krolm100 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Witam Miał ktoś styczność z elektroniką marki AVT ? Chodzi mi o te dostępne na Banggood, link poniżej: http://www.banggood.com/FVT-CBWI120A-ESC-Brushless-Speed-Controller-For-110-and-18Series-RC-Cars-p-985970.html Prawdopodobnie regulator TURNIGY z mojego modelu będzie musiał być wymieniony i szukam czegoś na zastępstwo. Na Banggood mam akurat rabatu i te regle wyszłyby dość tanie, ale nie wiem, czy nie kupię tam chłamu i czy nie lepiej kupić coś z HK lub coś firmowego.
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Ja ostatnio naciąłem się na reglu ZTW, czyli niby niezłej firmy. To był mój pierwszy zakup n BG:/. Ogólnie elektronikę staram się kupować w Polsce, gdzie mam możliwość łatwej reklamacji. Część Kolegów jednak, z powodzeniem kupuje na BG, również elektronikę. 1
bart07 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Miałeś jakieś problemy z reklamacją w BG?
Y/F-22 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jak wyżej. Kupiłem w BG pakiet do coptera mogący dać prawie 90A. Naładowany do pełna, obciążony w quadzie max 40 amperami spuchł po pierwszym locie. Nagrałem film na którym pokazałem pakiet ze wszystkich stron oraz jego spuchnięty stan wraz z pudełkiem i nalepkami, podałem parametry modelu w którym latał i opisałem sytuację. Dostałem maila na drugi dzień z pytaniem czy chcę nowy pakiet czy punkty. Wysłali gratis drugi taki sam i to listem rejestrowanym. Kiedyś to był strach bo ludzie nie byli obeznani, dzisiaj to łatwiej się z chińczykiem dogadać co do reklamacji&gwarancji niż niekiedy z obsługą w polskim sklepie. Opisz mi jeszcze proszę co to znaczy dla Ciebie "firmowy", "chłam" i "czy nie lepiej na hk" ...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 14:01, bart07 napisał: Miałeś jakieś problemy z reklamacją w BG? W skrócie: nie miałem większych problemów, ale... musiałem nagrać film. Podziękowali, potem stwierdzili, że film o niczym nie rozstrzyga, ale zaproponowali zwrot kasy. Wkurzyłem się, że robią łachę i odpisałem, że nie mam zamiaru wyciągać od nich kasy. Napisałem, że albo dają mi wskazówkę jak regiel doprowadzić do porządku albo ponawiają propozycję zwrotu uznając tym samym wadliwość produktu. Ponowili propozycję - przyjąłem, po kilku dniach kasa na koncie paypal.
krolm100 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 14:21, Y/F-22 napisał: Opisz mi jeszcze proszę co to znaczy dla Ciebie "firmowy", "chłam" i "czy nie lepiej na hk" ... Pisząc firmowy miałem na myśli sprzęt cenionych i sprawdzonych marek, które analogicznie niestety są dużo droższe od Banggood, jak na przykład Castle Creations, traxxas, Team Orion, LRP. Chłam w moim rozumieniu to jest sprzęt bardzo niskiej jakości, w który nie warto inwestować, pisałem o Hobbykingu, gdyż raczej ten sklep jest popularniejszy jeśli chodzi o elektronikę z rację tanich a zarazem niezłej jakości produktów.
bart07 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 14:33, Bartek Piękoś napisał: W skrócie: nie miałem większych problemów, ale... musiałem nagrać film. Podziękowali, potem stwierdzili, że film o niczym nie rozstrzyga, ale zaproponowali zwrot kasy. (...) Od razu uznali reklamację, a ty się na nich obrażasz? Chciałbym, aby tak postępowali wszyscy. Kupuję u nich, licząc się z tym, że nie ma kontroli jakości. Też teraz reklamowałem odbiornik i nowy dostałem chyba krócej niż w 2 tyg.
f-150 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 16:47, krolm100 napisał: Pisząc firmowy miałem na myśli sprzęt cenionych i sprawdzonych marek, które analogicznie niestety są dużo droższe od Banggood, jak na przykład Castle Creations, traxxas, Team Orion, LRP. Chłam w moim rozumieniu to jest sprzęt bardzo niskiej jakości, w który nie warto inwestować, pisałem o Hobbykingu, gdyż raczej ten sklep jest popularniejszy jeśli chodzi o elektronikę z rację tanich a zarazem niezłej jakości produktów. Sam sobie odpowiedziałeś
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 16:56, bart07 napisał: Od razu uznali reklamację, a ty się na nich obrażasz? Chciałbym, aby tak postępowali wszyscy. ... Bartek, ja nie chcę stwierdzeń: proszę pana, po obejrzeniu filmu trudno jest cokolwiek stwierdzić, ale jak Pan chce, zwrócimy kasę. Oczekiwałem stwierdzenia: Na filmie trudno jest wskazać przyczynę, ale widać, że regulator działa wadliwie. Proponujemy zwrot kosztów. Czemu tak naciskałem? - Bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu, a nie zawsze chodzi tylko o kasę (mi akurat zależało na reglu, a nie na kasie). - Bo jeśli za tydzień musiałbym reklamować kolejny zakup u nich, to nie jako ktoś, komu tydzień temu wspaniałomyślnie przyznano zwrot, tylko jako ktoś, kto znowu kupił u nich wadliwy towar. Pozycja negocjacyjna w obu przypadkach jest drastycznie różna.
krolm100 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 19:28, f-150 napisał: Sam sobie odpowiedziałeśNo nie do końca, dalej nie wiem nic na temat jakości tych regli Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi