heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Duże prądy lecą w tych motorówkach?
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 A Ty ile prądu chcesz puścić przez te złącza XT60?
piotralski Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 XT60 spokojnie przepuszczą 120A....
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 No ma pewno tylko czemu nazywają sie XT60? Jak dla mnie juz przy 100A sie zdrowo grzeją. A czemu? Bo przy wydajnych pakietach, rezystancja złącza wynosi nawet grubo ponad 15% rezystancji pakietu. Jak ktos zna prawo Ohma to wie co to oznacza. Poza tym gdzies w tekście pojawiło sie 300A. Dlatego z ciekawości pytam.
mike217 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Dość, duże , te 1500W z 4 cel w modelu jeździ. Tylko u nas tak jak gaz otworzysz to za 6 minut zamykasz więc pakiety mają nędzne życie.
heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Tak Jurek dobrze wyczytałeś będzie 300A może 350A. Jednak jest mała róznica. Myślisz ze może się rozlutować?
cZyNo Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 XT90? Lepiej ale przy takich prądach dobre 6mm goldy to podstawa. Albo minimum
heksodus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Mam 8mm ale strasznie ciężko je wpinać,a co mówić jak jest wszystko na sztywno i nie ma swobody ruchu. Tu mam 5,5mm i powinno być ok. Miałem to mieć na oku.Twoja uwaga była jak najbardziej słuszna.
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jesli producent podaje maksymalny prąd chwilowy 130A dla tego złącza``, to nie jest to najlepsze złącze a kable jakie masz? 4mm2? na tych kablach przy takim prądzie będziesz miał spadek napięcie min 1%. Czyli na jednym przewodzie stracisz min 80W mocy. Na 6mm2 z 60W. Razy dwa to wychodzi fajna grzałka i jednak strata mocy. pozdrowionka
mike217 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Dobrze mówisz cZyNo. Jak przewody są ciepłe po locie to znaczy, że mają z małe przekroje. Wiem, że to upierdliwe w rekreacji ale swego czasu lutowałem przewody bezpośrednio przed biegiem do akumulatora. To sprawdzało się dobrze. Teraz używam goldów 4mm, 6mm i 8mm, zależnie od potrzeb .
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Michał.6KW to nie 1,5 Wiec tu wszystkie przewody będą ciepłe i bardziej ciepłe.Taka kolej rzeczy..
diabolo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 będą ciepłe na kilka sekund a nie na 6min
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jak sa bardziej ciepłe to powinno sie dac grubsze. Taka kolej rzeczy właściwego działania. Takie sobie złącza, stosunkowo cienkie kable i wydajne pakiety=spore straty mocy. Albo pro albo prawie pro to taka moja uwaga. Warto analizować rożne aspekty budowy modelu. Marek robi model do polatania. Model wyczynowy powinien byc optymalizowany od a do z. Tam grają wagę ułamki sekund i niepotrzebnie stracone w cieple Waciki napędowe.
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Oczywiście ,ze walcząc o setne sekund można nawet wykonać spoiler satelity. Ale nie róbmy jaj,ze mają być zimne luty itp. bo to już będzie kabaret ,a nie logiczna rozmowa. W takim razie muszę wymienić wszystko,bo wszystko mam ciepłe..
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jakie zimne luty i kabaret? Jak masz zimne luty to kie kabaret tylko kret A tak przy okazji Akurat kable i złącza łatwo jest wymienić. Był dzis oblot?
heksodus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Dzisiaj pojechałem specjalnie do Kętrzyna na lotnisko,ale nie zrobiłem jednej ważnej rzeczy tzn nie usunełem blokady z 13V na reglu co skutkowało blokadą obrotów. A pewien pan znany w świadku f5b ostrzegał mnie,ze mam wszystko usunąć,bo spadki muszą być duże i się tego nie ominie..Niestety na lotnisku nie dałem rady tego zrobić co poskutkowało wzrostem ciśnienia i sobie odpuściłem Mam nadzieje,ze może już nawet jutro zrobie udany lot..
cZyNo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Nooo. Ty to umiesz siebie zaskoczyć 2
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 I jak dzisiaj ? - Jurek
heksodus Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Dzisiaj pogoda tragiczna.
Konrad_P Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Jaka tragiczna, pogoda jak drut piękne słońce 20 stopni wiaterek 3m/s. Też z dużym zaciekawieniem czekam na oblot. Ale Marek bez ciśnienia, wiesz jak to jest, jak coś chcesz koniecznie na siłę to na pewno coś pójdzie nie tak, więc pogoda i nastój muszą współgrać - musisz sam chcieć i nie dawaj się podpuszczać tym łobuzom powyżej .
Rekomendowane odpowiedzi