heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zastanawiam się teraz nad tym. Mam 100A i jak na razie jest ok,ale nie traktowałem go większym prądem jak 120A. Czym zasadniczo się rózni HV od ICE? Zawsze myślałem ze do szybola idzie ice i tyle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Wersja Rev2 jest raczej dobrze działająca. Skrót myślowy - ice HV 200 Bez logów z apki czy filmu i tak nie bedzie wiadomo co sie stało. Reg mogl sie spalić z powodu zgniecenia przez pakiet...wlasciwie nawet jesli był sprawny to na pewno by sie zjarał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Marku, czy miałeś w modelu wersję HV, Lite HV, czy Lite? Czy zgoła odmienną bo nie nadążam patrząc na fotki Z tego co pamiętam i z obrazka który zamieściłeś wynika że Lite.... PS Pamiętaj, że obciążając regulator ponad to co zaproponował producent zaczynasz generować ponad normatywne ciepło.... Czy, i ile to wytrzyma ponad normę, sprawdzasz na swoje ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A jesli sie palił to spalił sie mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Miałem ice lite200. A nad tym drugim ice 200 się zastanawiam czy c go nie kupic.Ale to chyba to samo tylko inne pudełko. Czy dalej to jest ryzyko, Bo dla mnie jeśli coś się zapala to znaczy ze jest wadliwe. Pakiet w momencie utraty syg czyli jak rozumiem zwarcia na zew becu miał 38 stopni. Czyli bateria odpada,motor również,a na poprzednim pakiecie już esc sygnalizował dzwiekiem i czerwon diodą. Prąd jaki miał to 180A może na 5sek,a nie 350A wiec nie może zpalić reg to było tylko 16x17slim na 4S Nie ma prawa się jarać. Po prostu chyba był wadliwy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Wersja lite ma jeszcze ograniczenia prądowe w zależności od przepływu powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zakładając ,ze za długo go męczyłem i się przegrzał to powinien po prostu się zjarac a nie zapalić.Mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 http://www.castlecreations.com/products/phoenix_ice.html To jak taki dałeś to dałeś ciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 U mnie w ustawieniach było 350A Bądż bez ograniczen. Miałem 350A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zjarał sie gdy glebę zaliczyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 No taki taki. Jak na zdjęciu z silnikiem. Co Piotr wkleił. A czemu dałem ciała? Jarał się już w powietrzu bo dym leciał i powstało zwarcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Przeczytaj kartę katalogowa to sie dowiesz i do niego chciałeś pakiet 10s podłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Jurek oszczędz mi rebusów. Jakie 10 S ???5S jak już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 to jest poza moja percepcja. Synowi na takie cos bym powiedział...cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Marku - z Twoich wypowiedzi i załączonych zdjęć wcale nie wynika, że przyczyną było zapalenie się regulatora ! Przynajmniej dla mnie.... To równie dobrze może być skutek ! Zacząłbym od sprawdzenia silnika, o ile to jeszcze jest możliwe. Mam kilka CC (zgoda, ani jednej 200) i nie mogę o nich powiedzieć złego słowa, wręcz przeciwnie ! ICE 100 obciążałem w locie 165 A i nawet się nie zająknął. Lite 75 chodził na 120A - i tak samo. Ale miałem zaprogramowane przeciążenie (krótkotrwałe). HV oznacza "high voltage" czyli do pracy z wyższym napięciem niż 6 cel w "lite" czy 8 cel w "ICE". Regulatory CC są zabezpieczone od przeciążenia (zła nastawa przeciążenia ?) i od przegrzania. Nie chce mi się wierzyć żeby zawiodły 2 zabezpieczenia jednocześnie, chociaż nie wykluczam Z tego co mi wiadomo, żaden regulator nie jest zabezpieczony w żaden sposób od zwarcia na wyjściu ! Stąd moje podejrzenie w kierunku silnika, przewodów czy samej końcówki mocy pod kątem zwarcia. Jeżeli silnik dalej normalnie pracuje - pozostają przewody (przetarta izolacja ?), paproch w regulatorze ? Na końcu - wadliwy regulator ! Na temat zasilania z BEC-a, obojętnie czy integralnego czy zewnętrznego mam wyrobione zdanie ! Nie ukrywam, że nie dalej jak 2 dni temu rozważałem wcześniejsze smutne doświadczenia w tym temacie odłożyć do lamusa.... Jeszcze przed Twoją relacją zdrowy rozsądek powrócił na swoje miejsce. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Jurku - To jest budżetowy regulator bez radiatora. Jakos nie próbował bym latać z tym przy takich prądach, przy zapchanym bebechami kadlubie i bez alternatywnego zasialania awioniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zobacz co producent pisze odnośnie tego regla. Przepływ powietrza ma byc min 20mph. W przypadku 100 czy 160 wystarczy 5mph. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Chińskie regulatory YEP sprawdzają się doskonale, polecam naprawdę. To lepsza kopia YGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArabaT Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Prawie 200A bez radiatora przy zapchanym bebechami kadlubie to nie miało prawa dłużej działać Zakładając ,ze za długo go męczyłem i się przegrzał to powinien po prostu się zjarac a nie zapalić.Mam rację? Tylko, że do "zjarania" dochodzi w momencie temp przekraczającej wytrzymałość podzespołów. I tu Twoja racja nie jest już tak oczywista. A w tym układzie (kadłubie) miałeś dwie grzałki obok siebie 38 stopni baterie a ile miał regiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 138? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi