robertus Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 U góry nie masz gniazda na łożysko. Bez łożyska wygląda tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 to nie istotne jest czy nie ma gniazda ,istotne dla mnie jest ze moj silnik ma oba lozyska jednakowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Nie zrozumiałeś. Jakbyś miał to gniazdo to by było tak jak trzeba, czyli na górze łożysko 7mm. Pewnie jak wyciągałeś stare łożysko to wyciągnąłeś razem z tym. Teraz musisz kombinować co tam wejdzie, a i tak w czasie pracy łożysko może się uszkodzić bądź zatrzeć. Pewnie ten kawałek aluminium między łożyskiem a wirnikiem czemuś służył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 taki kupilem nic nie kombinowalem ale mam jeszcze jeden cf2822 i musze go sprawdzic w domu czy takze ma jednakowe lozyska , byly razem kupowane w tym samym czasie i w tym samym sklepie dobrze cie zrozumialem , u mnie u gory wchodzi lozysko 3x8x4 jak w cieple maslo bez problemow wpycham je palcem tak jak te u dolu i oba siedza idelanie , silnik jest oryginalny i nic nie wyjalem z niego przez pomylke, pierwszy raz zmieniam w nim lozyska , wczesniej zmienialem w cf 2805 i tam gorne jest malenkie bardzo a dolene tez 3x8x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Jak taki kupiłeś to może to taka innowacja i teraz z obu stron są takie same łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 tak tez mysle , a u gory w moim jest taki wlasnie pierscien miedzy lozyskiem a stojanem , jak bede w domu rozbiore tamten drugi i sprawdze , ja zamowilem z ABC.RC wlasnie to lozysko 3x7x3 i sie bardzo zdziwilem ze nie pasowalo i ze sa w nim 2 identyczne , bo wszsycy pisali ze w tych silnikach sa 2 rozne. tylko ze ja kupilem te silniczki dosc dawno, jakies 2 lata temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayster8405 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 A co powiesz Mirek, jak byłem w sklepie z łożyskami i pytałem czy mają tego rozmiaru łożyska, uzyskałem odpowiedz że owszem, mogą mi zamówić gdzieś w Krakowie taki wymiar, ale po 18 złotych za sztukę / japońskie szybkoobrotowe/.Jak sądzisz ,czy warto kupić jak się ma dobry motorek.?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 nie wiem , ja tam wole te po 1,80 zl za sztuke bo cf emax to zadna wielka technologia, a nie ma pewnosci czy oni ci w tym sklepie nie dadza tych samych, tyle ze za 18 zlotych jak sie ma dobry motorek to sie nic nie kupuje tylko sie lata, a jak sie lozyska zjada to wtedy sie ma niedobry motorek i sie kupuje lozyska i sie ma znowu dobry motorek na jakis czas, ja latam malo bo mnie stale w domu nie ma wiec mi te tanie wystarczaja w zupelnosci, dopiero raz wymienialem, a silnikczki mam juz ok 2 lat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Takie pytanie na szybko: zawleczka na ośkę jest tylko jedna na dole, czy są dwie, a po prostu jedną gdzieś przez nieuwagę posiałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Jedna na dole U góry wał jest przykręcony śrubką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonczek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Troszkę odgrzebię wątek. Mam taki silniczek w modelu ESA. Robiłem małe remonty na polu i ukręciłem gwint w łożu silnika, o tutaj: Macie koncepcję jak to naprawić? Bo jakoś nie wierzę, że silniczek będzie się trzymał na jednej śrubeczce Może warto spróbować zrobić tam większy gwint i zastosować większą śrubę? Może da się gdzieś kupić inne loże do tego silnika? Jestem otwarty na propozycje, nie mam nic do stracenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opcję z nagwintowaniem większego otworu przerabiałem. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Będzie się trzymał na jednej śrubeczce. Tam jest chyba połączenie kształtowe (podcięcie w tulei silnika, w które wkręca się śruba). Jeżeli koniecznie musisz mieć 2 śruby to: 1. rozwiercić istniejący otwór na następny rozmiar i nagwintować 2. nawiercić nowy otwór w innym miejscu i nagwintować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonczek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 No to muszę kupić jakiś sprzęt do gwintowania (bo mój domowy warsztat takiego nie posiada) i spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 2. nawiercić nowy otwór w innym miejscu i nagwintować Najlepiej około 90* kątowych względem tego, który jest. Na tej samej linii obwodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssuchy Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Może da się gdzieś kupić inne loże do tego silnika? ...Tak można. Oprócz łoża do wręgi są produkowane do Emaxów CF łoża na beleczkę 10x10 (robertus pisał o tym TUTAJ): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Wiercenie chyba będzie zbędne przy gwintowaniu na m4 w miękkim aluminium. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Wiercenie chyba będzie zbędne przy gwintowaniu na m4 w miękkim aluminium. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Nie, lepiej przewiercić Fi 3,2 - gwintownik nie jest przewidziany do skrawania innymi ostrzami niż te nacinające sam gwint, a ponadto nadmiar wiórów też może narobić kichy... Do gwintowania polecam izopropanol, metanol lub zwykły dynksik - w amelinium, zwłaszcza mniętkim - nigdy na sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruuu Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Takie miękkie coś nagwintujesz wkrecajac na sile większą, w miarę twardą śrubke. 3 minuty. Być może pierwsze dwie śrubki pójdą na stracenie. Przerabiane i działa. Oczywiście można do tego podejść tez prawidłowo, metodologiczne i zgodnie z nauką. Tylko trochę dłużej to zajmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Nie, lepiej przewiercić Fi 3,2 - gwintownik nie jest przewidziany do skrawania innymi ostrzami niż te nacinające sam gwint, a ponadto nadmiar wiórów też może narobić kichy... Do gwintowania polecam izopropanol, metanol lub zwykły dynksik - w amelinium, zwłaszcza mniętkim - nigdy na sucho Zerwany gwintowane m3 zostawia otwór 3,15, no niech będzie 3mm. Gdyby gwintować w nierdzewce, to bez rozwiercania bym nie ryzykował, ale w aluminium pójdzie bez problemu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi