robertus Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Profil made in Marek Rokowski, dwuwypukły jak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Profil made in Marek Rokowski, dwuwypukły jak mi się wydaje. Dzięks. Z tego co widzę na filmie, wznios masz niewielki, ale w zakrętach radzi sobie nieźle i ogólnie jest stabilny. Fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Wznios zamierzałem nieco większy, tylko pręty węglowe mi naprężyły piankę i wznios jest wynikiem zwężania się profilu. czyli górna powierzchnia skrzydła jest prosto a wznios jest na dolnej płaszczyźnie. W locie jest stabilny i przewidywalny, inaczej nie odważyłbym się latać nisko. Bardzo przyjemnie się nim lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Latałem równo 8min Do pakietów weszło 1871mA. Czyli średni prąd pobierany w locie ,to 14A jak się nie pomyliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Taka uwaga z dzisiejszego latania. Śmigło wyciaga wał z silnika. Blokuje się wtedy na zawleczce C od tyłu. Opiera się na łożyskach i silnik zaczyna ciężko chodzić, Wał jest mocowany tylko na jedną śrubke imbusową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Taka uwaga z dzisiejszego latania. Śmigło wyciaga wał z silnika. Blokuje się wtedy na zawleczce C od tyłu. Opiera się na łożyskach i silnik zaczyna ciężko chodzić, Wał jest mocowany tylko na jedną śrubke imbusową. Wbić wał na mocny Loctite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Zmontowałem film z poboru prądu dla tego silnika http://youtu.be/iECK1Wl_5L4 W ramach oblatywania, przesuwam środek ciężkości do tyłu. W tej chwili mam dołożone 20gram na ogonie co ustawia środek ciężkości na 73mm.(Poprzednio było na 65mm.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkozi Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Robercie co jest potrzebne żeby robić takie fajne pomiary pobory prądu ? Poza tym fajny dźwięk silnika no i modelik pierwsza klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Logger: http://www.hobbyking...4_E_Logger.html Z niego masz wykres, taki jak na końcu filmu. Można te dane odtwarzać i oglądać na zegarach analogowych lub cyfrowych. Reszta to zabawa w programach graficznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Kolejny lot w poszukiwaniu optymalnego dla mnie SC. Dołożyłem kolejne 10gram na ogon (razem już 30gram). Środek ciezkości przesunął się do około 78mm od krawędzi natarcia przy kadłubie. Tym razem jednak było już za daleko. Sterowanie było bardzo czułe, choć z drugiej strony model słuchał się bardzo dobrze. Dla mnie jednak był zbyt narowisty. Podczas szybowania widać, że już nieco pompuje. W następnych lotach wrócę do poprzedniego ustawienia. Poniżej filmik. http://youtu.be/EJTtbrkKxN8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Śmieszne lądowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 No baaa starałem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ehh, ja to cos mam pecha do tego samolotu, znowu się rozbiłem. Tym razem z kamerą na pokładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ujęcia z dwóch kamer... Przenosisz filmy z latania RC na jakieś niebotyczne wyżyny . Co się właściwie stało, tzn. skąd kraksa? Jakieś straty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Szczerze nie wiem. kamera na pewno oddziaływała na lot, bo była no końcu skrzydła, jednak 40gram robi różnicę mimo dużego i ciężkiego samolotu. Stawia większy opór i samolot miał tendencję do zakrętów w prawo. Ale jakoś nie specjalnie mocno, dało się skorygować. I teraz nie wiem, dlaczego model zaczał robić beczkę, jakoś nie zamierzałem tego robić, być może straciłem sygnał na chwilę. Potem miałem kontorlę, ale się pogubiłem, gdzie góra, gdzie dół, no i bum. Było trochę mgliście i model zrobił się czarnym krzyżykiem. Do wklejenia wręga silnikowa i pilot, bo zaczął latać po kabinie z fotelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Robercie co to za kamerka którą wsadziłeś na skrzydło ? EDIT .. dobra już wiem przeczytałem w wątku z Twoim edf'em że to mobius Bardzo ładnie nagrywa daj kamerę za kabiną żeby objęła przód modelu i cześć kabiny powinny być ładne ujęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ...być może straciłem sygnał na chwilę. Niepokoi mnie to, czyżby tak łatwo było o utratę sygnału? Masz tam jakieś zakłócacze? Bo za daleko nie odlatywałeś przecież... Było trochę mgliście i model zrobił się czarnym krzyżykiem. Niestety, mam wrażenie, że warbirdy z typowym kamuflażem, jak nie są dobrze oświetlone, dość łatwo zamieniają się w takie krzyżyki. Też to przerobiłem i faktycznie można zgłupieć na moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Aby był dobrze widoczny na tle zielonego lasu zrobiłem malowanie pustynne, jest kontrastowe. Muszę sprawdzić antenę w odbiorniku, może coś tutaj, a może mi się wydaje, że to sygnał i pilot d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Robertus model zacny, ale pilota to być wymienił. Za sterami P-40 powinien siedzieć ten gość: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Znam film, bardzo mi się podoba. Pewnie jakby on prowadził to bym się nie rozbił. http://youtu.be/hDKI1r8wb5Y daj kamerę za kabiną żeby objęła przód modelu i cześć kabiny powinny być ładne ujęcia zobacz w wątku o F-18 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/28627-fa-18-super-hornet-czy-super-to-sie-okaze/page__view__findpost__p__483944 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi