heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Duże prądy lecą w tych motorówkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 A Ty ile prądu chcesz puścić przez te złącza XT60? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 XT60 spokojnie przepuszczą 120A.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 No ma pewno tylko czemu nazywają sie XT60? Jak dla mnie juz przy 100A sie zdrowo grzeją. A czemu? Bo przy wydajnych pakietach, rezystancja złącza wynosi nawet grubo ponad 15% rezystancji pakietu. Jak ktos zna prawo Ohma to wie co to oznacza. Poza tym gdzies w tekście pojawiło sie 300A. Dlatego z ciekawości pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Dość, duże , te 1500W z 4 cel w modelu jeździ. Tylko u nas tak jak gaz otworzysz to za 6 minut zamykasz więc pakiety mają nędzne życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Tak Jurek dobrze wyczytałeś będzie 300A może 350A. Jednak jest mała róznica. Myślisz ze może się rozlutować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 XT90? Lepiej ale przy takich prądach dobre 6mm goldy to podstawa. Albo minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Mam 8mm ale strasznie ciężko je wpinać,a co mówić jak jest wszystko na sztywno i nie ma swobody ruchu. Tu mam 5,5mm i powinno być ok. Miałem to mieć na oku.Twoja uwaga była jak najbardziej słuszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jesli producent podaje maksymalny prąd chwilowy 130A dla tego złącza``, to nie jest to najlepsze złącze a kable jakie masz? 4mm2? na tych kablach przy takim prądzie będziesz miał spadek napięcie min 1%. Czyli na jednym przewodzie stracisz min 80W mocy. Na 6mm2 z 60W. Razy dwa to wychodzi fajna grzałka i jednak strata mocy. pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dobrze mówisz cZyNo. Jak przewody są ciepłe po locie to znaczy, że mają z małe przekroje. Wiem, że to upierdliwe w rekreacji ale swego czasu lutowałem przewody bezpośrednio przed biegiem do akumulatora. To sprawdzało się dobrze. Teraz używam goldów 4mm, 6mm i 8mm, zależnie od potrzeb . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Michał.6KW to nie 1,5 Wiec tu wszystkie przewody będą ciepłe i bardziej ciepłe.Taka kolej rzeczy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 będą ciepłe na kilka sekund a nie na 6min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jak sa bardziej ciepłe to powinno sie dac grubsze. Taka kolej rzeczy właściwego działania. Takie sobie złącza, stosunkowo cienkie kable i wydajne pakiety=spore straty mocy. Albo pro albo prawie pro to taka moja uwaga. Warto analizować rożne aspekty budowy modelu. Marek robi model do polatania. Model wyczynowy powinien byc optymalizowany od a do z. Tam grają wagę ułamki sekund i niepotrzebnie stracone w cieple Waciki napędowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Oczywiście ,ze walcząc o setne sekund można nawet wykonać spoiler satelity. Ale nie róbmy jaj,ze mają być zimne luty itp. bo to już będzie kabaret ,a nie logiczna rozmowa. W takim razie muszę wymienić wszystko,bo wszystko mam ciepłe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jakie zimne luty i kabaret? Jak masz zimne luty to kie kabaret tylko kret A tak przy okazji Akurat kable i złącza łatwo jest wymienić. Był dzis oblot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dzisiaj pojechałem specjalnie do Kętrzyna na lotnisko,ale nie zrobiłem jednej ważnej rzeczy tzn nie usunełem blokady z 13V na reglu co skutkowało blokadą obrotów. A pewien pan znany w świadku f5b ostrzegał mnie,ze mam wszystko usunąć,bo spadki muszą być duże i się tego nie ominie..Niestety na lotnisku nie dałem rady tego zrobić co poskutkowało wzrostem ciśnienia i sobie odpuściłem Mam nadzieje,ze może już nawet jutro zrobie udany lot.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Nooo. Ty to umiesz siebie zaskoczyć 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 I jak dzisiaj ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dzisiaj pogoda tragiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Jaka tragiczna, pogoda jak drut piękne słońce 20 stopni wiaterek 3m/s. Też z dużym zaciekawieniem czekam na oblot. Ale Marek bez ciśnienia, wiesz jak to jest, jak coś chcesz koniecznie na siłę to na pewno coś pójdzie nie tak, więc pogoda i nastój muszą współgrać - musisz sam chcieć i nie dawaj się podpuszczać tym łobuzom powyżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi