MASK Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 To Moskito Permot czy jakoś tak, gratuluję A tymczasem u mnie: nowy, nie palony Arden, nawet nie bardzo macany: I pierwszy pulsak, OS Jet Type II, 1952. Prawdziwa ozdoba kolekcji
AndrzejC Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Wracając do CMB...U jednego z bułgarskich kolegów w jego silniku stało się coś takiego. I to właśnie świadczy o tym, że materiały używane dom produkcji, choćby były z najwyższej półki i tak są za słabe do naszych motorków. A.C.
bynek Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 A może troszkę wody łyknął i to była przyczyna uszkodzenia? Stalowy korbowód tak bez przyczyny to się raczej nie urwie.
elpazo Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 CMB to silniki wszelkich cudów. i wszystko już przeszły.
Paweł Prauss Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 A tymczasem u mnie: nowy, nie palony Arden, nawet nie bardzo macany: I pierwszy pulsak, OS Jet Type II, 1952. Prawdziwa ozdoba kolekcji I znowu mam przez Ciebie Marcinie opad szczęki... Tymczasem gdzieś na Górnym Śląsku.
bynek Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Co to za motorek? Podobno radziecki z lat 50 ? 1
RomanJ4 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 To następca tego... http://rupor.sampo.ru/topic/28954
MASK Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Co to za motorek? Podobno radziecki z lat 50 ? Śliczny, ale nic poza tym nie potrafię powiedzieć :/
bynek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 To pewno jest jakaś jednostkowa samoróbka. Pojemność tak na "oko" to około 8-10 cm3. Był przywieziony z Moskwy w latach 50 .
MASK Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Niewątpliwie rasowy, mi sie strasznie podoba.
Paweł Prauss Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Co to za motorek? Podobno radziecki z lat 50 ? Mnie osobiście wydaje się bardzo podobny do tego tutaj: Zdjęcia wrzucałem już kiedyś na forum, ale cały wątek gdzieś przepadł... O powyższym silniczku wiem od poprzedniego właściciela, że został wykonany właśnie przez Górskiego. My tu gadu gadu, a tymczasem dzisiaj dotarł do mnie taki motorek.
AndrzejC Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Motorki piekne, ale ja o tej książce na której one polegują. Miałem zamieścić skany tej publikacji w temacie o książkach ale się wstrzymałem ze względu na prawa autorskie. Kiedyś dość dawno miałem okazję poznać kol. Bernarda Krause i głupio by mi było tak po prostu puścić tą książkę na żywioł.... Mam inne wydanie , ale to nic nie zmienia. Ale jak któryś z kolegów będzie miał życzenie to mogę skany przesłać, tyle,że nie publicznie.Proszę się zgłaszać na skrzynkę. A.C.
MASK Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Paweł, ten TR-9, to chyba ostatni z serii Team Race. Bardzo rasowy silnik! A jeśli jesteśmy już przy rasowych silnikach, to niedawno wprosił się do mojej kolekcji K&B 40 S. Dość rzadki, do tego rasowany przez samego Clarenca Lee (Lee Custom). Do tego Clarence zostawił własnoręczne napisaną notatkę na wewnętrznej stronie pudełka dotyczącą dalszej procedury docierania silnika. Sam cymes I na koniec sympatyczna rodzinka. Ten z rurą, to konstrukcja Billa Wisniewskiego
Paweł Prauss Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Piękne motorki... Masz raję Marcinie rok 1989 i ostatni z wyczynowych motorków tej firmy ze wspaniałymi tradycjami...jakie perypetie przeszli z powodu nieuczciwych dystrybutorów to tylko oni wiedzą...teraz takie motorki to tylko od Rosjan i Ukraińców spod lady można nabyć... Te Twoje nowe nabytki prezentują się świetnie i z całą pewnością takie właśnie są, Wy tam za wielką wodą macie jednak niewyobrażalne dla nas możliwości.
Paweł Prauss Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Tymczasem gdzieś na Śląsku przybył do mojej kolekcji taki oto motorek, kto zgadnie co to za jeden :-))
RomanJ4 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 SV - Vladimir Sosnovsky 2.5cc "Junior" F2C diesel engine (Ukraine - Гоночный мотор Агат-2.5) http://www.control-line.eu/team-racing.html https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?1054975-Model-Diesel-Engines/page178 http://www.rcuniverse.com/forum/attachment.php?attachmentid=1647186&d=1375582215 http://controlline.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=8184 http://sosnovskiyengine.narod.ru/photoalbumf2c.html ( http://sosnovskiyengine.narod.ru/) http://controlline.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?printertopic=1&t=11081&postdays=0&postorder=asc&start=0&finish_rel=-10000 (str. 8-9/68, powiekszyć) http://fliphtml5.com/foqd/kzli https://ok.ru/profile/579049229993 http://forum.modelka.com.ua/threads/62015-%D0%93%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%90%D0%B3%D0%B0%D1%82-2-5 https://dev.rcopen.com/forum/f5/topic443703/9
Paweł Prauss Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dzięki Romku, dałeś mi więcej wiedzy na temat tego motorka niż miałem jeszcze chwilę temu. Wygląda na nie lub mało co używany, a kupiłem go za 50€. Warto czasem pojechać na zawody :-))
RomanJ4 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Fajnie, że mogłeś powiększyć swoja niemałą kolekcję o ten ciekawy egzemplarz. Wielu Polaków ma niestety stereotypowe wyobrażenie o Rosjanach(mam na myśli w dawnych granicach ZSRR) jako o dość prymitywnej nacji, ale prawda jest inna, w niektórych dziedzinach wcale nie ustępują zachodowi, w tym wielu modelarskich.. Cieszę się, że mogłem się na coś przydać... (a fajnie by było gdybyś wrzucił jakąś zespołową fotkę Twojego zbioru. Inni koledzy-zbieracze również...) http://youtu.be/RmVcs00yhoE
Rekomendowane odpowiedzi