Skocz do zawartości

APOCALYPTO F5B CARBON / KEVLAR


heksodus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marku, czy miałeś w modelu wersję HV, Lite HV, czy Lite? Czy zgoła odmienną bo nie nadążam patrząc na fotki :)

Z tego co pamiętam i z obrazka który zamieściłeś wynika że Lite....

 

PS

Pamiętaj, że obciążając regulator ponad to co zaproponował producent zaczynasz generować ponad normatywne ciepło....

Czy, i ile to wytrzyma ponad normę, sprawdzasz na swoje ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ice lite200. A nad tym drugim ice 200 się zastanawiam czy c go nie kupic.Ale to chyba to samo tylko inne pudełko. Czy dalej to jest ryzyko, Bo dla mnie jeśli coś się zapala to znaczy ze jest wadliwe. Pakiet w momencie utraty syg czyli jak rozumiem zwarcia na zew becu miał 38 stopni. Czyli bateria odpada,motor również,a na poprzednim pakiecie już esc sygnalizował dzwiekiem i czerwon diodą. Prąd jaki miał to 180A może na 5sek,a nie 350A wiec nie może zpalić reg :) to było tylko 16x17slim na 4S Nie ma prawa się jarać. Po prostu chyba był wadliwy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Marku - z Twoich wypowiedzi i załączonych zdjęć wcale nie wynika, że przyczyną było zapalenie się regulatora ! Przynajmniej dla mnie.... To równie dobrze może być skutek !

Zacząłbym od sprawdzenia silnika, o ile to jeszcze jest możliwe.

Mam kilka CC (zgoda, ani jednej 200) i nie mogę o nich powiedzieć złego słowa, wręcz przeciwnie ! ICE 100 obciążałem w locie 165 A i nawet się nie zająknął. Lite 75 chodził na 120A - i tak samo. Ale miałem zaprogramowane przeciążenie (krótkotrwałe).

HV oznacza "high voltage" czyli do pracy z wyższym napięciem niż 6 cel w "lite" czy 8 cel w "ICE". Regulatory CC są zabezpieczone od przeciążenia (zła nastawa przeciążenia ?) i od przegrzania. Nie chce mi się wierzyć żeby zawiodły 2 zabezpieczenia jednocześnie, chociaż nie wykluczam

Z tego co mi wiadomo, żaden regulator nie jest zabezpieczony w żaden sposób od zwarcia na wyjściu ! Stąd moje podejrzenie w kierunku silnika, przewodów czy samej końcówki mocy pod kątem zwarcia.

Jeżeli silnik dalej normalnie pracuje - pozostają przewody (przetarta izolacja ?), paproch w regulatorze ? Na końcu - wadliwy regulator !

Na temat zasilania z BEC-a, obojętnie czy integralnego czy zewnętrznego mam wyrobione zdanie ! Nie ukrywam, że nie dalej jak 2 dni temu rozważałem wcześniejsze smutne doświadczenia w tym temacie odłożyć do lamusa.... Jeszcze przed Twoją relacją zdrowy rozsądek powrócił na swoje miejsce.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie 200A bez radiatora 

przy zapchanym bebechami kadlubie

to nie miało prawa dłużej działać

 

Zakładając ,ze za długo go męczyłem i się przegrzał to powinien po prostu się zjarac a nie zapalić.Mam rację?

 

Tylko, że do "zjarania" dochodzi w momencie temp przekraczającej wytrzymałość podzespołów. I tu Twoja racja nie jest już tak oczywista. A w tym układzie (kadłubie) miałeś dwie grzałki obok siebie ;)

 

38 stopni baterie a ile miał regiel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.