Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Posiadam regulator 50A firmy CopterX. Regulator elegancko podłączony, wszystko działa, ale nie do końca. Po podłączeniu serwa pracują, natomiast silnik raz wystartuje na chwilę (1-3sek), a raz nie. Postanowiłem go zaprogramować, zgodnie z instrukcją: KLIK. Wybrałem 3S, zgodnie z pakietem, który posiadam- nic to nie dało. Gdy wybrałem opcję: "NiMh/NiCD No cut off" silnik działa, serwa pracują. Dodam, że pakiety są naładowane, a napięcie sprawdzam dodatkowo miernikiem li-po (12.2V, a powinno odciąć przy 9V wg instrukcji!). Co może być przyczyną? Czy regiel do wywalenia?

Opublikowano

Czasami pakiet ma taki spadek napięcia że po  obciążeniu go regulator wykrywa od razu próg odcięcia. Radą na to jest oszukanie regulatora poprzez zaniżenie ilości cel. Rozwiązanie to stosowane jest  przez łódkarzy ale osobiście nie polecam go. Trzeba pamiętać że napęd będzie chodzić ale Cut of już będzie  tak nisko, że zabijesz akumulator. Dobrą praktyka jest jednak latanie na stoper i zostawianie w akumulatorze minimum 20 procent pojemności. Wpływa to znacząco na trwałość ogniw. 

Opublikowano

Czasami, ale w moim przypadku jest to świeżo naładowany pakiet, a silnik nie chce pracować nawet na 1/4 mocy :/ . Jeśli chodzi o zaniżenie ilości cel, to w moim wypadku jest całkowite wyłączenie odcinania...

Opublikowano

Wepnij równolegle w pakiet woltomierz i zmierz spadek napięcia na celach jak gazu dajesz. To że masz naładowany pakiet i że pokazuje napięcie to nic nie znaczy. 

Opublikowano

Wpinam we wtyk balancera miernik napięcia "li-po buzzer", więc pomiary są raczej prawidłowe. Podczas pracy silnika napięcie spada o te 0.2V, ale nie więcej...

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.