Skocz do zawartości

Aukcje ciekawych silników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, d9Jacek napisał:

może być stalokompresyjny jak np  Mitte

Trochę to dziwne bo o ile do żarowego wleje się rożne paliwo i pomoze zmiana świecy na np.zimną lub ciepłą,tak tu nie masz możliwosci zmiany zapłonu przy zastosowaniu rożnych składow mieszanki.Dziwne.

Opublikowano
6 minut temu, Grzesiek napisał:

Trochę to dziwne

Nie... takich silników Diesli - stałokompresyjnych było już troszkę w przeszłości

o tej ENYa  to   czytałem , niestety nie  mam takiego "motorka" , może Marcin będzie wiedział dokładniej

Opublikowano

Tutaj wrzuciłem kilka zdjęć, strona 4:

Zmiana kompresji tylko podkładką pod głowicą. 

 

 

5 godzin temu, jarek996 napisał:

 

Jasne , jeszcze mnie w diesle "wbij" ?

Pozniej bedzie w starym pudelku , w nowym pudelku , z instrukcja i k  luczami , zez instrukcji i tak mozna ciagnac w nieskonczoniosc ?

 

Poniewaz NIE "diesluje" , wiec skupie sie na zlapaniu klasycznej , alkoholowej 35 4-C i bedzie to ostatni w kolekcji ( jak to mozna nazwac kolekcja ).

Ten ktory podales wyzej , byl ze dwa lata temu w GB i poszedl chyba za 350 funciochow ( tez nowy ) . Nie walczylem.   


Samopały 4C były tylko dwa, więc jakbyś tego wziął, to zostałby Ci już tylko jeden :D

  • Lubię to 1
Opublikowano
8 godzin temu, MASK napisał:

Tutaj wrzuciłem kilka zdjęć, strona 4:

Zmiana kompresji tylko podkładką pod głowicą. 

 

 


 

No to wynalazek .

Opublikowano
17 minut temu, witold_pi napisał:

że był przykręcany

nowy ale  przykręcany, byc może u producenta...

świeca na 1000% oryginalna

generalnie jest tak brzydki, że az piekny?

Opublikowano
23 godziny temu, witold_pi napisał:

żarowa Multipla

no i miała również braci......równie przystojnych?..a może to siostry były ? w obecnych czasach to niczego już nie można byc pewnym...to trochę jak ze stripteasem transwestyty;)

Opublikowano
4 godziny temu, d9Jacek napisał:

jeszcze się zastanawaiasz ?

 

Teraz to za pozno . Zdazylem poczytac troszke przed ewentualnym kliknieciem i okazalo sie, ze Mark I

mial troche "problemow" z gaznikiem ( wyeliminowanych w pozniejszych modelach ). Chcialem go ew. do latania , ale mam OS FT 300 , do ktorego sa i czesci i serwis ( w razie czego ) . Odpuscilem wiec.  Na polke nie kupuje , bo NIE kolekcjonuje. Poszedl za 500 franciszkow. Jedeny chetny ?  

Opublikowano
2 godziny temu, jarek996 napisał:

ale mam OS FT 300 , do ktorego sa i czesci 

częsci są  ale nie wszystkie:(...

mam dwa, jeden w pudle z naklejkami a drugi ze strzelonym wałem... i nie mozna go dostać( wału)

edet:

no ale KAVAN to nie OS, Kavan był kopią Continentala i teraz raczej  to inwestycja na zaś

Opublikowano
3 godziny temu, d9Jacek napisał:

częsci są  ale nie wszystkie:(...

mam dwa, jeden w pudle z naklejkami a drugi ze strzelonym wałem... i nie mozna go dostać( wału)

edet:

no ale KAVAN to nie OS, Kavan był kopią Continentala i teraz raczej  to inwestycja na zaś

Zainwestowalem w troszke "grubsze" rzeczy jak silniczki ?

 

Pozostane przy moim OS Maxie . Do niego sa WSZYSTKIE czesci dostepne w kazdym razie.

 

 

 

Co to jest za silnik ? 

 

$_57.jpg

  • 3 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.