Skocz do zawartości

Zdjęcia silników -


Janeczek

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Paweł Praus napisał:

Tymczasem dzięki międzynarodowej (a w zasadzie międzykontynentalnej) współpracy z Marcinem przybyło u mnie co nieco ?

Ja również dzieki Marcinowi stałem się posiadaczem takiego staruszka. Zaznaczam,że nie jestem kolekcjonerem i zamierzam normalnie go eksploatować :) 

20210705_181407.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, symon5 napisał:

Nie gdzie.....

nie bez kozery napisałem "gdzie " ?

bo w takim kraju jak USA nigdy nie były popularne a w GB wręcz przeciwnie

w tzw KDL-ach  praktycznie same  samopały...ponieważ metanol wzbudzał strach u władców....bo to spiryt a nade wszystko trucizna

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f?. Jak te makarony to poskładali, no jak?

No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5.

16277631331137782415873339900176.jpg

16277631760148507439824750820871.jpg

1627763235794819406304946314535.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, symon5 napisał:

(...) w  USA najszybciej przekonali się do żarowych silników , oni tam zawsze idą swoją drogą ,


A w zasadzie, to nawet nie mieli się do czego przekonywać Marku, bo w chwili wynalezienia świecy żarowej, powstawały dopiero pierwsze udane konstrukcie samozapłonów. A w przypadku świecy żarowej, wystarczyło po prostu wymienić świecę iskrową na żarową, zdemontować niepotrzebny balast i wlać nowe paliwo. W ten sposób używano jeszcze przez lata istniejące silniki benzynowe bez wywracania wszystkiego do góry nogami. 
W Europie wtedy wszystko zaczynało się od nowa, był lepszy grunt pod samopały.

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2021 o 22:29, losko_rafal napisał:

Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f?. Jak te makarony to poskładali, no jak?

No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5.

16277631331137782415873339900176.jpg

16277631760148507439824750820871.jpg

1627763235794819406304946314535.jpg

no to muszę mojego makarona sprawdzić, dalej tkwi w woreczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Grzesiek napisał:

Troche Nova widzialem nawet dilera z zielonej góry znam.Nie słyszałem nigdy o takiej wpadce.

 

W dniu 9.08.2021 o 14:29, Nastin napisał:

Czemu się dziwisz to novarossi:D:D:

 

Wcale się nie dziwię. 91 i 60 są na jednym bloku, więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, losko_rafal napisał:

więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył.

Co ty tu piszesz za teorie?Jak głowica z dychy do 15-stki?Nie ma możliwosci aby to pasowało,za duza rożnica w srednicy cylindrów obu silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.