Skocz do zawartości

dukeroger
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wychodzi fajnie :) Jedyne co mogłeś zrobić to przeszlifować dół i ścięte boki kadłuba papierem 200 na równym klocku jadąc po węglowych profilach. Zawsze daję naddatki, może nie tyle naddatki co projektuję wręgi z wymiarami przedniej ścianki a to oznacza że tylna ścianka wystaje trochę i żeby folia ładnie się układała na kadłubie trzeba właśnie przeszlifować. Nie wiem czy to będzie widać akurat na tej fotce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i juz na wlasnych kolkach :)

 

66713C49-72B8-421C-B4F3-891AAF68F480_zps

 

tutaj uwaga do dostepnego kitu, srubka ktora jest w komplecie ma czesc bez gwintu i to bardzo dobrze (piasta kola nie kreci sie po gwincie) ale czesc gwintowana ma wieksza srednice i zalozenie kola zeby nie bylo luzow jest wyzwaniem. Ja nawiercilem piasty na 2.5mm, wkrecilem gwint w ta srednice (M3) i podgrzalem piaste zapalniczka, po nadtopieniu mam dobre pasowanie. Docelowo poszukal bym srub ktore maja ten gwin naciety w sposob ktory tak sprawy nie utrudnia.

 

male problemy mialem tez z instalacja popychaczy w skrzydlach, zeby katy byl poprawne musialem dodac kulistego snapa z odsunieciem w bok, to co mnie troche niepokoi to ze snap na dzwigni serwa bedzie sie musial mocno wyginac w dol zeby osiagnac maksymalne wychylenie, Zobaczymy co z tego wyjdzie najwyzej wymienie tez przy ramieniu serwa na snap kulisty.

 

finalnie zamontuje silnik Turnigy 2217 16turn 1050kv 23A , ujela mnie forma zapakowania motorka, nabywca otrzymuje przezroczysty kontenerek z cala galanteria wliczajac: zlacza do silnika z termokurczkami, zapasowa os, pierscien osadczy, podkladki, piaste pod smiglo, srubki do niej. Jest nawet prop saver :)

 

A926934F-FAAB-443D-A7DC-56C7CBB230D6_zps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zeby nie bylo tak rozowo; wywazenie pokazalo srodek ciezkosci tylny za bardzo o 2cm, zeby to skompensowac zmienilem pakiet na 1300mAh ale nawet calkowite przesuniecie go do przodu nie dalo sugerowanych 70mm od krawedzi natarcia, przy okazji odkrylem wlasnego babola polegajacego na krzywym wklejeniu steru wysokosci, musialem go wyciac i wkleje ponownie, pozbylem sie zlaczek od przedluzaczy serw, oberznalem czesci metalowe tylnego podwozia (wiem wiem to moja fanaberia), przenioslem odbiornik na domek. Moze bede musial zmienic smiglo na ciezsze APC. Mam nadzieje ze to wszystko pozwoli o co najmniej polowe ograniczyc dolozony balast (przed modyfikacjami bylo to 20g olowiu na domku silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też to zaskoczyło. Tak jak Sławek pisze, zacząłem chyba od SC 73-75 i potem przesuwałem do tyłu, poprzez przesunięcie pakietu (1000mAh 3s) i prawie oparłem się na łączniku skrzydeł. Do przodu było mnóstwo miejsca na przesunięcie pakietu. Odbiornik (lekki Spektrum) miałem jakieś 1,5-2cm za łącznikiem skrzydeł. Ale tak jak Sławek w którymś poście pisał i liczył podając przykłady, 1 g więcej na ogonie aby zrównoważyć, trzeba parę gram z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sukcesik :)

Model dalo sie wywazyc bez olowiu, zmienilem smiglo na APC i z pakietem 1300mAh mam srodek ciezkosci na jakies 65mm od krawedzi natarcia z pakietem maksymalnie do przodu, z pakietem 1000mAh wywaza sie na jakies 72mm od krawedzi natarcia

Statecznik wklejony, tak ze model czeka na oblot, pozostalo ustawic serwa, dual raty i expa. Na weekend bedziemy gotowi. Masa do startu 690g (pakiet 1300), i 662g (pakiet 1000).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.