. Z pakietem RAY (~96 g) waga do lotu to 670-690 g. Wymienię jeszcze regiel na lżejszy Pulso DL22A+, który do tej pory w innych modelach działał bez zarzutu. Powinien dać radę. Po sprawdzeniu napędu w praktyce wyedytuję post (choć pogoda za oknem nie nastraja do latania). Pozdrawiam wszystkich Extrim-istów! edit: Dzisiaj pogoda pod wieczór była rewelacyjna i wylatałem dwa pakiety przed zachodem słońca Z Dualsky + APC 9x6E Extrim dostał przysłowiowego "kopa". Na pakiecie 2S 1600 mAh start z ręki bez problemu, rozpędza się ładnie i podstawową akrobację przez 10 min lata. Po zmianie na 3S 1500 mAh emocje rosną Extrim idzie do góry jak burza i ładne szerokie pętle robię bez problemu. Szkoda tylko, że po około 5 min ostrego latania pakiet traci na "świeżości". Uff... jeszcze czuję te emocje edit 31.10.2010 Ponieważ w moje ręce wpadł nowy E-max BL2215/20 oraz niedzielna pogoda była łaskawa i nie wiało aż tak mocno, więc bez zastanowienia przetestowałem Extrima z kolejnym silnikiem pod owiewką Silnik lżejszy, pakiet Turnigy 1500 3S 20C, regiel Pulso DL22A+ oraz śmigło, które polubiłem na dobre - 9x6 APCE. W tej konfiguracji Extrim jest bardzo dynamiczny i bez problemu robi pełną akrobację. Po lądowaniu pakiet, regulator i silnik były lekko ciepłe. ŚC nadal 1 cm za dźwigarem, waga do lotu ~ 680 g. W końcu skusiłem się też na kilka prób zawisu, nieudanych, ale żona wciąż we mnie wierzy :lol2: W skrzynce noszę jeszcze 10x5 APCE i jeśli mróz nie chwyci to kto wie... :devil: W każdym razie po każdym błędzie "idzie" ładnie do góry i mam pewność, że póki pakiet "świeży" to mogę się wyratować. Czekam też na pakiet Turnigy Nano 1000 3S, który pozwoli mi "urwać" kolejne gramy. Optymalny zestaw napędowy to będzie już chyba to... Pozdrawiam!
Maciej Ritmann Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Dobra ! nie chciał się nikt wymienić! Dobra, wczoraj szperając w piwnicy, pogłaskałem wiszącego Extrima, i wiecie co? przemówił! powiedział do mnie "Chcę....uchchrrrr...Chcę...Laaaatać...uchhhhr....";) Więc w najbliższym czasie poleci, tylko musze mu bebeszki skombinować Ładziu, zobaczymy czy się Twe przepowiednie sprawdzą
Ładziak Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 E tam, teraz to Ty już doświadczony pilot jesteś, to się nie liczy ;-) Kiedy loty?
Maciej Ritmann Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Loty jak zamonteruję silnik czyli jakoś za dwa tygodnie...albo później
Maciej Ritmann Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Ładziu, a powiedz no ty mnie gdzie masz śc? bo mi myszy zjadły instrukcję po spole z zalaniem big bangiem i olejem ze spalin......piwnica w bloku...uroki...
Ładziak Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Ładziu, a powiedz no ty mnie gdzie masz śc? Nie wiem, bo nie mam tego modelu od 2 lat. Coś mi świta, że na osiach serw, a potem go jeszcze przesuwałem do tyłu, tym niemniej do pierwszych lotów chyba bezpieczniej będzie dać w okolicy dźwigara.
ali1983 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 jakiej grubości brać płaskownik na podwozie??? mam do wyboru 1,6x20 dural lub 2x30 alu (chyba za duże???) model waży 770 gram.
Ładziak Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 A dlaczego nie oryginalne rozwiązanie, czyli drut?
Maciej Ritmann Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 ja cie sunę lubię to wyrażenie, zostaw drut jak w oryginale, ewentualnie wygnij tak samo jak w oryginale grubszy będzie dobrze. silnik już jest serwa są..hmm reszta też, nic tylko pakowac i latać mam:) ale sesji ciąg dalszy:(
ali1983 Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 A dlaczego nie oryginalne rozwiązanie, czyli drut? 2mm puścił po 3 lotach. 3 mm już jest luźny - tak wychodziłem z pętli, że odbiłem się modelem od płyty lotniska... ostro było!!! jedna goleń jest luźna, ale lądować idzie.
Maciej Ritmann Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 to załuż aluminiowe podwozie jeśli masz wątpliwości i nie jesteś przekonany do drutu
Tomek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Problem w wadze ,ten drut z oryginału nie by przewidziany na takie obciążenia. Ale zamiast aluminium wklej podwozie węglowe , w tym rozmiarze można kupić naprawdę tanio podwozia.
TomekP Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Tomek, możesz podrzucić linka do podwozia, które wielkością spasuje do extrima? Ja akurat chciałbym zamontować je do innego modelu podobnej wielkości, ale wszystkie, które szukałem były duże..
Tomek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Nie pamiętam wymiarów eXtrima , ale coś w tym stylu powinno być ok. Oczywiście do 550g inne a do 850 g inne http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=1_31&products_id=3113 http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=1_31&products_id=4548
TomekP Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Dzięki! Widzisz, ja nie zaglądałem do modelemax, zupełnie o nich zapomniałem.. :oops: :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.