Rob72 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Raczej fabrycznie. Dostałem tą kamerkę niedawno i jeszcze z nią nic nie kombinowałem. Filmik się ucina choć nie wiem czemu. Wcześniejsze filmiki w domu kręciła do 20min.
Marcin Przybyła Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Pewnie mróz jej przeszkodził.
Elkojote Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Wykonałem parę prób startu i lądowania Magnum na śniegu i wygląda na to że muszę jeszcze dużo chleba zjeść . Przy okazji odkryły się nowe miejsca do wzmocnienia ale frajda jest większa jak puszczanie z ręki i wskakiwanie modelem do metrowej trawy ! A no i jeszcze im bliżej ziemi to maleje miejsce na pomyłki .
Elkojote Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Strasznie gazem wachlujesz Wszystkim wachluje to walka o utrzymanie się w powietrzu a ile snieguuuuuuu masakra. Po śniegu się już trochę Halny przeleciał ale znowu zaczęło sypać to dowali do rana !
TeBe Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Gazem się nie wachluje, wachluje się sterami
Elkojote Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Ta kamera oddala ale samolot kręcił się kolo nogi i na malej wysokości musiałem trochę mieszać w gazie bo inaczej na pól gazu stałego czół bym się jak na karuzeli a w końcowym efekcie pewnie stracił równowagę i przewrócił do śniegu
wacek.matuszak Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Dzięki AWOT za przepiękny temat ,śledzę go już kilka miesięcy i tak mnie zafascynował, że mając teraz sporo wolnego wyskrobałem sobie coś podobnego. Po zastanowieniu dodałem mu ośmiocylindrową jednostkę napędową ze stajni Ferrari I DZIŚ BYŁ PIERWSZY OBLOT Filmu nie będzie bo kamerzysta się nie spisał Ale mam jedno pytanie .Jak widziałem na Twoich filmach to masz bardzo mały wykłon silnika albo to tak wyglądało na filmach . Czy może wiesz ile masz stopni, bo ja dałem jakieś 1,5 do 2 st. i ciągnie mi bardzo w lewo , latać się da ale mnie to wkurza.
awot Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 Cieszę się, że MAGNUM zdobywa kolejnych fanów. W moim modelu wykłon wynosi około 2 stopni, ale sprawdziłem, że bez wykłonu też się da latać. Tendencje do ściągania modelu w lewo możesz zniwelować zwiększeniem wykłonu lub trymerem steru kierunku. Tak robiłem w swoim modelu. Gratuluję fajnego ośmiocylindrowca Rafał.
wacek.matuszak Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Magnum lata naprawdę fajnie. Niestety w czwartym locie wykonywanym pokazowo dla wnuków i zaprzyjaźnionego drobnoustrojstwa,w czasie podchodzenia do ladowania TE robactwo" wypełzło" a raczej wyskoczyło jak błyskawica na pas startowy i musiałem poderwać magnuma no i pieknie władowałem się w koronę rozłożystego dębu. O dziwo uszkodzenia okazały się nieznaczne i jest już po kapitalnum remoncie,czekam tylko na pogodę do następnych lotów. Pozdrawiam Włodek
Elkojote Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Super Ci lata ten Magnum , jak nie chciał na początku to teraz na cuda !! Napisał byś jeszcze ile to zaważyło w takim stanie i czym to napędzasz ?? mój za ciężki trochę i za slaby takie odczucie mam ale lata też pysznie .
Marcin Przybyła Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Wyposażenie pozostało to samo z wyjątkiem regulatora: Turnigy 2204-14T z GWS 8x4,3 SF, ESC 10A Budget, serwa 2x HXT500, pakiet 2S 1500mAh. Obecnie po dołożeniu w paru miejscach wzmocnień z węgla przytył do 240g. Regulator HK 6A odszedł przy którymś zawisie. Od początku dziwiło mnie, że ponoć w 3D latają w takiej konfiguracji. Planowany był także o połowę mniejszy pakiet, ale szkoda żeby obecny leżał. Czas lotu do znudzenia.
awot Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Opublikowano 25 Marca 2015 Wczoraj postanowiliśmy z synem zainaugurować sezon. Pod wieczór wiatr ucichł i pojechaliśmy na naszą "łąkę". Lataliśmy na zmianę i zrobiliśmy kilkanaście udanych lotów aż w końcu postanowiłem pokazać synowi idealne lądowanie po którym model wymagał naprawy. Na szczęście uszkodzenia były niewielkie i już zostały naprawione. Postanowiłem, że nie będę się już popisywał przed synem tylko uczył od niego. Rafał 1
wacek.matuszak Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Dzisiaj się trochę zawiodłem na moim Magnumie. Wiało trochę , ale delikatnie i równo ,start aż nagle po około 2-3 minutach wiatr dostał "szału" i starałem się jak najszybciej bezpiecznie wylądować.Byłem już 1-1,5 m nad ziemią -przyszedł podmuch i po ostrej kontrze z mojej strony magnum przyziemił z taką siłą że podwozie odeszło. Model cały -ale wychodzi że nadaje się tylko do latania w idealnych warunkach.Po tym zdarzeniu wyciągnąłem jeszcze MZ - 400 -opisywany na tym forum i mimo takiego samego narowistego wiatru -polatałem jeszcze 8 minut i z wylądowaniem nie było większych kłopotów.No ale MZ - 400 jest 1,5 razy cięższy od Magnuma.Pozdrawiam Włodek
robertus Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 No niestety, to jest taka różnica jak rzucanie na wietrze kulką z papieru i kamieniem.
jethrotull Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Dodatkowo, te sterczące w górę końcówki skrzydeł nie lubią podmuchów wiatru.
wacek.matuszak Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Trudno się z Tobą nie zgodzić.Dlatego Magnum idzie "odpocząć od lotów" a biorę się za wykończenie Fokera DR I. Jak dobrze pójdzie to w niedzielę będzie pierwszy oblot.Trochę się boję bo dosyć ładnie mi wyszedł ten deproniak i szkoda by było go "skrecić" w pierwszym locie.Jutro wstawię fotki. Pozdrawiam Włodek
awot Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Trzymam kciuki za udany oblot DR-1. Ale uważaj bo nie będzie tak łatwy w pilotażu jak Magnum. Rafał.
Rekomendowane odpowiedzi