Lech Mirkiewicz Opublikowano 17 Lipca 2021 Opublikowano 17 Lipca 2021 8 godzin temu, Paweł Praus napisał: Tymczasem dzięki międzynarodowej (a w zasadzie międzykontynentalnej) współpracy z Marcinem przybyło u mnie co nieco ? Ja również dzieki Marcinowi stałem się posiadaczem takiego staruszka. Zaznaczam,że nie jestem kolekcjonerem i zamierzam normalnie go eksploatować 2
Nastin Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D A ja też powiększyłem kolekcję . Wynalazkiem do FSR.
d9Jacek Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 Godzinę temu, Nastin napisał: Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D A ja też powiększyłem kolekcję . Wynalazkiem do FSR. DDR Dremo 3,5 ?
Paweł Prauss Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 12 godzin temu, Nastin napisał: Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D A ja też powiększyłem kolekcję . Wynalazkiem do FSR. Taki brzydki że aż ładny?
symon5 Opublikowano 21 Lipca 2021 Opublikowano 21 Lipca 2021 Nigdy na zawodach tego cuda nie widziałem , moduł duży, w przekładniach stosuje się m-1 ,a który to rok produkcji ?
d9Jacek Opublikowano 21 Lipca 2021 Opublikowano 21 Lipca 2021 13 minut temu, symon5 napisał: który to rok produkcji lata osiemdziesiąte mam trochę róznych DREMO, niektóre z nich jak grzejniki wygladają ,ale solidna niemiecka robota...wrzuce zdjęcia 1
MASK Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 Niełatwo go znaleźć, a jeszcze trudniej w przystępnej cenie. Wreszcie jest: OS Max-D 3
symon5 Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 Kiedyś samozapłony były popularniejsze , w większości doświadczeń był to pierwszy silnik .W moim przypadku MK 16
d9Jacek Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 12 minut temu, symon5 napisał: Kiedyś samozapłony były popularniejsze Marku, a gdzie były bardziej popularne ?
symon5 Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 5 godzin temu, d9Jacek napisał: Marku, a gdzie były bardziej popularne ? Nie gdzie a kiedy , w moim przypadku od połowy lat 70
d9Jacek Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 Godzinę temu, symon5 napisał: Nie gdzie..... nie bez kozery napisałem "gdzie " ? bo w takim kraju jak USA nigdy nie były popularne a w GB wręcz przeciwnie w tzw KDL-ach praktycznie same samopały...ponieważ metanol wzbudzał strach u władców....bo to spiryt a nade wszystko trucizna 1
symon5 Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 W takim razie nie zrozumiałem pytania , w USA najszybciej przekonali się do żarowych silników , oni tam zawsze idą swoją drogą ,
losko_rafal Opublikowano 31 Lipca 2021 Opublikowano 31 Lipca 2021 Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f?. Jak te makarony to poskładali, no jak? No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5. 1
MASK Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 9 godzin temu, symon5 napisał: (...) w USA najszybciej przekonali się do żarowych silników , oni tam zawsze idą swoją drogą , A w zasadzie, to nawet nie mieli się do czego przekonywać Marku, bo w chwili wynalezienia świecy żarowej, powstawały dopiero pierwsze udane konstrukcie samozapłonów. A w przypadku świecy żarowej, wystarczyło po prostu wymienić świecę iskrową na żarową, zdemontować niepotrzebny balast i wlać nowe paliwo. W ten sposób używano jeszcze przez lata istniejące silniki benzynowe bez wywracania wszystkiego do góry nogami. W Europie wtedy wszystko zaczynało się od nowa, był lepszy grunt pod samopały. 2 1
symon5 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Temat jest mi znany ,zauważono że silniki iskrowe pomimo braku prądu dalej pracują no i 2 dodać 2 równa się zapłon żarowy , tak w skrócie . 1
witold_pi Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 31.07.2021 o 22:29, losko_rafal napisał: Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f?. Jak te makarony to poskładali, no jak? No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5. no to muszę mojego makarona sprawdzić, dalej tkwi w woreczku
Grzesiek Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Troche Nova widzialem nawet dilera z zielonej góry znam.Nie słyszałem nigdy o takiej wpadce.
losko_rafal Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 21 godzin temu, Grzesiek napisał: Troche Nova widzialem nawet dilera z zielonej góry znam.Nie słyszałem nigdy o takiej wpadce. W dniu 9.08.2021 o 14:29, Nastin napisał: Czemu się dziwisz to novarossi:D:D: Wcale się nie dziwię. 91 i 60 są na jednym bloku, więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył.
Grzesiek Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 11 godzin temu, losko_rafal napisał: więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył. Co ty tu piszesz za teorie?Jak głowica z dychy do 15-stki?Nie ma możliwosci aby to pasowało,za duza rożnica w srednicy cylindrów obu silników.
Rekomendowane odpowiedzi