Paweł Baron Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Wyglądają jak Cyclon 061. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Masz Kolego rację, 1ccm i 40000 obrotów/min bez rury.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Tymczasem do mojej kolekcji wprowadziła się całkiem sympatyczna rodzinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Cebula szczypie w oczy, szczególnie podczas krojenia Zdjęcie mojej wrzucę przy okazji, tymczasem dostałem fotki zrobione już 2 lata temu podczas Uwięziowych MŚ w Bułgarii... Kto zgadnie co to za motorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ło Matko jedyna..... Tez capierzasty wyżej to jak do jakiegoś napędu tunelowego. Ten na dole mnie rozwalił, dwa przeciwbierzne jednołopatowe smigła chyba do F1C ??????? (niczego sobie nie dam za to obciąć- wolę zostać w całości) U mnie to nazywają contra prop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 A żeby było jeszcze ciekawiej, to ten pierwszy jest skonstruowany w układzie in-line. Co do drugiego masz całkowitą rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To że in liner to zauwazyłem od razu, teraz się przyglądnałem jeszcze raz, gaźnik jak dynamix od webry, tak wygląda na silnik zrobiony do napedu tunelowego- może extra projekt do jakiejs makiety? Tak czy inaczej- posadziły mnie na dłużej te zdjęcia- zaniemówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Faktycznie gaźnik Dynamix, a napęd raczej śmigłowentylatorowy niż tunelowy. Tak, czy inaczej tylko pomacać takie cacka, to niezła frajda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 1 - Ivanko. tu też tej firmy http://www.go-cl.se/wch98engc/ poz. 32 http://www.go-cl.se/f2c_eng2.html poz.37 (poz. 47! ) 2 - Ivanko "Юлъка" http://modelenginenews.org/gallery/p2.html na dole strony A to co za "sikorka"? A tu do pooglądania.. Eduardo Almeida Santos Collection https://www.createspace.com/pub/file/community/review/createspace_preview_1150800_01gqacnmo9.pdf?msk=rm-1150800&dl=75e22eee91ff4d03f0f833c97af5fdde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Aero 35. Fajne były te motorki, niestety nie było mnie wtedy na nie stać...w końcu nie wszystko można mieć. Natomiast w tym roku poszło trochę lepiej i na MŚ we Włocławku nabyłem takie coś. Kto zgadnie co to za machina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekC Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Pawle, wygląda mi to na podwójny Zeiss Jena 2x 2,5 ccm. Witek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Masz rację Witku, cylindry i tłoki oraz głowice były robione przez Jenę, jednakże w handlu występowało toto pod inną nazwą, związaną z dystrybutorem tego oraz innego sprzętu modelarskiego w byłym RFN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekC Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nawet wiem jak się ten silnik nazywał - Robbe Duo. Witek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Fajowy, a pudełko też masz? Ale skoro zagadka rozwiązana, to ja wrzucę następną, pewnie trudniejszą. To mój ostatni nabytek, wszystko frezowane z klocka (śliczna robota zresztą), podobno w silniku wykorzystano zespoły tłok/cylinder i głowice McCoyów 15 (prawie to wykluczyłem), ale głowic brakuje. Na pokrywie skrzyni korbowej jest napisane WOELFEL 5 C.C. Może ktoś coś na temat tego silnika znajdzie w sieci, ja na razie nie znalazłem nic. I jeszcze jedna ciekawostka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Niestety pudełka nie posiadam. Ten Twój boxer to chyba jakaś amatorska = krótkoseryjna (o ile w ogóle seryjna) robota, jeszcze takiego na oczy nie widziałem. Z tym Tigrem jest coś nie w porządku, czy przednia dysza jest zaślepiona? Daj jakąś fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 tiger to wyglada na jakis skladak ,karter od zasysania wałem ,ale dolozony dekiel do ssania mebranowego badz dyskiem.Zapewne ssanie wałem zakorkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 No właśnie. W latach 60. Super Tigre wypuściło zestaw do konwersji G15 na wersję RR. Zestaw zawierał pełny wał, korbowód i dekiel wraz z dyskiem. Ten silnik to przykład takiej właśnie konwersji. Ciekaw jestem jak to się miało do oryginalnego G15 RV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie wiem czy to bylo, ale przypadkowo znalazlem . Opis to : Silnik NO NAME, prd Rosyjskiej , wykonanych bylo tylko 10szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ciekawa konstrukcja układu korbowego silnika do navi. Podejrzewam, że raczej kiepsko to pracowało (drgania 2 wałów), może nie był dopracowany albo za drogi w produkcji, bo pomysł się nie rozwinął.. Link do strony http://modelenginenews.org/gallery/p13.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Pierwszy raz widzę takiego stwora, konstrukcja ciekawa, natomiast parametry wielce wątpliwe, dwukrotnie większa masa wirująca w porównaniu do "normalnego" silniczka i tarcie na przekładniach, cztery zamiast dwóch łożysk oraz dwa sworznie tłokowe i dwa czopy z pewnością osiągów nie polepszają.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi