dukeroger Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 male postepy ze skrzydlem, zostalo naklejenie ornamentu na gore: w sumie naklejanie folii na folie calkiem latwo i dobrze wychodzi
dukeroger Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 dalsze postepy: zostal do zrobienia ornament na sterze wysokosci, mordka i drobiazgi 1
Gość Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Wychodzi fajnie Jedyne co mogłeś zrobić to przeszlifować dół i ścięte boki kadłuba papierem 200 na równym klocku jadąc po węglowych profilach. Zawsze daję naddatki, może nie tyle naddatki co projektuję wręgi z wymiarami przedniej ścianki a to oznacza że tylna ścianka wystaje trochę i żeby folia ładnie się układała na kadłubie trzeba właśnie przeszlifować. Nie wiem czy to będzie widać akurat na tej fotce.
dukeroger Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 no i juz na wlasnych kolkach tutaj uwaga do dostepnego kitu, srubka ktora jest w komplecie ma czesc bez gwintu i to bardzo dobrze (piasta kola nie kreci sie po gwincie) ale czesc gwintowana ma wieksza srednice i zalozenie kola zeby nie bylo luzow jest wyzwaniem. Ja nawiercilem piasty na 2.5mm, wkrecilem gwint w ta srednice (M3) i podgrzalem piaste zapalniczka, po nadtopieniu mam dobre pasowanie. Docelowo poszukal bym srub ktore maja ten gwin naciety w sposob ktory tak sprawy nie utrudnia. male problemy mialem tez z instalacja popychaczy w skrzydlach, zeby katy byl poprawne musialem dodac kulistego snapa z odsunieciem w bok, to co mnie troche niepokoi to ze snap na dzwigni serwa bedzie sie musial mocno wyginac w dol zeby osiagnac maksymalne wychylenie, Zobaczymy co z tego wyjdzie najwyzej wymienie tez przy ramieniu serwa na snap kulisty. finalnie zamontuje silnik Turnigy 2217 16turn 1050kv 23A , ujela mnie forma zapakowania motorka, nabywca otrzymuje przezroczysty kontenerek z cala galanteria wliczajac: zlacza do silnika z termokurczkami, zapasowa os, pierscien osadczy, podkladki, piaste pod smiglo, srubki do niej. Jest nawet prop saver
andrzej351 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 silnik jak najbardziej odpowiedni do tego modelu ,zamontowałem identyczny w Extrze V1.niestety mój silnik nie przyszedł w tak wypasionym pudełeczku...
dukeroger Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 No to montaż zakończony. Z bateria 1000mAh waga tadaaaaam 643g (i ma kółko ogonowe)
skipper Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udanego oblotu, jakie masz obciążenie pow. nośnej?
Gość Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Przy tej wadze obciążenie pow. nośnej wynosi 34g/dm2
dukeroger Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 kilka fotek z stanu gotowego do lotu: zmienie jeszcze kolopaczek na ladniejszy i doloze srebrny pasek na bokach, mysle jeszcze o delikatnych napisach; eXtra 1030 czy cus...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Wyszło Ci super. Białą folię o ile Ci zostało to biorę od razu. Daj znać ile i za ile na PW
andrzej351 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 bardzo ładny model .ciekaw jestem jak spisze się to śmigło...
dukeroger Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 Tez jestem ciekaw, specjalnie ze jest 10x6 (Master Airscrew nie ma 10x5), mam w zapasie APC 10x5E. Zrobie probe ciagu statycznego zobaczymy co wygra. Co widac na wstepie to ze APC jest 5g ciezsze (21g).
dukeroger Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no zeby nie bylo tak rozowo; wywazenie pokazalo srodek ciezkosci tylny za bardzo o 2cm, zeby to skompensowac zmienilem pakiet na 1300mAh ale nawet calkowite przesuniecie go do przodu nie dalo sugerowanych 70mm od krawedzi natarcia, przy okazji odkrylem wlasnego babola polegajacego na krzywym wklejeniu steru wysokosci, musialem go wyciac i wkleje ponownie, pozbylem sie zlaczek od przedluzaczy serw, oberznalem czesci metalowe tylnego podwozia (wiem wiem to moja fanaberia), przenioslem odbiornik na domek. Moze bede musial zmienic smiglo na ciezsze APC. Mam nadzieje ze to wszystko pozwoli o co najmniej polowe ograniczyc dolozony balast (przed modyfikacjami bylo to 20g olowiu na domku silnika)
Gość Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 No zaskoczyłeś mnie tym problemem. Marcin nie miał żadnego problemu z sc. Z tego co mi przekazał to nawet przesuwał pakiet do tyłu prawie do łącznika.
dukeroger Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 mam lekkie smiglo, lekki kolpak, lekki odbiornik i kolko w podwoziu - zawsze na koniec mozna je wywalic
Viper Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Mnie też to zaskoczyło. Tak jak Sławek pisze, zacząłem chyba od SC 73-75 i potem przesuwałem do tyłu, poprzez przesunięcie pakietu (1000mAh 3s) i prawie oparłem się na łączniku skrzydeł. Do przodu było mnóstwo miejsca na przesunięcie pakietu. Odbiornik (lekki Spektrum) miałem jakieś 1,5-2cm za łącznikiem skrzydeł. Ale tak jak Sławek w którymś poście pisał i liczył podając przykłady, 1 g więcej na ogonie aby zrównoważyć, trzeba parę gram z przodu.
dukeroger Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no mi z pomiaru wyszlo ze mam 4g extra na ogonie, mam tez niestety (!) mniej na dziobie, zobaczymy co wyjdzie po zlozeniu do kupy aktulanych zmian
andrzej351 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 mnie też zdziwił fakt że masz Piotrze problemy z wyważeniem modelu.Extra V1 wyważyła mi się bez najmniejszego problemu pakietami 3S 1000 i 1300.pisałem zresztą o tym w innym znanym większości temacie .
dukeroger Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no to sukcesik Model dalo sie wywazyc bez olowiu, zmienilem smiglo na APC i z pakietem 1300mAh mam srodek ciezkosci na jakies 65mm od krawedzi natarcia z pakietem maksymalnie do przodu, z pakietem 1000mAh wywaza sie na jakies 72mm od krawedzi natarcia Statecznik wklejony, tak ze model czeka na oblot, pozostalo ustawic serwa, dual raty i expa. Na weekend bedziemy gotowi. Masa do startu 690g (pakiet 1300), i 662g (pakiet 1000).
Rekomendowane odpowiedzi