Viper Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 No to czekamy na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 No to czekamy na więcej. W tzw między czasie powstał statecznik poziomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 To tak jak w niektórych filmach, napięcie rośnie powoli, po jednym zdjęciu, a przysłowiowe trzęsienie, czyli loty będą w finale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Teraz będzie bardziej szczegółowo Zacznę od serw bo od ich osadzenia zaczynamy składanie kadłuba. Okazały się całkiem niezłe, nie mają luzów, trzymają neutrum, pracują płynnie i nawet nie "ćwierkają" za dużo. Nie są wcale słabe jakby się miało wydawać.Jestem mile zaskoczony. Co do serw Hitec to obserwuję w ostatnim czasie ich duży spadek jakości, hs81 i 82 już więcej nie kupię hs225 mam kilka kupionych dawno temu w USA i są ok ale ostatnie kupione w kraju to już nie ta jakość. Najpierw osadzamy serwa i wyznaczamy punkt wejścia bowdenów do komory serw i punkty przejścia bowdena przez elementy kadłuba. Osadzamy nakrętki kłowe we wrędze silnikowej dla mocowania silnika i maski oraz w wspornikach mocowania zastrzałów. Montaż rozpoczynamy od wnętrza przedniej części kadłuba : komora serw, pólka akumulatora , elementy wzmacniające, przyklejamy do boków konstrukcyjnych kadłuba a całość przyklejamy do płyty centralnej.Wklejamy wręgę silnika, kolejne wręgi i łącznik dolny wręg i dolną płytę podwoziową, pół-wręgi z listwą mocowania zastrzałów . I to już wszystkie elementy głównej części kadłuba wycięte laserem. Pozostałe elementy balsowe wykonam niebawem ( mam nadzieję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Pięknie Bardzo mnie ten postęp prac cieszy. Czyli rozumiem, że w tym tempie to za miesiąc oblot, a za półtora gotowe kity będą mogły wyruszyć do chętnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Co prawda P11 mi się całkowicie nie podoba ( w sensie oryginału) ale sam pomysł/projekt super. Szacunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A ja odwrotnie, im jestem starszy tym mam większy sentyment do P 11-tki. Są samoloty, których skrzydła w powietrzu prezentują się niesamowicie, tak jest z mewimi skrzydłami PZL-ki i eliptycznymi Spitfire`a. Nawet zwykła pianka prezentowała się w powietrzu rewelacyjnie. Podobne niesamowite wrażenie robi na mnie cała bryła Mustanga, czy też Zero. Cieszę się że wreszcie powstaje elektryk w optymalnym dla mnie rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Cieszę się że wreszcie powstaje elektryk w optymalnym dla mnie rozmiarze. Zakładam jednakże iż będzie możliwa konwersja na napęd spalinowy to nie jest pytanie a raczej deklaracja mojego zamysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Cotygodniowy przegląd wydarzeń Zdjęcia mówią same za siebie więc nie będę się rozpisywał ale oczywiście odpowiem na wszystkie pytania . Zbigniew, w wersji spalinowej jest przewidziany trochę inny kadłub. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Już się bałem, że cotygodniowego przeglądu nie będzie . Zrobił się to jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie wątków. Cóż mogę dodać, bardzo się cieszę na powstanie tego modelu i czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikrus193 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Mam nadzieje że Ci sie spodoba te czasopismo aircraft_profile_075_-__pzl._p11.pdf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Ba Pewnie, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 W tym tygodniu prace nie posunęły się tak spektakularnie jak w poprzednim niby cały czas się dłubie a efekty jakby mniej widoczne. Kadłub już jest prawie ukończony, jeszcze parę drobiazgów i zabieram się za skrzydło. Tak jak w poprzednim modelu zastosowałem kółko ogonowe sprzęgnięte ze sterem kierunku. Zapewne wielu modelarzom nie będzie się to podobało (tak było przy pierwszym modelu) więc od razu zaznaczam ,to nie jest makieta Puki co kilka zdjęć z tego tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgodnie z cotygodniową tradycją, zaglądałem, zaglądałem i żadnych nowości w wątku. Ale jednak jest Cieszy mnie postęp prac, a kółkiem ogonowym absolutnie się nie przejmuj. Ja nie jestem purystą. Dla mnie model RC ma przede wszystkim świetnie latać i dobrze prezentować się w powietrzu, a nie odtwarzać każdą śrubkę oryginału (z całym szacunkiem dla Tych którzy tworzą takie dokładne odwzorowania). Mogę tylko po raz kolejny powtórzyć, czekam na więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zaglądam tu czasem i patrząc po zdjęciach zastanawiam się, czy ten model uda się wyważyć tak jak w projekcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Balsowe obróbki kadłuba skończone. Postanowiłem odpocząć trochę od pyłu balsowego i zanim zacznę robić skrzydło okleję i uzbroję kadłub, przeprowadzę testy ciągu silnika ....itd. Chciałbym ukończyć model przed piknikiem w Radawcu ale obawiam się,że to zbyt ambitny plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Trochę szkoda, że nie pokryłeś balsą całego ogona, wygląda teraz jak jakiś akrobat. Wiem, że chodzi o zmniejszenie masy, ale "niesmak" pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Poczekajmy na finał, dlaczego pokrycie folią ma być gorsze? Jeśli mam wybierać pokrycie balsą - cięższe, a folią - lżejsze, zwłaszcza na ogonie i w przypadku PZL-ki , którą trudno wyważyć, to zdecydowanie wolałbym ogon jak najlżejszy. Mi sie podoba i czekam na więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 dlaczego pokrycie folią ma być gorsze? Dlatego, że folia rozciągnięta na szkielecie nie daje takiego wyglądu jak balsa. widać przez nią konstrukcję. Chodzi mi wyłącznie o walory wizualne i o ile do tej pory bardzo mi się podobał ten model, tak w przypadku ogona już nie. Rozumiem, z czego to wynika. Pewnie będzie łatwiej wyważyć i zapewne będzie lepiej latać. Tego nie neguję. Ale na pasie startowym wygląda to jak Extra czy innych Sbach, a nie rasowy myśliwiec pokryty blachą. Ogon mi sie nie podoba, ale i tak zamierzam dalej śledzić i kibicować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Dla mnie model RC ma przede wszystkim ładnie latać, wygląd na ziemi jest istotny, ale drugorzędny. W powietrzu czy to balsa czy folia nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi