jlde Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Witam! Posiadam regulator 50A firmy CopterX. Regulator elegancko podłączony, wszystko działa, ale nie do końca. Po podłączeniu serwa pracują, natomiast silnik raz wystartuje na chwilę (1-3sek), a raz nie. Postanowiłem go zaprogramować, zgodnie z instrukcją: KLIK. Wybrałem 3S, zgodnie z pakietem, który posiadam- nic to nie dało. Gdy wybrałem opcję: "NiMh/NiCD No cut off" silnik działa, serwa pracują. Dodam, że pakiety są naładowane, a napięcie sprawdzam dodatkowo miernikiem li-po (12.2V, a powinno odciąć przy 9V wg instrukcji!). Co może być przyczyną? Czy regiel do wywalenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czasami pakiet ma taki spadek napięcia że po obciążeniu go regulator wykrywa od razu próg odcięcia. Radą na to jest oszukanie regulatora poprzez zaniżenie ilości cel. Rozwiązanie to stosowane jest przez łódkarzy ale osobiście nie polecam go. Trzeba pamiętać że napęd będzie chodzić ale Cut of już będzie tak nisko, że zabijesz akumulator. Dobrą praktyka jest jednak latanie na stoper i zostawianie w akumulatorze minimum 20 procent pojemności. Wpływa to znacząco na trwałość ogniw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlde Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czasami, ale w moim przypadku jest to świeżo naładowany pakiet, a silnik nie chce pracować nawet na 1/4 mocy :/ . Jeśli chodzi o zaniżenie ilości cel, to w moim wypadku jest całkowite wyłączenie odcinania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Wepnij równolegle w pakiet woltomierz i zmierz spadek napięcia na celach jak gazu dajesz. To że masz naładowany pakiet i że pokazuje napięcie to nic nie znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlde Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Wpinam we wtyk balancera miernik napięcia "li-po buzzer", więc pomiary są raczej prawidłowe. Podczas pracy silnika napięcie spada o te 0.2V, ale nie więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi