Shock Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Sraty pierdaty... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 no właśnie Nie ma jak porządny laminat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Owszem ,na modelu tak... . Niezaleznie jaki stojak ktoś zrobi to jest to 100% lepsze niż model kładziony na ziemi czy dachu auta.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 no troche nie na temat sie robi ale mam stojak...jaki by nie był...i w tym roku mogłem w nim położyć model może z kilka razy. Wiec ziemia okazała sie z wielu względów znacznie lepszym rozwiązaniem. Na płaskim lotnisku może przydarzyło by mi sie to częściej, ale tylko raz byłem i cały czas latałem. A dach auta odpada z definicji Z drugiej strony jak miał bym wsadzić jeden z aktualnych modeli (czy Relaxa) w stojak z rurek...to powstała by we mnie pewna niezgodność mentalna. I pewnie wybrał bym ziemie. Kiedyś może było by inaczej. Ale to takie moje widzimisię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Jurek, masz namiary na Mariusza B. i jego stojak za 200 zł? Szukam takiego zgrabnego i pasującego do Relaxa i podobnych stojaczka. Patent z rurek jest pomysłowy, ale jakoś trochę topornie mi leży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Darek siedzi w hydraulice i mu pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam . Jaka jest ceda Relaxa u producenta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Najlepsza i z pierwszej ręki gdy sie z bim skontaktujesz telefonicznie czy mailowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jako użytkownik Relaxa potwierdzam, że najlepiej skontaktować się z Panem Witoldem przez mail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Leszek cena Relaxa jest różna w zależności od tego co chcesz i jak chcesz. Na stronie Wistmodel jest mail napisz. Witold odpowiada na każdego maial choć czasami trzeba czekać kilka dni. Nie denerwuj się jak ze 3-5 dni nie dostaniesz odpowiedzi - dostaniesz na pewno. Witold jest przy komputerze wieczorami po 22.00 jak przychodzi z pracy i jak ma jeszcze siłę to odpowiada a jak się naharował przy modelach to musisz czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam . Jaka jest ceda Relaxa u producenta ? Licz ok. 750 EUR, oczywiście może być i więcej i mniej w zależności od użytych materiałów i zamówionych dodatków. Osobna sprawa to cena silnika do tak wąskiego kadłuba. Producent poleca ten: http://www.kontronik.com/index.php?option=com_content&view=article&id=290&Itemid=197&lang=en ale pojawiło się na rynku coś takiego: http://www.nastik.pl/mega-16303ce-25kg-p-5412.html więc jeżeli ktoś potwierdzi, że silnik o średnicy 28mm wejdzie do kałduba to mogłaby to być niezła alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 ta mega taka se do Relaxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 W Relaxsie problemem jest miejsce na zasilanie. Tam wchodzą tylko i wyłącznie określonej wielkości pakiety 3s o odpowiednich wymiarach nie większych niż 30 x 35 x 120mm. Włożenie 4s lub więcej nie jest możliwe. Kontronik 28mm mam z przekładnią 5,2:1 na śmigle 15,5x13. Czy idzie wsadzić takie śmigło do tej MEGI chyba nie. Na 12x6 nie widzę aby Relax latał a przede wszystkim startował bezpiecznie. No ja próbować na pewno nie będę bo jestem bardzo strachliwy gość. Wole trochę (hmm....) drożej a mieć pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Bo ja wiem, p. Witold pisze, że waga do lotu 1950g, silnik MEGA który podlinkowałem waży tylko 135g I ma w opisie..."zastosowania: szybowce F5J o wadze do 2.5kg zasilane pakietem Li-pol 3S, łopatki 12x6.5; model o wadze 2.1-2.5kg jest w stanie w 30 sekund osiągnąć pułap 200m (testowano przy wietrze jak i przy bezwietrznej pogodzie)"... powierzchnia nośna modelu jest spora, więc ryzyka tutaj nie widzę po za ryzykiem, że model nie będzie się wznosił super dynamicznie choc obroty tp 1380kv więc ospale również nie będzie. Co do pakietów to Jurek już wcześniej namierzył dobre i z tej samej linii zmieszczą się takie: http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1726&products_id=9708776 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Piotrze-powierzenia to nie wzystko. Sa jeszcze w skrzydłach profile z przyleglosciami. Zreszta Relaks to nie model co ma przez 30sek wdrapywać sie na 200m :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jak to nie, nazwa "RELAX" zobowiązuje wszystko kwestia kasy, najlepiej zalecany napęd ale jak nie ma na tyle kasy to można coś ciut slabszego i jest relax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A co wiesz o Relaksie ze tak jednoznacznie sie wypowiadasz? Modele klasy F3E/F5j to całkowicie inne modele. A to do nich jest przeznaczona ta Mega. Oszczędność przy modelu za ponad 3tys zł kosztem gównianosci w powietrzu? Dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Wiem tylko tyle co mi napisał producent. A jednoznacznie się nie wypowiadam tylko proponuję Np. o modelu Millenium producent pisał ..."do lotu od 1100 na małych lipo i silniczku 200 W do 1900 g na 10 celach 4200mAh NiMh i silniku 1500W"... Ja nikomu nie zabraniam latać rakietami, szybkość wciąga Pytać producenta, który wie najlepiej na czym i jak Relax poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Piotrze. To poznaj model. Relax z definicji jest modelem do szybkiego latania. Ze względu na budowę. Moze se pokręcić bączki w termice, ale on ma cieszyć dziarskim lotem. Do tego silniczka kup model do latania w termice Choc z drugiej strony jak uprzedź sie na taki silniczek to ho dasz. Ale nie proponuj innym wyposażenie trzeba dobierać do modelu a nie odwrotnie A innych silniczków 28mm jeszcze troche jest. Tylko trzeba zapomnieć o polskich sklepach inny model i inne metody doboru wyposażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi