modelarz115 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Komisja stwierdziła: a) chwilowa utrata sygnału b chwilowa utrata zasilania c) "error' serwa SK A było to tak, model z dość wysokiego lotu prostoliniowego popadł prawy w korkociąg żadne kątry nic nie dawały, nie reagował. Dłuższą chwilę gapiłem się bezsilnie jak zmierza do matki ziemi. Przyładował w łąkę a nie beton. Pierwszy kontakt miała prawa goleń podwozia, potem prawdopodobnie prawe skrzydło (albo odpadło od impetu uderzenia bo nie ma śladów co by to potwierdziły) W ogóle tak się zaplątał, że złamany zastrzał przebił SK, na ziemi tył kadłuba leżał przed nosem modelu. Nie wygląda to aż tak źle, będę naprawiał, niczego nie obiecuję ale Wicherek znów poleci.
Pioterek Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 A co to znaczy chwilowa utrata zasilania?
modelarz115 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 To znaczy, że coś stanęło na drodze dla prądu z pakietu do odbiornika, raczej mało prawdopodobne bo pakiet sprawdzony i wtyczki też.... ale to mi przyszło do głowy bo różne rzeczy się zdarzają
piotrekrc Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Zdarzają sie właśnie różne i czasem niewytłumaczalne.nasz nowy minister Mon by to jakoś wytłumaczył szkoda Wicherka bo tyle trudu w niego włozyłes.no ale jak sie to mówi co nas nie zabije ,to nas wzmocni.może jednak prościej było by Jacku odbudowaćnowy kadłub?kreciki są nieodzowne w modelarstwie chociaż nikt nikomu tego nie życzy.no cóż szkoda Wicherka
miro-er1 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 no wielka szkoda, bo bardzo mi sie podobal twoj Wicherek , byl bardzo oryginalny, tyle pracy...hmmm , napewno zbudujesz nastepny , pozdrawiam.
modelarz115 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Na razie wygląda to tak. Wyciąłem uszkodzone fragmenty poszycia. Na plus trzeba zaliczyć to, że mocowanie podwozia i przód kadłuba nie uległy uszkodzeniu.
modelarz115 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Po dzisiaj Wicherek wygląda już tak. Użyłem wszystkich oryginalnych elementów i dołożyłem parę balsowych i sosnowych wzmocnień, model złożył się jak dobre puzzle Zostało szlifowanie i oklejenie. Jak nie zabraknie mi cellonu i będzie ładna pogoda to poleci w weekend
Bartek Piękoś Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Zdolne ręce. Pogratulować. Zrobisz zdjęcie kadłuba z "większego bliższa"?
modelarz115 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Oczywiście, że zrobię Dużo CA i trochę żywicy robi robotę
modelarz115 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 Wicherek jest już przepalony i wyregulowany, znów czeka na oblot :-) Komisja po dłuższym śledztwie wykazała przyczynę katastrofy. Bezpośrednią przyczyną katastrofy była awaria zasilania odbiornika. Zawiodła wtyczka BEC-Odbiornik, raz łączyło a raz nie. Na wniosek Komisii wymieniłem wadliwą wtyczkę i po wetknięciu w odbiornik zalałem CA aby nie miała szansy się wyluzować czy poruszyć. profilaktycznie Wymieniłem też T-deana na xt60. Zgodnie z prośbą zamieszczam zdjęcia poskładanego kadłuba z bliska. Efekt końcowy I najważniejsze trofeum 1
miro-er1 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 no i jaki ładny znowu , Jacek ale ten zastrzal skrzydła to mogłes dac nowy .
micro Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Krecika to na kadłub . No po odbudowie, prawie nówka .
modelarz115 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Chciałem na kadłub - jak zestrzelenie , ale na skrzydle jest lepiej widoczny i każdy zwróci uwagę . A co do sprawy zastrzała to po pierwsze nie cierpię ich robić a po drugie taki dodaje uroku a na pewno nie puści :-) Poleci przy pierwszej możliwej okazji, niestety pogoda nie rozpieszcza
modelarz115 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ponowny oblot odbył się już dość dawno bo 27 marca, ale z braku czasu nie mogłem wstawić filmu (egzaminy gimnazjalne itp.) Podczas startu zapomniałem że model kiedykolwiek był popsuty - lata oczywiście jak marzenie Wykonałem jeszcze parę lotów tamtego dnia oraz wiele lotów w innych dniach, i ustanowiłem sobie swój własny rekord lotu szybowego z pustym zbiornikiem i wyłączonym silnikiem - wyszło aż 2 minuty 13 sekund Oto zdjęcia z zeszłego weekendu, film jest nieco starszy a to jest olej z 3 zbiorniczków :-) 3
endriuRC Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Gratulacje ! masz ręce do modelarstwa
piotrekrc Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jack Air ja też myśle że masz talent i cierpliwość.model od Pysia oblatany? bo widać go było na poczatku filmu?Wicherek jak nówka.japonka sie znowu uszkodziła?
modelarz115 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Tak, Bella od Pysia była też wtedy oblatana, film niestety nie wyszedł bo telefon zaczął co chwila się wyłączać, już od dawna nie mam czym nagrywać.... Z japonką nie jest źle jeśli nie wbijemy się w nią śrubokrętem albo czymś innym twardym muszę się przyznać że sam zrobiłem kilka dziurek na początku ale żadna nie powstała np. od trawy jak koledzy straszyli Dzięki za słowa uznania, dopiero teraz wracam do boju po egzaminach Wkrótce pierwsze postępy przy innym modelu, też będzie epokowy i z charakterkiem :-) http://pfmrc.eu/index.php?/topic/60445-multiplex-e1-motoszybowiec-z-1973r-22m/
miro-er1 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 witam , widze ze ta grzałka na paluszka zdaje egzamin
modelarz115 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Jeszcze raz wielkie dzięki Ci za nią nie wiem jak do tej pory sobie bez niej radziłem
Rekomendowane odpowiedzi