Skocz do zawartości

SZD-56 Diana 2 1/4


Gość horn3t
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowym forumowiczem, i zarazem właścicielem Diany 2 z hangaru Modelpatner:) Moja Diana jest w wersji elektrycznej, z silnikiem zamontowanym na wieżyczce w środku cięzkości. Silnik napędzany jest 4 ogniwami LiPo (3700) i ma moc ok 0,7 kw. Ciąg ststyczny zmierzony na wadze elektronicznej ok 4kg. Model waży gotowy do lotu 4050 g co daje obciążenie ok 70g/dm. Model lata wyśmienicie, w dużym zakresie prędkości, przy duzych katach natacia(małej prędkości) nie ma tendencji do kładzenia się na skrzydło tylko łagodnie opuszcz nos. Bardzo  ładnie dynamicznie reaguje na lotki, jest troche oporna na ster kierunku(oryginał miał też tą wadę). Trudno oceniac mi doskonałośc tego modelu ale jest bardzo wysoka, nawwet przy słabych warunkach termicznych mozna cieszyć się długimi lotami. Wagę końcową w dużej mierze udało się zredukować przez zamontowanie aku zasilajacych RC i aku silnika maksymalnie z przodu i zastąpieniem stalowego bagnetu prętem węglowym.

 

Pozdrawiam,

Marcin

 

 

 

attachicon.gifDiana 2.jpg

 

 

Cześć, powiedz mi jaki silnik i łopatki zastosowałeś w swojej dianie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo  ładnie dynamicznie reaguje na lotki...

 

 

Trochę Cię jeszcze pomęczę czy masz domiksowane klapy do lotek czy też na samych lotkach tak model dobrze reaguje ?

Jakie masz wychylenia  lotek i steru wysokości o kierunek nie pytam z wiadomych powodów.

I fajnie , że ktoś się odezwał na forum kto lata Dianą a nie ciągle mój monolog ;)

 

I te informacje też mogą się przydać innym skuszonym tym pięknym szybowcem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dopiero dzis mialem chwile zeby to pomierzyc. Lotki nie miksowalem z klapami, uzywam ich tylko do termiki lub ladowania. Wychylenia lotek to 11 w gore i 6 w dół, steru wysokosci 14 mm max zaciagniety i 11 mm oddany.

 

Pozdrawiam,

Marcin

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenne Informacje mam u siebie dużo większe wychylenia  i klapy domiksowane do lotek oraz  klapy do holu, termiki , lądowania  osobno. Zobaczymy po oblocie co trzeba zmienić ale zasadniczo lubię duże wychylenia dają mi większy margines bezpieczeństwa w trudnych sytuacjach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość horn3t

Model otrzymał drobne ozdoby, żeby bardziej przypominał oryginał. Znane mi ze zdjęć Diany miały bardzo skromne akcenty w postaci szarych napisów model bardziej by mi pasował z większą ilością czerwonych dodatków jak starsze polskie szybowce możliwe że jeszcze się coś w wizerunku pozmienia. :)

 

DSC_9274_zpsnvkadaqb.jpg
DSC_9272_zpspj8w69n4.jpg
DSC_9271_zpsrphhqccz.jpg
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek z tym ulotnieniem to bym się trochę zaczął streszczać, bo jest (na dzień dzisiejszy) prawdopodobne, że w długi weekend czerwcowy zawitam w okolice Bydgoszczy z Antares'em i Fascination a "chłopaki" bardzo by chciały poadorować Dianę w locie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero piję więc nie wiem czy przestać w trakcie czy iść na całość :lol:

Chodzi mi o to, że wybieram się w te wakacje a może i weekend czerwcowy do Bydgoszczy. Byłaby okazja polatać z Krzysztofem, czegoś nowego się dowiedzieć, naumić a tu masz... głupi holownik ropzpier... całe plany.

Ostatecznie jakiś szacun się należy, bo parafrazowałem nie byłe kogo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.