hubert_tata Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Jak już gdybamy, to moim zdaniem bardzo słaby napęd do sporego modelu - mała moc silników - to co wspomniał Robert: śmigła daleko od silnika (możliwe bicie) i blisko spływu (fajny dźwięk, ale po co) ==> same straty - jak się zmieszczą, to lepszą sprawność miałyby 8x4 2 łopatowe, ale nie wiem co na to silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć. 2. Rzeczywiście, za głęboko włożyłem silniki. Może jeszcze wysunę i obetnę wał. Jeśli mam zapas na przewodach, bo regle już wklejone 3. Powyżej 7 cali śmigło będzie zahaczało o kadłub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć. Jak zdajesz sobie z tego sprawę i nie bardzo jest jak poprawić, to pozostaje tylko trzymać kciuki. Koniecznie film z oblotu ! Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Koniecznie film i koniecznie z kilku kamer jeśli to możliwe, aby był materiał do analizy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Czarne skrzynki zamontuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Koniecznie film i koniecznie z kilku kamer jeśli to możliwe, aby był materiał do analizy. Na pewno będzie kamera na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkow Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Na pewno będzie kamera na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki. Chętny znajdzie się na pewno. Daj tylko znać. Na lotnisku jestem ostatnio prawie codziennie,ale widać w innych godzinach niż Ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Chętnie czwartek. Dopasuję się do Ciebie. Wiem, że tego nie lubicie, ale trudno, musiałem pokazać: DSCN7682 by TeBeWAW, on Flickr DSCN7681 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkow Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Jak nie będzie padało to mogę być o 18.00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Lutując kable w modelu z EPP zawsze należy być czujnym i uważać, gdzie się odsuwa lutownicę: DSCN7683 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Tak bywa jak się człowiek spieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Lutując kable w modelu z EPP zawsze należy być czujnym i uważać, gdzie się odsuwa lutownicę: To "pryszcz". Do wesela/czwartku się zagoi. To gdzie ma być ten oblot? i o której? Może też podjadę z następną kamerką dla uchwycenia innej płaszczyzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Stefanie, Jesteśmy z Jarkiem umówieni na czwartek na 18:00 na Koczargach. Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 może od razu trzeba dać znać do PKBWL? Całą dobę czynny jest telefon alarmowy 500 233 233 do wykorzystania wyłącznie w przypadku powiadamiania o wypadku lotniczym.Sekretariat PKBWL czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15telefon 22 630 11 31, 22 630 11 44faks 22 630 11 17 e-mail: pkbwl@mir.gov.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Oj tam, zaraz wypadek. Jak będzie zapis to będzie można na spokojnie popatrzeć jak się zachowuje w powietrzu i gdzie trzeba poprawić. Stres w oblocie powoduje, że zapomina się o większości spraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Hmmm.... na czwartek na 18.00 to może i mi udało by się podjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Przy takiej publiczności to już na pewno ręce będą mi sie trzęsły :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ale ile kciuków do trzymania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Stefanie, Jesteśmy z Jarkiem umówieni na czwartek na 18:00 na Koczargach. Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa Wstaw jak dojechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał K. Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Coś czuję, że będzie to najlepiej udokumentowana katastrofa Przynajmniej będzie dużo rąk do pomocy przy zbieraniu resztek wraku ... nie no żart oczywiście. UDANEGO oblotu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi