hmm Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Witam, w wakacje kupiłem używanego mefista. Model przyjechał z nieco innym silnikiem i był bardziej poobijany niż myślałem Miał ponad 100 gram ołowiu za silnikiem więc postanowiłem wsadzić większe wyposażenie zamiast ołowiu. Model ma dość krótki przód lub długi tył, ponieważ mimo sporego wyposażenia( NTM 35-36A 1400Kv/550W, HK 60A, Turnigy 2650mAh 3S) sc nadal jest 2-3 mm za tym proponowanym przez producenta. Od samego początku latało się nim raczej średnio, musi latać szybko i uwielbia przepadać, więc wiedziałem, że jest tylko kwestią czasu, aż spadnie. No i przed wczoraj zaliczyłem pięknego kreta zawracając po nieudanej próbie lądowania. Straty nie są duże. Poniżej filmik z lotu i kilka zdjęć. Pozdrawiam. http://www.youtube.com/watch?v=IetkDYnoHf0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowal Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Ładnie się sypnął. Czemu nie wyważyłeś go zgodnie z zaleceniami producenta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest horn3t Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Przy lądowaniu definitywnie przeciągnąłeś i ratowałeś się silnikiem dalej zaciągając model, a 2-3 mm nie maiły tu wpływu na właściwości lotne. Proponuje więcej treningu w lataniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArabaT Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Witam, w wakacje kupiłem używanego mefista [...] sc nadal jest 2-3 mm za tym proponowanym przez producenta [...] latało się nim raczej średnio, +kamerka na ogonie. był bardziej poobijany niż myślałem teraz bedzie wymuskany Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmm Posted January 1, 2014 Author Share Posted January 1, 2014 Ładnie się sypnął. Czemu nie wyważyłeś go zgodnie z zaleceniami producenta? Tak jak napisał horn3t wydaje mi się, że te 2-3 mm nie mają aż takiego znaczenia, a nie chce dociążać bo już nie jest za lekki. +kamerka na ogonie. Aż taki głupi to nie jestem Odpowiednio dociążony przód i akurat w tym locie sc był idealnie tam gdzie podaje producent. Treningi jak najbardziej, do niedawna miałem okazję latać codziennie, a teraz maksymalnie raz na tydzień i niestety widzę spory spadek formy do tego co było kiedyś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts