Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak już gdybamy, to moim zdaniem bardzo słaby napęd do sporego modelu :)

- mała moc silników

- to co wspomniał Robert: śmigła daleko od silnika (możliwe bicie) i blisko spływu  (fajny dźwięk, ale po co) ==> same straty

- jak się zmieszczą, to lepszą sprawność miałyby 8x4 2 łopatowe, ale nie wiem co na to silnik

Opublikowano

1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć.

2. Rzeczywiście, za głęboko włożyłem silniki. Może jeszcze wysunę i obetnę wał. Jeśli mam zapas na przewodach, bo regle już wklejone  ;)

3. Powyżej 7 cali śmigło będzie zahaczało o kadłub.

Opublikowano

1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć.

Jak zdajesz sobie z tego sprawę i nie bardzo jest jak poprawić, to pozostaje  tylko trzymać kciuki.

 

Koniecznie film z oblotu !

Powodzenia

Opublikowano

Koniecznie film i koniecznie z kilku kamer jeśli to możliwe, aby był materiał do analizy.

 

Na pewno będzie kamera  na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki.

Opublikowano

Na pewno będzie kamera  na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki.

Chętny znajdzie się na pewno. Daj tylko znać. Na lotnisku jestem ostatnio prawie codziennie,ale widać w innych godzinach niż Ty.

Opublikowano

Lutując kable w modelu z EPP zawsze należy być czujnym i uważać, gdzie się odsuwa lutownicę:

To "pryszcz".

Do wesela/czwartku się zagoi. :D

 

To gdzie ma być ten oblot? i o której?

Może też podjadę z następną kamerką dla uchwycenia innej płaszczyzny?

Opublikowano

Stefanie, Jesteśmy z Jarkiem umówieni na czwartek na 18:00 na Koczargach. Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa  :D

Opublikowano

może od razu trzeba dać znać do PKBWL?

 

 

 

Całą dobę czynny jest telefon alarmowy 500 233 233 do wykorzystania wyłącznie w przypadku powiadamiania o wypadku lotniczym.

Sekretariat PKBWL czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15
telefon 22 630 11 31, 22 630 11 44
faks 22 630 11 17 
e-mail: pkbwl@mir.gov.pl 
Opublikowano

Oj tam, zaraz wypadek. Jak będzie zapis to będzie można na spokojnie popatrzeć jak się zachowuje w powietrzu i gdzie trzeba poprawić.  Stres w oblocie powoduje, że zapomina się o większości spraw.

Opublikowano

Stefanie, Jesteśmy z Jarkiem umówieni na czwartek na 18:00 na Koczargach. Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa  :D

Wstaw jak dojechać.

Opublikowano

Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa  :D

Przynajmniej będzie dużo rąk do pomocy przy zbieraniu resztek wraku  :P ... nie no żart oczywiście. UDANEGO oblotu !  :lol:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.