krolm100 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Witam Miał ktoś styczność z elektroniką marki AVT ? Chodzi mi o te dostępne na Banggood, link poniżej: http://www.banggood.com/FVT-CBWI120A-ESC-Brushless-Speed-Controller-For-110-and-18Series-RC-Cars-p-985970.html Prawdopodobnie regulator TURNIGY z mojego modelu będzie musiał być wymieniony i szukam czegoś na zastępstwo. Na Banggood mam akurat rabatu i te regle wyszłyby dość tanie, ale nie wiem, czy nie kupię tam chłamu i czy nie lepiej kupić coś z HK lub coś firmowego.
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Ja ostatnio naciąłem się na reglu ZTW, czyli niby niezłej firmy. To był mój pierwszy zakup n BG:/. Ogólnie elektronikę staram się kupować w Polsce, gdzie mam możliwość łatwej reklamacji. Część Kolegów jednak, z powodzeniem kupuje na BG, również elektronikę. 1
bart07 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Miałeś jakieś problemy z reklamacją w BG?
Y/F-22 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jak wyżej. Kupiłem w BG pakiet do coptera mogący dać prawie 90A. Naładowany do pełna, obciążony w quadzie max 40 amperami spuchł po pierwszym locie. Nagrałem film na którym pokazałem pakiet ze wszystkich stron oraz jego spuchnięty stan wraz z pudełkiem i nalepkami, podałem parametry modelu w którym latał i opisałem sytuację. Dostałem maila na drugi dzień z pytaniem czy chcę nowy pakiet czy punkty. Wysłali gratis drugi taki sam i to listem rejestrowanym. Kiedyś to był strach bo ludzie nie byli obeznani, dzisiaj to łatwiej się z chińczykiem dogadać co do reklamacji&gwarancji niż niekiedy z obsługą w polskim sklepie. Opisz mi jeszcze proszę co to znaczy dla Ciebie "firmowy", "chłam" i "czy nie lepiej na hk" ...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Miałeś jakieś problemy z reklamacją w BG? W skrócie: nie miałem większych problemów, ale... musiałem nagrać film. Podziękowali, potem stwierdzili, że film o niczym nie rozstrzyga, ale zaproponowali zwrot kasy. Wkurzyłem się, że robią łachę i odpisałem, że nie mam zamiaru wyciągać od nich kasy. Napisałem, że albo dają mi wskazówkę jak regiel doprowadzić do porządku albo ponawiają propozycję zwrotu uznając tym samym wadliwość produktu. Ponowili propozycję - przyjąłem, po kilku dniach kasa na koncie paypal.
krolm100 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Opisz mi jeszcze proszę co to znaczy dla Ciebie "firmowy", "chłam" i "czy nie lepiej na hk" ... Pisząc firmowy miałem na myśli sprzęt cenionych i sprawdzonych marek, które analogicznie niestety są dużo droższe od Banggood, jak na przykład Castle Creations, traxxas, Team Orion, LRP. Chłam w moim rozumieniu to jest sprzęt bardzo niskiej jakości, w który nie warto inwestować, pisałem o Hobbykingu, gdyż raczej ten sklep jest popularniejszy jeśli chodzi o elektronikę z rację tanich a zarazem niezłej jakości produktów.
bart07 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 W skrócie: nie miałem większych problemów, ale... musiałem nagrać film. Podziękowali, potem stwierdzili, że film o niczym nie rozstrzyga, ale zaproponowali zwrot kasy. (...) Od razu uznali reklamację, a ty się na nich obrażasz? Chciałbym, aby tak postępowali wszyscy. Kupuję u nich, licząc się z tym, że nie ma kontroli jakości. Też teraz reklamowałem odbiornik i nowy dostałem chyba krócej niż w 2 tyg.
f-150 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Pisząc firmowy miałem na myśli sprzęt cenionych i sprawdzonych marek, które analogicznie niestety są dużo droższe od Banggood, jak na przykład Castle Creations, traxxas, Team Orion, LRP. Chłam w moim rozumieniu to jest sprzęt bardzo niskiej jakości, w który nie warto inwestować, pisałem o Hobbykingu, gdyż raczej ten sklep jest popularniejszy jeśli chodzi o elektronikę z rację tanich a zarazem niezłej jakości produktów. Sam sobie odpowiedziałeś
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Od razu uznali reklamację, a ty się na nich obrażasz? Chciałbym, aby tak postępowali wszyscy. ... Bartek, ja nie chcę stwierdzeń: proszę pana, po obejrzeniu filmu trudno jest cokolwiek stwierdzić, ale jak Pan chce, zwrócimy kasę. Oczekiwałem stwierdzenia: Na filmie trudno jest wskazać przyczynę, ale widać, że regulator działa wadliwie. Proponujemy zwrot kosztów. Czemu tak naciskałem? - Bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu, a nie zawsze chodzi tylko o kasę (mi akurat zależało na reglu, a nie na kasie). - Bo jeśli za tydzień musiałbym reklamować kolejny zakup u nich, to nie jako ktoś, komu tydzień temu wspaniałomyślnie przyznano zwrot, tylko jako ktoś, kto znowu kupił u nich wadliwy towar. Pozycja negocjacyjna w obu przypadkach jest drastycznie różna.
krolm100 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 Sam sobie odpowiedziałeśNo nie do końca, dalej nie wiem nic na temat jakości tych regli Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi