Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cebula szczypie w oczy, szczególnie podczas krojenia  :)

Zdjęcie mojej wrzucę przy okazji, tymczasem dostałem fotki zrobione już 2 lata temu podczas Uwięziowych MŚ w Bułgarii...

Kto zgadnie co to za motorki?

post-10468-0-87933700-1408293628_thumb.jpg

post-10468-0-46743400-1408293632_thumb.jpg

post-10468-0-78211200-1408293635_thumb.jpg

post-10468-0-64376300-1408293639_thumb.jpg

post-10468-0-50545200-1408293643_thumb.jpg

post-10468-0-88115900-1408293646_thumb.jpg

post-10468-0-82321300-1408293649_thumb.jpg

post-10468-0-63180900-1408293652_thumb.jpg

Opublikowano

Ło Matko jedyna.....

Tez capierzasty wyżej to jak do jakiegoś napędu tunelowego.

Ten na dole mnie rozwalił, dwa przeciwbierzne jednołopatowe smigła chyba do F1C ??????? (niczego sobie nie dam za to obciąć- wolę zostać w całości)

U mnie to nazywają contra prop.

Opublikowano

To że in liner to zauwazyłem od razu, teraz się przyglądnałem jeszcze raz, gaźnik jak dynamix od webry, tak wygląda na silnik zrobiony do napedu tunelowego- może extra projekt do jakiejs makiety?

Tak czy inaczej- posadziły mnie na dłużej te zdjęcia- zaniemówiłem.

Opublikowano

Faktycznie gaźnik Dynamix, a napęd raczej śmigłowentylatorowy niż tunelowy. Tak, czy inaczej tylko pomacać takie cacka, to niezła frajda  :)

Opublikowano

1 - Ivanko.

tu też tej firmy

http://www.go-cl.se/wch98engc/  poz. 32

http://www.go-cl.se/f2c_eng2.html  poz.37      (poz. 47! 12675152-ilustracja-z-cha--odnym-emotiko)

 

2 - Ivanko "Юлъка"  http://modelenginenews.org/gallery/p2.html na dole strony

 

A to co za "sikorka"?

a4216748-227-large169.jpg

 

 

A tu do pooglądania..

Eduardo Almeida Santos Collection createspace_preview_1150800_s31xr1v9ie.j

 

https://www.createspace.com/pub/file/community/review/createspace_preview_1150800_01gqacnmo9.pdf?msk=rm-1150800&dl=75e22eee91ff4d03f0f833c97af5fdde

Opublikowano

Aero 35.

Fajne były te motorki, niestety nie było mnie wtedy na nie stać...w końcu nie wszystko można mieć.

Natomiast w tym roku poszło trochę lepiej i na MŚ we Włocławku nabyłem takie coś.

Kto zgadnie co to za machina?

post-10468-0-65434100-1408795689_thumb.jpg

post-10468-0-55455500-1408795691_thumb.jpg

post-10468-0-70832900-1408795693_thumb.jpg

post-10468-0-86141600-1408795695_thumb.jpg

post-10468-0-42938600-1408795698_thumb.jpg

post-10468-0-51949200-1408795701_thumb.jpg

post-10468-0-55978100-1408795704_thumb.jpg

Opublikowano

Masz rację Witku, cylindry i tłoki oraz głowice były robione przez Jenę, jednakże w handlu występowało toto pod inną nazwą, związaną z dystrybutorem tego oraz innego sprzętu modelarskiego w byłym RFN.

Opublikowano

Fajowy, a pudełko też masz? Ale skoro zagadka rozwiązana, to ja wrzucę następną, pewnie trudniejszą. 

To mój ostatni nabytek, wszystko frezowane z klocka (śliczna robota zresztą), podobno w silniku wykorzystano zespoły tłok/cylinder i głowice McCoyów 15 (prawie to wykluczyłem), ale głowic brakuje. Na pokrywie skrzyni korbowej jest napisane WOELFEL 5 C.C. Może ktoś coś na temat tego silnika znajdzie w sieci, ja na razie nie znalazłem nic. 

 

DSC_8997.JPG

 

DSC_9000.JPG

 

DSC_9004.JPG

 

 

I jeszcze jedna ciekawostka:

 

DSC_8996.JPG

Opublikowano

Niestety pudełka nie posiadam.

Ten Twój boxer to chyba jakaś amatorska = krótkoseryjna (o ile w ogóle seryjna) robota, jeszcze takiego na oczy nie widziałem.

Z tym Tigrem jest coś nie w porządku, czy przednia dysza jest zaślepiona? Daj jakąś fotkę.

Opublikowano

tiger to wyglada na jakis skladak ,karter od zasysania wałem ,ale dolozony dekiel do ssania mebranowego badz dyskiem.Zapewne ssanie wałem zakorkowane.

Opublikowano

No właśnie. W latach 60. Super Tigre wypuściło zestaw do konwersji G15 na wersję RR. Zestaw zawierał pełny wał, korbowód i dekiel wraz z dyskiem. Ten silnik to przykład takiej właśnie konwersji. Ciekaw jestem jak to się miało do oryginalnego G15 RV

Opublikowano

Pierwszy raz widzę takiego stwora, konstrukcja ciekawa, natomiast parametry wielce wątpliwe, dwukrotnie większa masa wirująca w porównaniu do "normalnego" silniczka i tarcie na przekładniach, cztery zamiast dwóch łożysk oraz dwa sworznie tłokowe i dwa czopy z pewnością osiągów nie polepszają....

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.